![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Witam . Chce kupić zonie w204 z dieslem 2148cm ( i troche dla mnie) . Jak to jest z podatnością na program wersji 136 i 170km . Można wyczytać ze to niby jest to samo i wyniki powyżej 200km sa osiągalne . Ale pewnej informacji nie znalazłem .
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
No dobra , a może uzyskam jakieś informację na temat wersji w204 2007r c180 kompresor bo takową nabyłem . Czym się różni od wersji c200k . Moja ma 156km mocniejsza 184km . Czy to jest tylko inne kółko na kompresorze , czy jest więcej różnic ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 28 December 2013 ![]() |
Jeśli z Vinu wyjdzie silnik m271 no to taki średni wybór. Te silniki miały koła rozrządu wykonane z gównolitu i łańcuch rozrządu made by Shimano. Warto zajrzeć pod pokrywę zaworów.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Słyszałem , ale dobry stan cena i przebieg 91tyś . to może trochę jeszcze pojeździ , ale pewnie zajrzę do środka . Dzięki za uwagę .
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 April 2012 Skąd: Koszalin ![]() |
Znam parę przypadków hałasujących rozrządów poniżej 100k więc lepiej tego zaglądania nie odkładać zbyt długo.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Kolego 119, - wystarczy wymieniać łańcuch co 100 tyś km to taka bezpieczna granica, wtedy koła żyją 300-400 tyś km.... wiem bo serwisuje trzy takie auta. Uważam,że to dobre auta i niesłusznie mają przypisana łatkę "szitu" M271. Fakt łańcuch powinien być dwurzędowy jak w dieslu no ale cóz... kto dziś nie oszczędza...Jedyne wady to amortyzatory tył w wersji kombi (wczesne zużycie) , pompa wody (wczesne zużycie) i termostat. Tyle na prawie 300 tyś przebiegu...no i 2 razy łańcuch... olej co max 15tyś.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Słyszałem , ale dobry stan cena i przebieg 91tyś . to może trochę jeszcze pojeździ , ale pewnie zajrzę do środka . Dzięki za uwagę . Zaglądaj koniecznie już teraz - jest szansa, że te koła się nie wyrobiły a łańcuch i tak może być już luźny - wiem, bo taki (akurat C200) mieliśmy. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Jeżeli przebieg jest oryginalny to raczej nie...z reszta koszt kompletu nawet z ASO nie powala ceną...a warto jeździć w świętym spokoju.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Ok dziękuje wszystkim za wskazówki , na pewno zajrzę tam w pierwszej wolnej chwili. Jest to mój pierwszy merc , zawsze byłem za bmw , no ale zamiast merca mógł bym mieć bmw r4 benzynę lub diesla z jeszcze gorszym rozrządem . Auta z przebiegami powyżej 250-300 tyś odpadały więc żadne r6 się nie łapało z moim budżetem . Jak na cenę auta rozrząd za 3 tyś na 100-200tyś jestem w stanie przełknąć , więcej wad wrodzonych ten samochód chyba nie ma ?
Odnośnie podniesienia mocy to na razie zauważyłem że wersja 184 ma inny stopień sprężania , w moim 10 ,w mocniejszym 9 . |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Rozrząd ASO komplet po zniżkach cirka 1200zł.... poza ok 800zł... Robocizna 800zł... Więc spokojnie w 2k pln się zmieścisz.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Huk z rozrządem . Co tu zrobić żeby do 200km dobić
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
heh
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
2 tysie to optymistycza opcja.
U mnie przy 130tkm pewnego przebiegu byla z kolami miazga. Brakowało po 8 zębów po kolei. Bez najmniejszych objawów... profilaktycznie kazałem sprawdzić. Koszty cos kolo 6 czy 7 tysi. Poza tym to był swietny wóz. Do 180tys go mialem i poza eksploatacją zero innych kosztów. Mody... mniejsze kółko kompresora i zmiana mapy... i okolice 210KM. Na forum clk user terecha oferuje takowe za 200 czy 300zl. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
2 tysie to optymistycza opcja. U mnie przy 130tkm pewnego przebiegu byla z kolami miazga. Brakowało po 8 zębów po kolei. Bez najmniejszych objawów... profilaktycznie kazałem sprawdzić. Koszty cos kolo 6 czy 7 tysi. Poza tym to był swietny wóz. Do 180tys go mialem i poza eksploatacją zero innych kosztów. Mody... mniejsze kółko kompresora i zmiana mapy... i okolice 210KM. Na forum clk user terecha oferuje takowe za 200 czy 300zl. Czytałem tylko temat na forum w203 i tam zakładali kółka od terechy .z różnymi skutkami . Ale nikt do m271 nie zrobił kółka z programem . Samo kółko podobno nic nie daje bo boost i tak będzie ograniczony . 6 ,7 tyś z a rozrząd to może dawno temu , Mam kolegę pracującego w serwisie merca i mówi że już tak drogo nie jest z tym rozrządem . Koła nowe 1800 , regenerowane 1350 , łańcuchy ślizgi i cała reszta , 900 plus wymiana . |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Koło w ASO kosztuje 2 k pln po rabatach sztuka. Ale żeby koła były zjedzone to trzeba albo tryb LL ...albo przez 200tyś jeździć na fabrycznym komplecie rozrządu.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Kółko założone , dupy nie urywa niestety , ale coś tam dało , chociaż to dopiero z 5 km przejechane . Kompresor zaczął być delikatnie słyszalny (przyjemny dźwięk ) , ożywił to nudne auto trochę . Teraz trzeba będzie zrobić program . Rozrząd sprawdzony , koła wyglądają dobrze . Patrząc na zdjęcia nowych to nie widzę za bardzo różnicy . Umawiam się na wymianę łańcucha bo już troszkę luzu ma wydaje mi się .
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
W204 Możesz sprawdzić rozrząd na star diagnostic..bądź po staremu jak ustawisz na znaki to będzie widoczne na kole pasowym wału ile wyszło...dopuszczalne jest 5 stopni z tego co pamiętam.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Dobrze wiedzieć . Znajomy ma sd ale nie było okazji podłączać
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Witam ponownie , wreszcie się udało dokończyć moda kółko plus program . Dziś odebrane , wynik to 213km i 300nm .
![]() Podobno mam silnik 1.6 , a nie 1.8 (a przynajmniej program jak w wersji 1.6) . Tak wyszło z komputera . W dowodzie 1.8 . powyżej 5500rpm już brakuje paliwa i doładowanie zostało obcięte do 0.8 bara . Max to 1 bar . Samo kółko dało 30nm i zabrało 5 km . Więc jak już robić to koniecznie z programem . |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Bardzo fajnie wyszło, będziesz wtryski zmieniał czy finał już?
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:35 |