![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Witam, ostatnio zastanawiałem się nad tematem odmy w 2.0TFSI i nie do końca umiem zrozumieć pewną rzecz. 2.0 TFSI z 1 strony (od tyłu) odpowietrza się bezpośrednio w zimną stronę turbiny natomiast z 2giej strony ma zawór PCV który łączy się z dolotem i 3ci przewód w podstawie filterka oleju. PCV delete polega na zaślepieniu otworów po PCV i zostawieniu reszty jak w serii. No i tu moje pytanie przecież wszystko spłynie w turbo i trafi do ICKa itd. PCV delete stage 2 to niby ta sama płytka z 2oma krócami połączonymi z catch tankiem, no ale znowu zostaje nam ten przewód idący do turbo. Dlaczego nikt nie zaślepia wlotu od turbo, i nie puszcza wszystkich przewodów w catch tank z filterkiem (odpowietrzenie) zostawiając jedynie rurke łączącą głowice z podstawą filterka oleju?
Może ktoś mądrzejszy mi coś podpowie bo nie ogarniam ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Bo nie wszyscy lubią jak im śmierdzą opary oleju w aucie.
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Okej, rozumiem że jak bym wszystkie zaślepił i puścił w catch tanka to by śmierdziało olejem ? W starym 206 mialem odpowietrzenie aby w catch tanka z filterkiem i bylo spoko. Zastanawiam się jak ma się czystość dolotu po samym zaślepieniu PCV, jeżeli niezbiera się oliwa w turbo, icku itd, to w sumie spoko.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2024 ![]() |
A zaślepiła ktoś z was tylnią odmę ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 15:41 |