Wygodne kombi z możliwą mocą.. |
Wygodne kombi z możliwą mocą.. |
Sun, 28 Jan 2018 - 19:23
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
Witajcie (mam nadzieje że mnie nie zjecie)
Szukam auta kombi chciałbym wydać maks 35.000zł oczekuje możliwości zrobienia tych 270-300koni dość prostym szlakiem komfortu, jak największej ilości wyposażenia i chciałbym mieć dość cicho w środku więc auta typu octavia - niet. moje typy z którymi się borykam to Audi a6c6 z 3.0TDI - trochę mnie denerwuje rozrząd bo kupa roboty przy tym dość droga eksploatacja i takie to.. zwykłe wszystko Audi a6c5 z 2.7bit lub 4.2 - ciężko o zadbany egzemplarz i w sumie niby dużo informacji na temat 2.7 ale od internetowych plastusi którzy ni jak są sprecyzowani - np. nie wiem czym się różni 230 od 250konnej wersji no i niestety w środku już trochę taką starością wieje.. ciężko znaleźć wersje z podwójnymi szybami. Na plus to że sporo poniżej budżetu i zostaje na mody ew. wygłuszanie drzwi, podłogi i inne takie BMW e39 z 3.0 dieselkiem - tutaj takie marzenie znaleźć na pełnym wypasie z konturamifotelami podwójnymi szybami i wszystkim co było - na minus to automat który umiera i jak zwykle stylistyka lat 90 wewnątrz bo zewnątrz ideał. BMW e60 z 3.0 dieselkiem - tutaj jest fajnie bo już nowszy ale ponoć kible itp. Najłatwiej biturbo ale w budżecie będzie ciężko o jakiś zadbany egzemplarz no i musi być manual bo 6hp28 to dopiero w poliftach a te sporo droższe Volvo v70 (2 generacja) i tutaj.. 2.5Turbo czyli R - 300 koni na starcie.. ale koszt hamulców np. to jakaś masakra i problem z zamiennikami - 2.3Turbo ciężko znaleźć manuala i w sumie mało wiadomo o tych autach - a może być fajny sleeper może macie pomysły co by było fajne - wiem że np. w211 z 320CDI i teraz r6? czy v6? kiedyś coś robiłem pod maską v6 to była masakra z dojściem (a cała mechanikę staram się robić sam. Moim problemem jest to że moje auto nie może mieć wycieków. nie może mieć hałasu na łańcuchu.. czy rolce, nic nie może pukać. Takie rzeczy od razu robię więc patrzę na to np. że rozrząd w 3.0 tdi audi to smutna sprawa.. bmw pod tym względem wypada znacznie lepiej.. 2.7bit.. turbo wyjąć to trzeba z motorem wyjeżdżać itp. |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 28 Jan 2018 - 19:23
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 28 Jan 2018 - 19:32
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa |
Jak bez wycieków, to 4.2 w Audi bym odpuścił Volvo S70R to fajna propozycja, ale moim zdaniem mało miejsca w środku porównując do A6 C5. No i ciężko z manualem, a automat w Volvo...Jeździłem sporo E320 CDI V6 i C320 CDI V6 w W203 i silnik bardzo fajny. Nie wiem jak z dojściem itd., bo ani w jednym ani w drugim absolutnie nic sie nie popsuło w ciągu 5 lat.
|
|
|
Sun, 28 Jan 2018 - 21:34
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan |
E60 w 3.0 d na prawdę dobra opcja
w211 w dieslach e280 e320 przed liftem silnik 3.2 r6 po lifcie e280 e320 3.0 v6 w obu przypadkach godne polecenia silniki e280 od e320 różni się tylko softem, co do benzyny jak mają być osiągi to zostaje e500 5.0 v8 5 biegów lub e550 7g tronic. Jeśli uda Ci się znaleźć sensowny egzemplarzach to na prawdę wato kupić e klasse |
|
|
Mon, 29 Jan 2018 - 06:36
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
w przypadku e60 i modzenia 3.0d lepiej kupić przedlifta, nie ważne czy 530d czy 535d. I w jednym i w drugim szlaki na duże moce przetarte, części w stosunku do nowszych lepiej wypadają cenowo, jedyne co to elektryka, ale znajomi jeżdżą i nie dociera do mnie żaden płacz z ich strony, że znowu się zepsuło. Ale też żaden z nich nie kupił meega okazji w polsce z niemiec.
|
|
|
Mon, 29 Jan 2018 - 12:06
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd |
Też bym się skłaniał ku e500 i LPG ewentualnie, choć będzie ciężko o dobry egzemplarz
|
|
|
Mon, 29 Jan 2018 - 18:44
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
co do e60 to skrzynia w przedliftach automat to 6hp26 ponoć ponad 600 niuta to ją zabija.. a co to 600nm dla 3.0d.... a o manuala mega ciężko. Co do v8 w mietku to też problem z serwisowaniem tego
|
|
|
Mon, 29 Jan 2018 - 20:30
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
w211 e500
|
|
|
Mon, 29 Jan 2018 - 20:52
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 |
|
|
|
Tue, 30 Jan 2018 - 07:29
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
Generalnie spotkałem się z opinią że poliftowe diesle 280/320 są mniej wytrzymałe od przedliftowych.
