![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Nie chodzi o to żeby być pierwszy z pod świateł. Jak jest mokro, zima (ale to wiadomo) to mielisz w miejscu zwykła 200konna wolnossąca oska. A co dopiero tymi turbo wynalazkami. No i jak kogoś jednak przyjdzie skillowac to powalczone. Jakoś to jeździ ale kunie się marnują. )
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Noo, ale czy każdy start ze świateł to walka o pierwsza lokatę na następnych? Gaz działa tylko w systemie 0-1? AWD nie podskakuje na dziurach? Najczęściej jeżdżę FWD, weekendowo RWD, okazjonalnie AWD i prawdę mówiąc lubię najbardziej... z tego ostatniego wyciągać przedni wał ![]() Nie ma znaczenia czy kazdy start, czy co 10, czy tylko co 100, fizyka ta sama. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Nawet głupie włączenie się do ruchu jest zupełnie inne, w rwd (jak sucho) i awd potrzebujesz małą lukę między autami i jedziesz, a fwd no niestety stoisz i czekasz lub blokujesz innych. Zanim złapiesz trakcję.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
trzeba pojeździć jednym i drugim, żeby docenić różnicę
-------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 ![]() |
Ja ostatnią swoją ponad 300 konną ośką nie byłem w stanie dołączyć się bezpiecznie do ruchu, stałem pół dnia, po czym na wstecznym wycofałem i wróciłem do domu, po czym wykręciłem numer do CS z zapytaniem o dołączenie haldexa. Nie da się tym jeździć, no nie da.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Też wyrosłem z focusa RS (MK1 FWD 386KM) i dlatego teraz jeżdżę na codzień S3....
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Ja ostatnią swoją ponad 300 konną ośką nie byłem w stanie dołączyć się bezpiecznie do ruchu, stałem pół dnia, po czym na wstecznym wycofałem i wróciłem do domu, po czym wykręciłem numer do CS z zapytaniem o dołączenie haldexa. Nie da się tym jeździć, no nie da. Patrząc na rzeszę tych, którzy nie są w stanie ruszyć mocnym FWD, obawiam się że wiele osób weźmie Twój post na serio ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
fwd manual vs 4wd automat w codziennym użytkowaniu... hmm to równie dobrze można by się zastanawiać między centralny zamek sterowany z pilota a ręczne zamykanie każdych drzwi...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Śmiejcie się śmiejcie
![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Do FWD wystarczy szpera i zimowe warunki niestraszne, a jak się trafi szklanka na podjeździe to i 4WD nie pomoże.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Umówmy się, może po prostu nie kazdy ma ochote mielic chocby tylko na 1 biegu, przy odrobinie mocniej wcisnietym gazie
![]() Jako daily 4wd, nieistotne czy to haldex czy torsen, bedzie po prostu lepsze, wygodniejsze, bardziej przyjemne. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Do FWD wystarczy szpera i zimowe warunki niestraszne, a jak się trafi szklanka na podjeździe to i 4WD nie pomoże. Jasne, ze wystracza, bo jak dorzucisz naped na tyl to wychodzi awd. Niech nawet ta astra bierze wszystkie golfy r na suchym torze. Niczego to nie znirmia. Ps. Fotele w astrze o niebo lepsze, ale przewagi ogólnej jej to nie daje. Z reszta jest zima. Niech autor sie przejedzie się jednym drugim. (Najlepiej najpierw golfem) to się temat szybko skończy. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
AWD bije na łeb FWD pod każdym względem, nie licząc większej masy.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Każdy ma własne widzimisię. Autor tematu wybrał dosyć dokładnie modele, które go interesują, więc chyba ma jakieś preferencje lub chociaż jest świadomy wszystkich za/przeciw.
![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
A jakieś 85% społeczeństwa ryzykuje każdego dnia i jeździ FWD, baa nawet kurierzy którzy znani są z ostrej jazdy... Przydałaby się jakaś akcja w stylu "MeToo", żeby chociaż uświadomić ludzi z krajów Saaba czy Volvo, że baardzo ryzykują i wiele tracą
![]() ![]() Kazdy ma swoją wizję i preferencję, tu się zgadzam, ale nie popadajmy w paranoję. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
A jakieś 85% społeczeństwa ryzykuje każdego dnia i jeździ FWD, baa nawet kurierzy którzy znani są z ostrej jazdy... Wszystko się zgadza. Większość ludzi popełnia życiowe błędy. Wpisane w ludzką naturę... -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 July 2017 ![]() |
ale się rozkręciła dyskusja, nie spodziewałem się tego
![]() mam wybrane konkretne modele, jestem świadomy ich wad i zalet dlatego właśnie jest mi tak ciężko zdecydować... mam 27 lat, nie potrzebuję jeszcze super praktycznego samochodu do którego zmieści się wózek ![]() Z drugiej strony odzywa się ta odrobina rozsądku i mówi "weź erkę" - spora moc, wygodny w korkach automat no i 4x4 czyli żadne warunki atmosferyczne nie straszne, a nawet i da trochę zabawy na śniegu... Nie pozostaje nic innego jak znaleźć interesujący egzemplarz jednego i drugiego, i pojeździć nimi. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 July 2011 Skąd: ŁóDź ![]() |
Sprawa prosta, jak Ci zależy bardziej na wyglądzie to Astra, osiągi Golf R
-------------------- S4B5
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
A ja powiem tak, jak już chcesz się pchać w TFSI/TSI to może lepiej zamiast przepłacać za golfa, kup trochę starszą eskę, Audi S3 8P np z 2007 roku BHZ 265 koni quattro. Przynajmniej w tym momencie wchodzisz w sferę aut premium.
A tak za golfa R trzeba jednak więcej wydać i jest to zawsze golf, inne materiały, wykończenie itd. Takie moje zdanie. Nie wiem też czy np Astry OPC nie będzie łatwiej od VAG-ów dorwać np z PL salonu młodszą itd. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 October 2016 ![]() |
Nawet głupie włączenie się do ruchu jest zupełnie inne, w rwd (jak sucho) i awd potrzebujesz małą lukę między autami i jedziesz, a fwd no niestety stoisz i czekasz lub blokujesz innych. Zanim złapiesz trakcję. https://youtu.be/Ed7p-_K8_iE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:23 |