![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
BMW 535d E61 rok 2004, 271 tyś km przebiegu, z uszkodzonym silnikiem, które wyceniam na 15 tyś zł.
VIN: WBANJ91030B775058 Jest to moje prywatne auto, o które w czasie użytkowania naprawdę dbałem i za bardzo na nim nie oszczędzałem, w półtora roku roku użytkowania i przejechania nim 50 tyś km większość mankamentów tego modelu została usunięta ![]() Przeglądałem dużo tych mdeli przed zakupem i jak dokonywałem oględzin przedzakupowych to byłem załamany w jakim stanie te padła są i jakie skurwione wnętrza mają, moją w środku naprawdę dobrze się prezentuje - fotel kierowcy już jest lekko przytarty i klar był porysowany na gałce zmiany biegów - paznokciem trochę go okorowałem. Z najważniejszych ingerencji, które w nim dokonałem to: - Usunięte klapki w kolektorze ssącym (kolektor wyczyszczony) oraz wymienione podciśnienia - Naprawiony aktywny układ kierowniczy - Naprawiony wyświetlacz + spolszczone menu. - Świeże turbiny z Perun Turbo - mała z pomijalnym przebiegiem, duża po modyfikacji przelatała 50 tyś km i ma się bardzo dobrze. - Wtryski po regeneracji u Buciora 50 tyś km przebiegu - Konwerter nowy był wsadzany i też ma tyle przejechane, łącznie z olejem i filtrem w skrzyni biegów. - Został usunięty EGR i bardzo świeże są wszystkie 3 termostaty - w środku błyskawicznie robi się ciepło nawet teraz w zimne dni. - Naprawiona wiązka tylnej klapy - Świeże świece żarowe oraz ich moduł - Dołożyłem głośniki wysokotonowe w drzwiach i naprawdę przyjemnie to gra - Soft od Profituning.sk (350KM & 750Nm) - obecnie wrzucona seria, soft modyfikowany mogę wgrać To co robiłem a aucie odkąd je miałem najlepiej przedstawia tabelka poniżej: ![]() Teraz wady: - W silniku zaczęła stukać panewka i pojawiło się dymienie z rury wydechowej (Miałem oddawać auto do przejrzenia w zakładzie, który dokonywał remontu silnika (Auto-Serwis Rober Pawłowski z Łomianek), ale z racji tego ze mam trochę innych aut oraz nagminny brak czasu i nie chce już więcej dokładać do Buni postanowiłem ją wystawić. - Po rozgrzaniu się skrzyni biegów falują obroty jak się przyspiesza dopiero powyżej 2100obr.min jest spokój (wymiana konwertera nie pomogła i cały czas latałem w trybie DS by zminimalizować ten efekt) - Auto nie miało żadnej mocnej kolizji ale miało lakierowane oba zderzaki, lewy i prawy przedni błotnik oraz prawy tylny błotnik, który w dodaku nosi ślady szlifu - Połamałem przedni Mpakietowy zderzak jak parkowałem przy "Chińczyku" - Czasami się zdarza że szwankuje tylny lewy czujnik PDC - Prawy przedni wachacz prosty ma luz na połączeniu sworznia z zwrotnicą - Biją przednie tarcze hamulcowe tarcze są bardzo grube grube, świeże bez rantu i można je przetoczyć - Silnik się poci z uszczelniacza wału tył oraz z wymiennika ciepła woda-olej - Nie działa centralny zamek z pilota (tylko guzikiem od środka można otwierać zamykać wszystkie drzwi na raz) - Posiada drobne rysy i otarcia spowodowane normalnym użytkowaniem auta i trzymaniem go pod blokiem - Podkrzywiona lewa końcowka układu wydechowego (opadł nam na glebę jak konwerter wymienialiśmy) KONTAKT: tel. 5o6 o98 oo2 (jak nie odbieram to najlepiej SMS-słać) lub kubcioooo@o2.pl albo Face book Coobcio Garage - podeślę więcej zdjąć... REAL FOTO Z DNIA ZAKUPU 27.05.2015 (przed wymianą drzwi): ![]() REAL FOTO AKTUALNE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:22 |