Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> S8 D2 Turbo totalnie amatorski projekt
siewcu
post Sat, 25 Jun 2022 - 13:27
Post #381


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A może coś z nowych garrettów, jakieś g25? PODOBNO dobrze wstają i robią moc, ale ile w tym prawdy...


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 25 Jun 2022 - 13:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MisioLBN
post Sat, 25 Jun 2022 - 14:04
Post #382


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





G25-660 zrobi 600km w 2.0 tfsi i wstaje to sensownie tj. okolo 4k ogien
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sat, 25 Jun 2022 - 14:13
Post #383


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





https://cnc71.com/pl/p/Garrett-G25-660-AR-0...-Wastegate/2922
właśnie to znalazłem, idealna by była, jest malutka mega potencjał, ciekawe jakby to wstało u mnie ale cena trochę odstrasza. Zależy mi na mocnym dole bo jednak ruszanie z konwertera to max 2200rpm bez jakichś dziwnych akcji typu duszenie na hamulcu itp. Ciekawe czy z takiego 4.2 dałoby to radę napompować 0,5b od 2krpm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 25 Jun 2022 - 15:12
Post #384


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a jak się mają takie markowe garretty do oryginalnych turbin z mocnych wersji nowoczesnych zapierdalaczy np. A45 ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sun, 26 Jun 2022 - 11:37
Post #385


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





No właśnie a może turbo od a45 AMG? Sama flansze pewnie bym na samochodzie dostawał do kolektora bez rozbierania. Ile te turbo jest w stanie zrobić mocy na pośrednim wtrysku? 400+ ogarnie? Wczoraj trochę pojeździłem i wygląda jakby te moje turbiny zaraz po wstaniu już się zapychały dodatkowo wypada zapłon pod odcinka po przekroczeniu 1.2b. backpressure mam około 2b przy takim doladowaniu i ogólnie te wstawanie to porażka. Giga lag. Wrzucę później logi doładowania i backpressure to może ktoś bardziej doświadczony się wypowie czy te turbiny to jednak gówno czy może htg je zabiło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Sun, 26 Jun 2022 - 12:30
Post #386


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





Tak zapytam lamersko, ale tu temat mądry. W jaki sposób mierzysz backpressure?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sun, 26 Jun 2022 - 12:32
Post #387


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Mam gościa który ma sprężarki takie jak potrzebujesz w dobrej kasie, nowe. Jak chcesz to namiar Ci dam na PW.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 26 Jun 2022 - 13:22
Post #388


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Turbo z A45 amg nie ogarnie za diabła 400hp+ w starociu na wtrysku pośrednim na benzynie. Wiele razy było widać, że robi max 340-370hp i to było na tyle.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 27 Jun 2022 - 07:29
Post #389


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Mis @ Sun, 26 Jun 2022 - 13:22) *
Turbo z A45 amg nie ogarnie za diabła 400hp+ w starociu na wtrysku pośrednim na benzynie. Wiele razy było widać, że robi max 340-370hp i to było na tyle.

a jak z jakością tej suszarki ? wstawanie szybkość reakcji w porównaniu do takich wspomnianych Garretów ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 27 Jun 2022 - 08:36
Post #390


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





https://imgur.com/a/PMsFf6k
logi jak to wstaje, jest też moment przejścia z 1 turbiny na 2. Kiedyś 0,5b bez problemu nabijało mi przy 2krpm, teraz rośnie backpressure a doładowanie nieproporcjonalnie do momentu otwarcia drugiej sprężarki. Może wirnik się upalił po htg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 27 Jun 2022 - 08:41
Post #391


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





CYTAT(drag_op @ Sun, 26 Jun 2022 - 12:30) *
Tak zapytam lamersko, ale tu temat mądry. W jaki sposób mierzysz backpressure?

Rurka 8mm wspawana w kolektor wydechowy około 20cm, później zwykły wężyk sylikonowy, zwężka (niweluje pulsacje) i mapsensor oddalony o jakieś 1,5m wężyka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 27 Jun 2022 - 10:12
Post #392


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





nie wiem jak do garrettów ale B03G, chwalą że wstaje jak td05 z evo a robi więcej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 27 Jun 2022 - 10:56
Post #393


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Nie wiem czy sprawdzałeś - rozrząd się może nie rozjechał po tych wszystkich akcjach ? kiedyś miałem przypadek w R6 bmw że przestawił się wałek wydechowy na regulowanych kołach home made - wypadał zapłon koło 6k rpm, turbo wstawało słabo i AFR mocno bogaty mimo że wystrojone na tip top


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 27 Jun 2022 - 11:23
Post #394


