![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Choć przyznam ze chodzi mi po głowie takie b7 i k04 do tego ale wtedy bym musiał odpuścić gazior jakieś instalki z dotryskiem benzyny są do tfsi. Cupre 1p widziałem w lpgu ![]() ale jak już wspomniałeś o e90 330d to wg. mnie najlepsza opcja. Tylko na fajny egzemplarz trzeba wydać niestety jako absolutne minimum te 35k. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Dużo roboty z K04 do b7 ? Z tego co czytałem to nie pasuje tak P&P ( pomijam wydech i dolot). Widziałęm też hybrydy na bazie k03 które niby upgraduja do k04 (wtedy pewnie wszystko pasuje ładnie). Warto w coś takiego się bawić czy zamówić sprężarke w ASO i nie kombinować.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
Marshal jezdze autem na codzien wiec chce by było bezpiecznie.
Powiedz mi jaki ty setup u mnie widzisz i w jakich pieniądzach plus minus by wyniosl |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Zobacz chociażby u gregora jest ze dwie przynajmniej a4 b6 na seryjnym silniku i k04-064.
Kumpel z miesiąc temu odebrał tak samo a4 b6 w q na k04-064 i smiga ok. Dodatkowo na gazie wiec narazie spoko. Kolejny w A3 w Q to samo 300HP/400NM + gaz i jakoś nic sie nie dzieje |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03 |