![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne
bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone nie kupuję tego - tak jak to było w 1-szej A klasie, Citroenie Nemo i paru innych wozach. Ratowanie niedoróbek podwozia przez ESP jest po prostu oszustwem. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
nie musisz kupować.. ale dobrze o tym wiedzieć
idź do salonu, poproś o demo i zobacz jak działa elektronika auta w każdym z pięciu trybów pracy zawieszenia na sport+ możesz nawet i bokiem jechać odsyłam do YT : https://www.youtube.com/watch?v=xWav-j8RHUI https://www.youtube.com/watch?v=7n6kfWjpnhQ |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Pewnie w kazdym aucie w tym tescie byla jak najbardziej ograniczona elektronika, wiec co to za tlumaczenie? To kia wyleciala jak dzik w ziemniaki i tyle.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
ja nie wiem jak jest w innych... i nie będę zgadywał
skoro Ty tak piszesz, to pewnie jeździłeś innymi biorącymi udział w teście wiem za to jak zachowuje się stinger na poszczególnych trybach pracy zawieszenia i na ustawieniu COMFORT elektronika bardzo szybko reaguje doprowadzając auto na tor jazdy na filmie widać, że nie działała więc była wyłączona |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
O widzę, że machina propagandowa już zwarta i gotowa
![]() jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone ja nie wiem jak jest w innych... i nie będę zgadywał skoro Ty tak piszesz, to pewnie jeździłeś innymi biorącymi udział w teście Taaaa w innych autach było ESP włączone w dziadkowym trybie a w Stingerze nie ![]() że już prosto do kibla pędził. Jeszcze jak te Twoje wypociny były przez pewien czas zabawne, to ta mentalna gimnastyka, którą tu uprawiasz już robi się powoli żałosna. Podstawową zaletą testu łosia jest jego prostota i powtarzalność - jest nawet określony normą ISO. Wykonanie go bez ESP albo w jakimś handicapowym trybie, byłoby debilizmem pierwszej klasy, bo ten test m.in sprawdza właśnie te systemy. Ale szacun, przynajmniej arteona można skreślić z listy https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
ESP to jedno ale...
Im sztywniejsze nastawy zawieszenia tym łatwiej o utratę przyczepności przy szarpnięciu sterem, bo opona nie przyjmuje obciążenia, w sensie balansu auta. Nie bronię Stingera ale to mało wiarygodne porównanie, tym bardziej że widać pracę zawieszenia w slowmotion Edit: Test łosia jest niestety nie powtarzalny. Moment skrętu, siła, szybkość, głębokość. Każdy kierowca zrobi inaczej, ba, ja zrobię inaczej w kolejnych powtórzeniach. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Sorry, ale jeśli w ten sposób stawiasz sprawę, to żadne porównanie nie jest wiarygodne. Co może być bardziej miarodajnego od postawienia na jednym torze/próbie kilku aut podobnej klasy w tych samych warunkach pogodowych i z tym samym kierowcą? Pozostaje kwestia opon. Mało wiarygodne to mogą być filmiki na YT kręcone komórką przez losowych użytkowników. Może dla kijanki zmienili odległości między pachołkami dziennikarzyny jedne.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Co może być bardziej miarodajnego od postawienia na jednym torze/próbie kilku aut podobnej klasy w tych samych warunkach pogodowych i z tym samym kierowcą? Klasa aut to jedno a ich nastawy elektroniczne to druga sprawa. W przypadku Stingera może to być od "pełnego kagańca" do trybu SPORT+, gdzie elektronika wspomagająca trakcję i linię jazdy bardzo mało ingeruje.. a zawieszenie robi się bardzo twarde z dynamiczną kontrolą twardości + zmiana sposobu wspomagania ze zmiennym przełożeniem, zmiana działania pedału gazu. Generalnie temat dość szeroki a przy obecnych autach i ich zaawansowaniu pod względem dostosowania pod klienta bardzo różny i ciężki do wiarygodnego porównania. Kto powinien robić takie testy by były wiarygodne ? Na pewno nie panowie redaktorzy.. a kierowcy fabryczni, którzy znają auta i potrafią się nimi posługiwać |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Tylko z racji na szacunek do moderatorów, którzy prosili o darowanie sobie wycieczek osobisty napiszę jedynie, że te brednie są nawet zabawne.