|
|
|
Tue, 30 Jan 2018 - 12:48
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 |
7G-tronic jest na pewno słabszy od starych 5G, ale bez przesady. Jest też szybszy. Jestem za opcją E500. Na wydechu AMG robi robotę. Minus taki, że jednak już wieje od niego dziadem, ale nie odkryję ameryki jak napiszę, że rocznikiem się nie jedzie. Chyba, że mieszkasz na jakimś wygwizdowie to A6 4.2 bo mietkiem łatwo można stanąć na amen nawet na prostej drodze jak śniegu dopada.
|
|
|
Tue, 30 Jan 2018 - 13:59
Post
#11
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell |
Mam na sprzedaż swoje prywatne E61 z 525D i manualem 6b. Jakbyś chciał to zapraszam na PW. Nie wiem tylko ile można wycisnąć w stosunku do 530d.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
Tue, 30 Jan 2018 - 21:13
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
silnik 256d2 mozna wymienic na bi turbo 272KM i przetartą ścieżką zrobic nawet na 420-450KM, co w połączeniu z manualem i tuoringiem da bardzo fajne połączenie. coraz wiecej jezdzi e60/e61 w takim setupie, wiec sie to chyba sprawdza na codzień. często dzwonią i pytają o półosie do manuala, bo są najgrubsze. znajomy spod ożarowa przejechal bezawaryjnie na ponad 420koniach ponad 250tys.km
-------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Thu, 01 Feb 2018 - 20:14
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa |
co do e60 to skrzynia w przedliftach automat to 6hp26 ponoć ponad 600 niuta to ją zabija.. a co to 600nm dla 3.0d.... a o manuala mega ciężko. Co do v8 w mietku to też problem z serwisowaniem tego a co wymaga serwisu w M113? Chyba, że trafi się zajechany kapeć. Generalnie M113 to głównie ciekną pokrywy zaworów i....tyle. Mam taki silnik z tłumikiem od 6.3 black series i brzmi świetnie. Jedyne co wymaga większej uwagi w W211 to korozja + zawias airmatic, który w 500 był standardowy. No i pompa SBC w przedliftach |
|
|
Thu, 01 Feb 2018 - 20:54
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
W211 rdzewieje? Pytam bo mam go gdzieś w planach. Myślałem że po w210 poprawili to definitywnie.
|
|
|
Thu, 01 Feb 2018 - 22:53
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa |
Rdzewieje i moze mieć problemy z elektroniką
|
|
|
Fri, 02 Feb 2018 - 08:28
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 28 December 2013 |
|
|
|
Fri, 02 Feb 2018 - 08:55
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Lubie takie podejście... jak m113 to już co wymaga serwisu?
Np: w w208 przy 190tyś.km. trzeba było zrobić rozrząd więc wyjęcie silnika, troszku go rozebrać, stare auto więc poduszeczki, wycieki spod głowic, 16świec, 8litrów oleju a finał 4,5k. |
|
|
Fri, 02 Feb 2018 - 08:59
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa |
rdzewieje prawie kazdy mercedes ale akurat w211 jak nie bylo porozbijane to stosunkowo niezle jest pod katem rdzy. M113 oprocz swiec, cewek moze miec problem z lancuchem rozrzadu bo sie wyciaga powyzej 300tys km i grzechocze w srednim zakresie obrotow bez obciazenia, poza tym przy wiekszym nalocie lubią kopcic olejem. Ogolnie jednak silniki bardzo dobre i jesli nie kupisz kapcia zajechanego, bedziesz lal dobry olej to praktycznie bez awaryjne. Mialem i 4.3 w w210 i 5.0, bylem bardzo zadowolony, szczegolnie ze jak na v8 malo palą.
|
|
|
Fri, 02 Feb 2018 - 09:16
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze |
|
|
|
Fri, 02 Feb 2018 - 12:04
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa |
Lubie takie podejście... jak m113 to już co wymaga serwisu? Np: w w208 przy 190tyś.km. trzeba było zrobić rozrząd więc wyjęcie silnika, troszku go rozebrać, stare auto więc poduszeczki, wycieki spod głowic, 16świec, 8litrów oleju a finał 4,5k. Jak kolega podkreślił 4.5 tys za całość to wręcz niska cena porównując np. do kosztów V8 w S4 B6. Napisałem pytanie o to co jest takiego problematycznego w serwisie w M113, bo to mnie ciekawi, a może czegoś nie wiem. Wszystkie rzeczy, które wymieniłeś to eksploatacja... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:13 |