Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 6MT (275 KM), kolejny mocny koreańczyk |
Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 6MT (275 KM), kolejny mocny koreańczyk |
Wed, 03 Jan 2018 - 07:08
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
Ciekawe jaka będzie odpowiedź Kii. Nakręcana jest dość mocno bańka z nadchodzącą Kią Ceed. Pewnie też będzie 2.0T, ale mam nadzieję, że napęd zastosują AWD jak w Stingerze. Moim zdaniem.. mało prawdopodobne 4x4. to podnosi cenę a konkurencja (VW, Seat, Skoda, Honda Renault itp) tego nie mają. Z drugiej strony dać zwykłe AWD to może bardziej przeszkadzać niż pomagać a do tego pogorszy osiągi. Dać dobre (w jakiś sposób regulowane) 4x4 to poniekąd wchodzimy na pole zarezerwowane dla Focusa i może Subaru STI |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 03 Jan 2018 - 07:08
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 03 Jan 2018 - 07:40
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań |
Według mojego źródła, nie ma być ceed'a 2.0t. Ale z koreańczykami nigdy nie wiadomo
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
Wed, 03 Jan 2018 - 10:01
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
Dać dobre (w jakiś sposób regulowane) 4x4 to poniekąd wchodzimy na pole zarezerwowane dla Focusa i może Subaru STI To pole niedługo będzie puste, bo Ford kończy produkcję RSa, ostatni rok modelowy - już nie chcą przyjmować zamówień, niedługo wyjdzie nowy Focus i na kolejnego RSa trzeba będzie pewnie kilka lat poczekać. Dlatego też nie chcą dawać rabatów lub dają wręcz żenujące... byłem pytałem. STI to samochód, który od lat się nie zmienił znacząco... głównie stylistyka, a świat poszedł do przodu... Wielką zaletą i30N jest to, że jest prosty i przez to hot, bo hot hatche zatracają swój charakter, stają się zbyt ekskluzywne i drogie (via A45 AMG). To powinny być proste i tanie auta dla młodych ludzi. i30N w wersji podstawowej stanowi ciekawą ofertę, 120k przed rabatami + 250 koni. -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Wed, 03 Jan 2018 - 15:11
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
Wielką zaletą i30N jest to, że jest prosty i przez to hot, bo hot hatche zatracają swój charakter, stają się zbyt ekskluzywne i drogie (via A45 AMG). To powinny być proste i tanie auta dla młodych ludzi. i30N w wersji podstawowej stanowi ciekawą ofertę, 120k przed rabatami + 250 koni. patrząc pod takim katem to masz rację biorąc dodatkowo pod uwagę, że silniki są takie same.. i można bawić się w poprawianie auta programem + układ hamulcowy od mocniejszej wersji.. to robi się ciekawe auto które nie jest też drogie w serwisie |
|
|
Wed, 03 Jan 2018 - 20:31
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Gadżety ? To w zasadzie już standardowe wyposażenie w dzisiejszych czasach.. bo nawigacja, aktywny tempomat, czujniki parkowania, kamera cofania, podgrzewane fotele i dysze spryskiwaczy, radio DAB, ciut lepsze audio, lepsze profilowane fotele ze skóry (jakiejś tam skóry) itd to w zasadzie standard przy tej wartości auta.... a nie coś luksusowego. Niby nic a prawie 20k PLN wychodzi PLN. Generalnie samochody VAG są mocno biedne w podstawie i trzeba je doposażać w to co inne marki mają na standardzie ale wtedy już widać różnice w cenie. Żyjesz trochę stereotypami, tak pierwszy z brzegu: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22621325,hyu...-nad-wisla.html A Seat jest tańszy i mocniejszy, dokupujesz co lubisz, za reszte bierzesz rodzinę na wakacje...Seatem Dla mnie to zbędne gadżety wciskane na siłę, navi lepsza jest w telefonie, czujniki, asystenty i kamery są fajne dla motoryzacyjnych laików których jazda stresuje, a czy dla nich sa HotHatche (zwłaszcza w manualu)? 110k podstawowa wersja, 120k performance, to byłby dobry pułap na rynkowego "świeżaka" |
|
|
Wed, 03 Jan 2018 - 20:48
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
po rabacie za słabszą wersję wychodzi pewnie ze 110k
|
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 10:07
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Fajny woz ale nie za ta cene. Ciekawe jak po rabatach. Inaczej zdecydowanie Honda.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 10:48
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
A mi brakuje jaja w tym samochodzie. Coś co zrobi gęsią skórkę po bliższym spotkaniu. Trochę za grzeczny.
-------------------- A110S
|
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 10:49
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków |
Kia i hyundai robia to juz od jakiegos czasu, laduja wszsytkie "nowinki" z aliexpresu typu czujniki martwego pola, aktywne tempomaty, navi, kamery 360 i wentylacje fotela ze skaji a potem mówią że są premium i proponują to w cenie mocno dyskusyjnej. Ja tego nie kupuje, ale jak ta podstawowa wersja bedzie słabo sie sprzedawała i będą ją wciskali za ok 110 tys to juz bedzie sensowniej oczywiscie pod warunkiem na prawde fajnego prowadzenia.