Ten sam test, te same warunki, ci sami kierowcy, testowane auta w różnych trybach i ich odpowiednikami na tle konkurencji, to nadal za mało żeby coś o aucie powiedzieć. ![]() Rozumiem, że auta kupują sami kierowcy fabryczni lub co najwyżej ci z wyścigowej emerytury. Abstrahując już od tego, że pewnie ci "panowie redaktorzy" mieli okazję prowadzić i testować więcej aut niż połowa tego forum, (włącznie ze mną) razem wzięta. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
widzisz..
ja już trochę jeździłem tym autem i mam swoje spostrzeżenie o tym aucie na każdym trybie zachowuje się inaczej dlatego przy takiej samej prędkości kręcenia kierownicą uzyskamy inne zachowanie auta w takim teście ten testy nie był wykonany na właściwym trybie... i to wpłynęło na to jak się zachowało uważasz, że taki koncern, który zatrudnia inżyniera od BMW M do stworzenia auta.. nie wykonał nigdy "testu łosia" autem zanim weszło do sprzedaży ? ![]() a panowie redaktorzy ? no cóż... często oglądam ich w roli testerów pikapów (moje ukochane auta) i widzę jakie brednie mówią (nie tyczy się to tylko krajowych żurnalistów) przykład ? VW Amarok... każdy redaktor (o tak dużej wiedzy) zarzuca mu, że nie ma reduktora i nie jest przez to cacy.. ale nikt nie pokazał sytuacji, gdzie bez tego reduktora auto nie dało rady a z reduktorem już dało. Większość tych testów to jazda asfaltem z pogadanką... i po takim "terenie", gdzie i CRVką też bym sobie poradził. Ot i całe testy z podsumowaniem. Zapłać mi a zrobię takie testy, że wygra w nich Amarok albo np. Ranger... w zależności co płacący sobie zażyczy ![]() tak to działa |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Zapłać mi a zrobię takie testy, że wygra w nich Amarok albo np. Ranger... w zależności co płacący sobie zażyczy ![]() tak to działa Ale ty to jesteś... wszystko wiesz. Też bym tak chciał. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
mniej konsoli a więcej praktyki za kółkiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Jaki ty jesteś przewidywalny.
![]() PS. Niestety nie mam konsoli, ale gwiazdka niedługo a ty o finansach tyle wiesz - może masz jakiś sposób żeby za darmo dostać konsolę pod choinkę? Wtedy dowiem się czegoś więcej o motoryzacji. ![]() Kończę tą jałową "dyskusję" bo tylko modom pracy narobię i to kolejny raz przez twoją przykra osobę. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Pie#^$%olicie jak potłuczeni. Jaka jest wasza powtarzalność na torze ? Jaki test ? Na jakich oponach ? Takich samych ? No co wy ? Jak Chris Harris testował 918 / P1 / La ferrari to nawet takie same opony były. A wy się podniecacie jakimś testem łosia gdzieś w dupie, zrobionym przez kij wie kogo. Poza tym sprawdzaliście inne auta na tym samym kanale ?
Tak, Stinger jest do dupy bo nie przeszedł testu łosia. Lepszy jest Arteon. Ow wait.... No dobra to A7. A w sumie to Passat. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Dajcie już spokój z tym testem. Pamiętam jak ktoś na wrzucał na forum film z testu łosia BMW M2, też nie zachowało się za dobrze. Czy to znaczy, że M2 też jest "be"?
EDIT: zadałem sobie trud, żeby znaleźć ten film. link Porównajcie przejazd przy 79 i 80 km/h. Serio wierzycie, że ten 1 km/h zrobił taką różnicę w zachowaniu auta? -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Z mojej strony nigdzie nic takiego nie padło i tak nie twierdzę. Twierdzę natomiast, że mówienie o takich testach (w sensie założeń, sposobie wykonania), że są niewiarygodne to przegięcie i tyle.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
nie musisz kupować.. ale dobrze o tym wiedzieć idź do salonu, poproś o demo i zobacz jak działa elektronika auta w każdym z pięciu trybów pracy zawieszenia na sport+ możesz nawet i bokiem jechać odsyłam do YT : https://www.youtube.com/watch?v=xWav-j8RHUI https://www.youtube.com/watch?v=7n6kfWjpnhQ Nie zrozumiałeś - ESP nie jest po to, żeby nadrabiać wady podwozia. Ten test nie ma to nic do tego, że w jakimś tam trybie możesz lecieć bokiem... -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 17:57 |