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Tu jest drugi silnik z tamtego nic nie zostało poza gowicami, głowic nie ruszałem, zostały przejrzane wymyte sprawdzone powierzchnie i złożone. Turbo nie zdejmowałem tego które teraz jest podejrzane więc stawiam, że tu jest problem. Rozrząd jest nowy sam - składałem więc raczej nic nie powinno się rozjechać. Samochód niby jakoś tam jedzie, około 8s (pomiar z logów) 100-200 przy 1.1b opadającym na 1b więc raczej reszta jest ok tylko ta reakcja na gaz to tragedia. Przy pomiarze 100-200 muszę od 60km/h trzymać w podłodze żeby dobiło do zadanego doładowania, wcześniej na singlu chinolu trwało to 0,5s teraz mam ponad 1s i tam wstawanie było "brutalne" tzn jak zaczęło wstawać to leciało lawinowo i piękne starty mi wychodziło bez żadnych LC itp. Teraz, żeby siedział tu manual to by mi samochód zgasł bez LC pewnie bo nie zdążyło by to wstać mimo, że pompuje to już z dołu to jest giga lag i wysokie backpressure na tej turbinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 27 Jun 2022 - 11:45
Post #395


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(nomaster @ Mon, 27 Jun 2022 - 11:23) *
Tu jest drugi silnik z tamtego nic nie zostało poza gowicami, głowic nie ruszałem, zostały przejrzane wymyte sprawdzone powierzchnie i złożone. Turbo nie zdejmowałem tego które teraz jest podejrzane więc stawiam, że tu jest problem. Rozrząd jest nowy sam - składałem więc raczej nic nie powinno się rozjechać. Samochód niby jakoś tam jedzie, około 8s (pomiar z logów) 100-200 przy 1.1b opadającym na 1b więc raczej reszta jest ok tylko ta reakcja na gaz to tragedia. Przy pomiarze 100-200 muszę od 60km/h trzymać w podłodze żeby dobiło do zadanego doładowania, wcześniej na singlu chinolu trwało to 0,5s teraz mam ponad 1s i tam wstawanie było "brutalne" tzn jak zaczęło wstawać to leciało lawinowo i piękne starty mi wychodziło bez żadnych LC itp. Teraz, żeby siedział tu manual to by mi samochód zgasł bez LC pewnie bo nie zdążyło by to wstać mimo, że pompuje to już z dołu to jest giga lag i wysokie backpressure na tej turbinie.

Sprawdź backpressure zaraz za turbo. Może tak jak ktoś sugerował, reszta wydechu się zatkała.
Ja miałem akcję z rozwalonym sportowym katalizatorem - 0.7 bara ciśnienia na wydechu w wolnossaku (kompresor) smile.gif. Po usunięciu kata 10% mocy się pojawiło znikąd.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 28 Jun 2022 - 23:04
Post #396


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, może głupio zabrzmi, ale u kolegi w hondzie 1,6 d16y7 przy około 6000obr/min ciśnienie opadało na 1s, chyba do 0,4bara i znów wracało na 0,6bara. Silnik miał gorszą reakcję na gaz. winowajcą były dwie świeczki, upalone elektrody. Po zmianie na nówki sztuki, nie ten samochód. Wszystkie powyższe dolegliwości zniknęły, znów zapie...ala. tongue.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sun, 24 Jul 2022 - 13:51
Post #397


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Turbo pada, chyba wirnik trze o obudowę bo coś w nim "cyka" po zgaszeniu silnika i pompuje już tylko 0.5b w dodatku dopiero przy 3krpm. Może ktoś miał porównanie wielkościowo takiego GTX2871r do EFR-6758? zastanawiam się nad jej zamontowaniem, jest taniej niż GTX i coś tam podobno lepiej działają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 27 Jul 2022 - 23:11
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Popatrz na mapy i będziesz wiedział wink.gif A G25-xxx?


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Thu, 28 Jul 2022 - 16:18
Post #399


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Po mapach to co najwyżej można zobaczyć czy mieścimy się w sensownym zakresie pracy sprężarki a cała turbosprężarka to bardziej złożone urządzenie które dodatkowo różnie reaguje na konfigurację silnikową. Patrząc po wykresach z hamowni to ten borg bije gtxa pod względem wstawania na łeb a mocy robi niewiele mniej. Chyba się na to słyszę. Jak duża będzie.roznica na ar0.65 i ar 0.85 mocowo? O serii g słyszałem że wcale nie ma szału, jedynie rozmiarowo są bardzo małe i podobno na tym kończą się ich zalety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 28 Jul 2022 - 20:35
Post #400


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Ja wiem, ale jak na dzień dobry będziesz wiedział, że wychodzisz poza ten zakres to chyba bez sensu na to patrzeć w ogóle... Tym bardziej, że wybór jest spory. A co do G to ja słyszałem, że dobrze moce kręci i ładnie wstaje, no ale z opiniami zawsze tak samo... Byle tylko chinoli nie brać, bo nie wstają laugh.gif


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 18:40