![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
stosuje się tam gdzie przełożenie jest bardzo bezpośrednie a nie 2.7 obr kierownicy od lewego skrętu do prawego pełnego skrętu - jak w cywilnych autach. Czyli tam gdzie priorytetem jest trzymanie obu łap na kierownicy cały czas. Ok ale po co się stosuje w sporcie, tylko dla wygodniejszego zajmowania miejsca? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
mało który sportowy samochód ma 2.3-2.7 obr kierownicy. Tam się 80-90% ruchu odbywa w zakresie takim że rąk się nie przekłada.... w skrajnych sytuacjach się krzyżuje ręce. 270 stopni to w zasadzie użyteczny zakres na dwie ręce. Wiec "z dołu" można robić komfort
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Ja praktycznie za spód nie łapię...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:47 |