Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kia Stinger 3.3 v6 biTurbo 4x4 aut 8b, Czyli... co Koreańczycy uczynili aby świat zrobić lepszym
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 10:06
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne
bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Nov 2017 - 10:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bio
post Sun, 26 Nov 2017 - 10:20
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 10:06) *
jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne
bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone

nie kupuję tego - tak jak to było w 1-szej A klasie, Citroenie Nemo i paru innych wozach. Ratowanie niedoróbek podwozia przez ESP jest po prostu oszustwem.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 10:27
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





nie musisz kupować.. ale dobrze o tym wiedzieć
idź do salonu, poproś o demo i zobacz jak działa elektronika auta w każdym z pięciu trybów pracy zawieszenia

na sport+ możesz nawet i bokiem jechać
odsyłam do YT :

https://www.youtube.com/watch?v=xWav-j8RHUI

https://www.youtube.com/watch?v=7n6kfWjpnhQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Sun, 26 Nov 2017 - 10:47
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Pewnie w kazdym aucie w tym tescie byla jak najbardziej ograniczona elektronika, wiec co to za tlumaczenie? To kia wyleciala jak dzik w ziemniaki i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 11:06
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





ja nie wiem jak jest w innych... i nie będę zgadywał
skoro Ty tak piszesz, to pewnie jeździłeś innymi biorącymi udział w teście

wiem za to jak zachowuje się stinger na poszczególnych trybach pracy zawieszenia
i na ustawieniu COMFORT elektronika bardzo szybko reaguje doprowadzając auto na tor jazdy
na filmie widać, że nie działała
więc była wyłączona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PietereQ
post Sun, 26 Nov 2017 - 13:14
Post #86


Super User
Dołączył: Tue, 15 February 2005
Skąd: Poznań





O widzę, że machina propagandowa już zwarta i gotowa biggrin.gif

CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 10:06) *
jak się ustawia zawieszenie w tryb SPORT+ to nie dziwne
bo działanie ESP i innych układów wspomagających jest mocno ograniczone


CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 11:06) *
ja nie wiem jak jest w innych... i nie będę zgadywał
skoro Ty tak piszesz, to pewnie jeździłeś innymi biorącymi udział w teście


Taaaa w innych autach było ESP włączone w dziadkowym trybie a w Stingerze nie biggrin.gif Albo pewnie kierownik stingera rano nażarł się kimchi, i tak go cisnęło,
że już prosto do kibla pędził.

Jeszcze jak te Twoje wypociny były przez pewien czas zabawne, to ta mentalna gimnastyka, którą tu uprawiasz już robi się powoli żałosna.

Podstawową zaletą testu łosia jest jego prostota i powtarzalność - jest nawet określony normą ISO.
Wykonanie go bez ESP albo w jakimś handicapowym trybie, byłoby debilizmem pierwszej klasy, bo ten test m.in sprawdza właśnie te systemy.

Ale szacun, przynajmniej arteona można skreślić z listy https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 26 Nov 2017 - 15:11
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





ESP to jedno ale...

Im sztywniejsze nastawy zawieszenia tym łatwiej o utratę przyczepności przy szarpnięciu sterem, bo opona nie przyjmuje obciążenia, w sensie balansu auta.

Nie bronię Stingera ale to mało wiarygodne porównanie, tym bardziej że widać pracę zawieszenia w slowmotion


Edit:

Test łosia jest niestety nie powtarzalny. Moment skrętu, siła, szybkość, głębokość.
Każdy kierowca zrobi inaczej, ba, ja zrobię inaczej w kolejnych powtórzeniach.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Sun, 26 Nov 2017 - 15:52
Post #88


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Sorry, ale jeśli w ten sposób stawiasz sprawę, to żadne porównanie nie jest wiarygodne. Co może być bardziej miarodajnego od postawienia na jednym torze/próbie kilku aut podobnej klasy w tych samych warunkach pogodowych i z tym samym kierowcą? Pozostaje kwestia opon. Mało wiarygodne to mogą być filmiki na YT kręcone komórką przez losowych użytkowników. Może dla kijanki zmienili odległości między pachołkami dziennikarzyny jedne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 15:56
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(PietereQ @ Sun, 26 Nov 2017 - 13:14) *
O widzę, że machina propagandowa już zwarta i gotowa biggrin.gif

piszę to jako praktyczny użytkownik tego auta (jak żona da się nim przejechać wink.gif )
a nie na podstawie tego co widzę na filmach YT i konsoli PS

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 16:08
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(error. @ Sun, 26 Nov 2017 - 15:52) *
Co może być bardziej miarodajnego od postawienia na jednym torze/próbie kilku aut podobnej klasy w tych samych warunkach pogodowych i z tym samym kierowcą?