Poza tym jest dosc ciezki, 1430 kg to norma teraz w tych autkach ? -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 11:46
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ze niby bmw i merc nie daja czujnikow z aliexpresu? ich elektronika sie nie psuje? zenujacy argument. najlepiej miec jak najslabsze wyposazenie wtedy mamy lekkie auto i niepsujace. i taki powinien byc hotchache. zadnych poduszek poweitrznych zadnych klimatyzacji, zadnych skor, tylko kiera, pedaly, bardzo dobry zawias, mocny silnik, tani i z mozliwoscia przewozenia pasazerow.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 12:01
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków |
Nie chodzi o to ze nie mają, tez mają, ale jak ktos chce to to dokupuje jak nie to nie, dlatego jakby ten hyundai startował od golasa od 90k pln byłoby 100x lepsza opcja niz napchany gównem za 140k
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 12:24
Post
#32
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
CYTAT dlatego jakby ten hyundai startował od golasa od 90k pln byłoby 100x lepsza opcja niz napchany gównem za 140k tu sie w pelni zgadzam. dodatkowe wyposazenie to zbedny balast ktory tylko przeszkadza na zakretach. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 13:50
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Ciekawe ile zawolaja za nowe Meg RS.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 15:45
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
tu sie w pelni zgadzam w przypadku jak kupujemy samochód tylko do "jazdy w zakrętach" jako kolejne auto w garażu.. to i owszem, im mniej tym lepiej ale ilu takich jest odbiorców ? zdecydowana większość szuka wygodnego (dobrze wyposażonego) dynamicznego auta z dobrym prowadzeniem, które będzie głównym autem ale nie nudnym.. a takim dającym przyjemność z jazdy do głównie do nich jest kierowany taki produkt |
|
|
Thu, 04 Jan 2018 - 16:54
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
|
|
|
Fri, 05 Jan 2018 - 12:45
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
tu sie w pelni zgadzam. dodatkowe wyposazenie to zbedny balast ktory tylko przeszkadza na zakretach. 99% takich GTI widzi tak samo często tor jak SUV błoto nie przesadzajmy też, że ten i30 jest jakoś wyjątkowo wyposażony. Tam są rzeczy niezbędne, a brakuje mu wiele, żeby napisać, że jest dobrze wyposażony jak na kompakta (brak masażu, HUD, skóry, nawigacji, szyberdachu, adaptacyjnego zawieszenia, adaptacyjnego tempomatu - oj, bardzo dużo można wymieniać). A jak ktoś jest naprawdę zdeterminowany do jazdy po torze, to po prostu wypruje całe auto do gołej blachy, wstawi kubeł i plastikowe szyby, i będzie miał auto bez zbędnego balastu, ale mocnym silnikiem. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Fri, 05 Jan 2018 - 14:39
Post
#37
|
|
User Dołączył: Fri, 27 June 2008 |
Podoba mi się ten hyundai, z niecierpliwością czekałem na cenniki bo liczyłem na dobrze skalkulowaną cenę, jako ze to hyundai i debiutant w segmencie, i się zawiodłem bo sorry ale słabo to policzyli:
Focus st 117tys Leon Cupra 120tys i30 w podstawie 119, cupra z tyle ma 300km i nowoczesny dyfer, w hyundaiu za podobne parametry wołają ponad 140! A we wszystkich artykułach trąbią o atrakcyjnej cenie, ach ci nasi niezależni dziennikarze... |
|
|
Fri, 05 Jan 2018 - 14:54
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
Podoba mi się ten hyundai, z niecierpliwością czekałem na cenniki bo liczyłem na dobrze skalkulowaną cenę, jako ze to hyundai i debiutant w segmencie, i się zawiodłem bo sorry ale słabo to policzyli: Focus st 117tys Leon Cupra 120tys i30 w podstawie 119, cupra z tyle ma 300km i nowoczesny dyfer, w hyundaiu za podobne parametry wołają ponad 140! A we wszystkich artykułach trąbią o atrakcyjnej cenie, ach ci nasi niezależni dziennikarze... Taka praca. Płacisz -> trąbią |
|
|
Fri, 05 Jan 2018 - 15:17
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Cupra za 120 to jest z wyprzedaży. Katalogowo jest 130k, czyli dychę więcej niż Hyundai. Ciężko znaleźć coś w podobnej cenie, co by miało 250KM. Peugeot 308 GTI 275 kosztuje 140 tysiaków, teraz wszedł świeży 308 GTI/225 za 117 tysięcy, Golf GTI/245KM 129 tysięcy.
Alfa Romeo Gulietta 240KM kosztuje niecałe 115 tysięcy - i to jest jedyny samochód o podobnej mocy, ale tańszy od Hyundaia. Naprawdę ciężko jest utyskiwać na cenę Hyundaia. Jest trochę tańszy od konkurencji. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Fri, 05 Jan 2018 - 15:49
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 08:19 |