Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Większy intercooler do 1.8T 20V - czy taki będzie dobry?
Mis
post Sat, 30 Dec 2017 - 17:15
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jeśli jest w dobrym stanie to nie zassie się przy tej mocy.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Dec 2017 - 17:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
2E-E
post Sat, 30 Dec 2017 - 17:18
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 July 2007





przebieg 117 000 km


--------------------
Skoda Octavia I 1.8T 20V 221 KM & 329 Nm by TuneUp Gdańsk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 30 Dec 2017 - 17:25
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jak nie jest spękany/za twardy/za miękki w dotyku to będzie okej przy planowanej mocy. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Mon, 01 Jan 2018 - 20:59
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





Mis

W AUM nie ma mozliwosci zasysania sie TIPa, to nie gumowy smietnik z K04 wink.gif dolna jego czesc w kazdym K03/K03s jest aluminiowa a gorna nawet nie tyle gumowa co bardziej plastikowa. Jedynym ograniczeniem przy pewnych mocach moze byc przewezenie tej aluminiowej czesci.



--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 01 Jan 2018 - 22:38
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(spychu @ Mon, 01 Jan 2018 - 20:59) *
Mis

W AUM nie ma mozliwosci zasysania sie TIPa, to nie gumowy smietnik z K04 wink.gif dolna jego czesc w kazdym K03/K03s jest aluminiowa a gorna nawet nie tyle gumowa co bardziej plastikowa. Jedynym ograniczeniem przy pewnych mocach moze byc przewezenie tej aluminiowej czesci.

Nie masz racji niestety, to pewne.
Miałem kilka sztuk AUM/AUQ/innych 1.8T poprzecznych na K03 i K03s, gdzie przy dobrej hybrydzie TIP fabryczny się zasysał i powodował nagły spadek boostu z 1b na 0,2b przy 4000-4500rpm, widać to w logach jak na dłoni, po założeniu TIPa sztywnego/silikonowego problem ustępował i można było walić 1,5-1,2b do samego limitera.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2E-E
post Thu, 04 Jan 2018 - 08:33
Post #26


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 July 2007





No tak, ale mówisz o hybrydzie a ja będę latał na seryjnym k03s


A wie ktoś czy można wyciąć tłumik środkowy?
Czy nie pogorszy to osiągów?
Pytam bo poprzedni właściciel wsadził jakiś zamiennik który jest chyba od 1.6 MPI i mechanicy przy montażu DP powiedzieli, że wlot do niego ma mniejszą średnicę i dławi trochę reszte wydechu.


--------------------
Skoda Octavia I 1.8T 20V 221 KM & 329 Nm by TuneUp Gdańsk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 04 Jan 2018 - 11:33
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie pogorszy, można, na K03s seryjnym przy 215-230KM ładny fabryczny TIP nie powinien się zassać.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 22:08