1.8t korekty ltft stft |
1.8t korekty ltft stft |
Fri, 09 Feb 2018 - 22:18
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2014 |
Witam. Pacjent 1.8t arx. Modyfikowany. Korekty w bloku 032 stoja na 0.0% W bloku 033 korekta jest. Usuniete w sofcie evap, n112, n249, vvt, pompa sai, lambda za "katem". We wszystko wpiete rezystory, zamiast przekaznika sai rezystor. Zapieta druga sonda. Podmieniona sonda szerokopasmowa. Korekty nadal stoja i niestety nie pamietam od kiedy to ma miejsce i czy kiedykolwiek byly. Nie moge wykonac do konca testu starzenia sie sondy BS 034 (test startuje i w nieskonczonosc wyswietla sie TEST ON). Co moze wplywac na zamrozenie korekt ltft/stft.
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 09 Feb 2018 - 22:18
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 10:13
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 |
Zle usuniety evap lub vvt w sofcie, zreszta przy prawidlowym usunieciu zadne rezystory nie sa potrzebne.
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 11:35
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2014 |
Nie wywalalo zadnych bledow bez rezystorow, rezystory wpialem zeby miec pewnosc ze przyczyna braku korekt nie lezy w usunietych zaworkach
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 11:42
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 |
Jak wywalona tablica bledow lub testy gotowosci to tak bedzie, bledow nie bedzie i korekty tez nie wchodza.
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 12:02
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2014 |
Nie wiem czy o to chodzi ale w Readiness, incomplete or failed mam przy sondach i evap. Nie znam sie na tym ale kolega w readiness ma jeszcze wiecej okienek z failed a korekty ma. Twierdzisz zeby kontaktowac sie z tunerem? Czy moge jeszcze cos sprawdzic?
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 15:57
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 |
Trzeba sprawdzić softa.
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 17:58
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok |
moze byc tez celowo wylaczona korekta ltft
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 18:08
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
moze byc tez celowo wylaczona korekta ltft Dokładnie, jak na 033 kanale korekty procentowe robi to STFT masz nadal włączone i działające, LTFT widocznie masz wyłączone jeśli po przejechaniu spokojnie 10km nadal masz 2x0% na 032 kanale. Po co Ci korekty długoterminowe paliwa w mocno modyfikowanym 1.8T potrzebne? Jeśli jest jakaś usterka to po krótkich podczas jazdy można wiele wywnioskować. Przy bardzo dużych wtryskiwaczach i grubych setupach wyłączam LTFT, dotyczy to setupów mafless albo z wtryskami większymi, niż 630ccm/min@3b. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 18:33
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 |
No ja bym wolał mieć korekty ltft, jeśli to auto jest z przepływka i nie jest szykowane bicie rekordów mocy. Po za tym jak ktoś nie podgląda ciągle korekt krótkoterminowych, a normalny użytkownik pewnie nie podgląda to przy padnieciu czegoś w osprzęcie może być po dłuższym użytkowaniu auta niemile zaskoczony...
|
|
|
Sat, 10 Feb 2018 - 21:42
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
No ja bym wolał mieć korekty ltft, jeśli to auto jest z przepływka i nie jest szykowane bicie rekordów mocy. Po za tym jak ktoś nie podgląda ciągle korekt krótkoterminowych, a normalny użytkownik pewnie nie podgląda to przy padnieciu czegoś w osprzęcie może być po dłuższym użytkowaniu auta niemile zaskoczony... Zgadzam się, do setupów 1.8T mających do 350-400KM nie widzę problemu posiadania włączonych długoterminówek paliwowych, jak się robi więcej to skłaniam się ku wyłączaniu tego i zostawianiu krótkoterminówek. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 22:44 |