![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Chyba już wiem gdzie może leżeć błąd.Zasilanie z pompy olejowej dałem na króciec który idzie do śruby centralnej na której przykręca się filtr oleju a to chyba powinno być wyjście z filtra tak ?Czyli prawdopodobnie zamieniłem przepływ oleju przez filtr.Czy to mogłaby być przyczyna,? Tak jest, zamieniłeś kierunek przepływu. Co prawda nie magistrala olejowa BMW ale zasady wszędzie panują takie same. ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Jednak przewody miałem odwrotnie
![]() Wszystko poskładane na gotowo i dzisiaj były pierwsze testy.Przed montażem chłodnicy oleju schizowałem się za małym ciśnieniem oleju a teraz schizuję się że mam za duże ![]() Na jałowym przy 85° jest 1,5b przy 2 tyś.obr. mam 4b a przy 2,5tyś.obr. mam już max czyli 5b.Przypuszczam że jest to spowodowane dużo większym filtrem oleju (,lepsza przepustowość). Zostawić jak jest czy kombinować z innym filtrem żeby zbić nieco ciśnienie? |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Zmieniłem filtr na mały i jest dalej to samo .Od 2,5tyś obr jest już 5 bar.Nie wiem dlaczego tak się zmieniło po zmianie podstawy.Co mogło mieć na to wpływ i czy olać temat i jeździć ?
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
No dobra a znacie może filtry puszkowe samochodowe które nie mają zaworu przelewowego i zwrotnego?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 18:22 |