![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
To zwykły dupowóz , którym żona głównie jeździ . To już koniec , może jeszcze filtr powietrza wleci . Pytałem stroiciela odnośnie wymiany wtrysków , ale też mi odradził . Już nie pamiętam dlaczego , nie chcę zmyślać .
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Daj vin to Ci sprawdzę co masz:) To wersja 156km? który rok? Wynik całkiem sympatyczny:) Ja ogólnie lubię tą charakterystykę kompresora...
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Wersja 156 2007r. Niedługo wyślę vin na Pw, dzięki.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Nie wiem czy już ustaliłeś jaką masz pojemność silnika, ale 1.6 szedł od 04/2008.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Też mi się wydaje że to mało możliwe.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Oczywiście, 1.8
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wynik mocy podobny jak u mnie jeszcze na kompressorze bez strojenia - 223KM i 355Nm (zaznaczam że bez strojenia).
Fajny wynik. Do jazdy po bułki wystarczy. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Mocą można by jeszcze troszkę dobić do twojego wyniku, no ale paliwa zabrakło, no ale z twojej pojemności moment wyszedł jednak sporo lepszy , nawet jak bym dał jeszcze mniejsze kółko to dużo by nie doszło wydaje mi się. Mogłem zamówić jeszcze 2mm mniejsze, ale to już obudowę trzeba by podfrezowywać. Dobra, idę na Alle drogo szukać w202 może w203 z m111
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Ale w M111 i M271 są różne kompresory.
W M111 występowały M62 z elektrosprzęgłem i mały M45 ze sztywnym kołem. W M271 występuje łacznie 7 odmian M65 z różnymi kołami i róznym rodzajem wewnętrznego zasprzęglenia. Albo ze spręzyną albo z couplerem. Trzeba tylko wziąśćpod uwagę że M65 to nazwa zwyczajowa/marketingowa i w odróżnieniu od wszystkich kompresrów Eaton serii M nie ma nic wspólnego z wydajnością. OD wydajności powinien się nazywać podobno M54. -------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
W wersji 184KM można liczyć na jakies przyrosty? Kółko też nalezy wymienic czy sam program zrobic?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
W wersji 184KM można liczyć na jakies przyrosty? Kółko też nalezy wymienic czy sam program zrobic? Na pw troszkę juz napisałem, ale i tu sie wypowiem, a co ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Panowie mam pytanie . W moim mercu (w204 c180k) mam podstawowy układ hamulcowy . Potrzebuję go wymienić na coś wydajniejszego , ale ogranicza mnie felga 16 cali . Do kupienia jest zestaw z w204 na 322mm tylko nie wiem czy felga podejdzie . Ewentualnie 4 tłok z w211 na 312mm tylko znowu nie wiem czy to będzie P&P bo chyba w w204 nawet tarczy 312 nie było . Jakieś rady pomysły ? Głównie chodzi mi o wytrzymałość klocków , starczają mi na maks 10tyś (zwykłe ATE) , a że i tarcze już do wyrzucenia to myślę co dalej .
ps Odnośnie zacisków z jarzmami 322mm strzelam że będą pasowały pod moją piastę ? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 04 July 2021 Skąd: Świętochłowice ![]() |
Zmieniał ktoś wtryski na wydajniejsze?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam ponownie , wreszcie się udało dokończyć moda kółko plus program . Dziś odebrane , wynik to 213km i 300nm . ![]() Podobno mam silnik 1.6 , a nie 1.8 (a przynajmniej program jak w wersji 1.6) . Tak wyszło z komputera . W dowodzie 1.8 . powyżej 5500rpm już brakuje paliwa i doładowanie zostało obcięte do 0.8 bara . Max to 1 bar . Samo kółko dało 30nm i zabrało 5 km . Więc jak już robić to koniecznie z programem . Wiem, że odnoszę się do starego wpisu ale: "O tym, że większość polskich tunerów wgrywa gotowce świadczyć może np. fakt, że analizowałem prognozowane osiągi dla mojego silnika i nagle tadam - znana polska firma UNITRONIC i jej katalog przyrostów: http://unitronic.pl/katalog-przyrostow/ oraz holenderski tuner Dyno chiptuning files, sprzedawca zdalny plików tuningowych: https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning...80-k-143hp-4336 Proponowane przyrosty co do 1 KM i 1 Nm te same, co więcej błędy w opisie silników również takie same..." Prawdopodobnie plik wgrany do Ciebie był pod wersję 193 KM - ten sam kompresor co 184 KM, małe kółko ale starsze, prawdopodobnie wydajniejsze zielone wtryski. Dlatego na bordowych u Ciebie mogło zabraknąć paliwa górą. Nie mam jednak pewności, że zielone są wydajniejsze. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Pewnie nie był wgrany z wersji 193 bo tam chyba był inny komp (jak wspominałem już nie pamiętam takich drobiazgów ) . Jak nawet to był by gotowiec to nie było co narzekać . Choć Pan Poniedziałek wspominał o wielokrotnym programowaniu na stole zanim doszedł do celu .
Kolego rób te mody , a nie jak np całe forum merca w204 tylko czytają gdzieś teorię i snują domysły , a każdy się boi coś podłubać . To tylko program z ewentualną zmianą ciśnienia doładowania nie lot na marsa . |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Pewnie nie był wgrany z wersji 193 bo tam chyba był inny komp (jak wspominałem już nie pamiętam takich drobiazgów ) . Jak nawet to był by gotowiec to nie było co narzekać . Choć Pan Poniedziałek wspominał o wielokrotnym programowaniu na stole zanim doszedł do celu . Kolego rób te mody , a nie jak np całe forum merca w204 tylko czytają gdzieś teorię i snują domysły , a każdy się boi coś podłubać . To tylko program z ewentualną zmianą ciśnienia doładowania nie lot na marsa . Jak będę w kraju to zrobię je natychmiast. Zdalnie nie da się niestety ![]() Silników to ja się trochę namodziłem, ale były to głównie przeróżne TDI - niektóre osiągnęły przyrosty ponad 100% mocy. Było to lata temu, kiedy poziom wiedzy i dostępność dobrych turbin była znacznie mniejsza niż dziś. Na razie analizuję, gdzie jest różnica, która teoretycznie hamuje przyrost mocy w wersji 143 KM powyżej 170 KM. Jeśli coś trzyma ten motor np. w paliwie, albo komputerze, to nie ma sensu dawać większego koła. Na tą chwilę najprawdopodobniej zamontowane zostaną takie wtryski jak Ty miałeś, kółko kompresora 60 mm (choć wolałbym takie 62 mm), FMIC 180x450x65 mm. Program najprawdopodobniej wiem też już gdzie dam do napisania. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
No to działaj i daj znać co wyszło .
Mój jeździł tak . https://www.youtube.com/watch?v=1RpV_u2WY6g było zimno , ale wyższa temperatura nie wpływała jakoś na wyniki . Droga płaska jak stół . Vmaks raz tylko się rozpędziłem w dodatku załadowany na wakacje bo nie było gdzie u mnie w okolicy to 250 licznikowe . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:37 |