Klasa aut to jedno a ich nastawy elektroniczne to druga sprawa.
W przypadku Stingera może to być od "pełnego kagańca" do trybu SPORT+, gdzie elektronika wspomagająca trakcję i linię jazdy bardzo mało ingeruje.. a zawieszenie robi się bardzo twarde z dynamiczną kontrolą twardości + zmiana sposobu wspomagania ze zmiennym przełożeniem, zmiana działania pedału gazu.

Generalnie temat dość szeroki a przy obecnych autach i ich zaawansowaniu pod względem dostosowania pod klienta bardzo różny i ciężki do wiarygodnego porównania.

Kto powinien robić takie testy by były wiarygodne ?
Na pewno nie panowie redaktorzy.. a kierowcy fabryczni, którzy znają auta i potrafią się nimi posługiwać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Sun, 26 Nov 2017 - 17:33
Post #91


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Tylko z racji na szacunek do moderatorów, którzy prosili o darowanie sobie wycieczek osobisty napiszę jedynie, że te brednie są nawet zabawne.
Ten sam test, te same warunki, ci sami kierowcy, testowane auta w różnych trybach i ich odpowiednikami na tle konkurencji, to nadal za mało żeby coś o aucie powiedzieć. laugh.gif
Rozumiem, że auta kupują sami kierowcy fabryczni lub co najwyżej ci z wyścigowej emerytury. Abstrahując już od tego, że pewnie ci "panowie redaktorzy" mieli okazję prowadzić i testować więcej aut niż połowa tego forum, (włącznie ze mną) razem wzięta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 17:46
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





widzisz..
ja już trochę jeździłem tym autem i mam swoje spostrzeżenie o tym aucie
na każdym trybie zachowuje się inaczej
dlatego przy takiej samej prędkości kręcenia kierownicą uzyskamy inne zachowanie auta w takim teście
ten testy nie był wykonany na właściwym trybie... i to wpłynęło na to jak się zachowało

uważasz, że taki koncern, który zatrudnia inżyniera od BMW M do stworzenia auta.. nie wykonał nigdy "testu łosia" autem zanim weszło do sprzedaży ? rolleyes.gif



a panowie redaktorzy ?
no cóż... często oglądam ich w roli testerów pikapów (moje ukochane auta) i widzę jakie brednie mówią (nie tyczy się to tylko krajowych żurnalistów)

przykład ?
VW Amarok... każdy redaktor (o tak dużej wiedzy) zarzuca mu, że nie ma reduktora i nie jest przez to cacy.. ale nikt nie pokazał sytuacji, gdzie bez tego reduktora auto nie dało rady a z reduktorem już dało.
Większość tych testów to jazda asfaltem z pogadanką... i po takim "terenie", gdzie i CRVką też bym sobie poradził.
Ot i całe testy z podsumowaniem.

Zapłać mi a zrobię takie testy, że wygra w nich Amarok albo np. Ranger...
w zależności co płacący sobie zażyczy smile.gif

tak to działa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Sun, 26 Nov 2017 - 17:51
Post #93


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 17:46) *
Zapłać mi a zrobię takie testy, że wygra w nich Amarok albo np. Ranger...
w zależności co płacący sobie zażyczy smile.gif

tak to działa


Ale ty to jesteś... wszystko wiesz. Też bym tak chciał. rolleyes.gif Naprawdę nikt poza tobą nie miał o tym świadomości. Różnica jest taka, że oprócz rzeczy, które wymieniłem wcześniej, które pozwalają zbliżyć maksymalnie do siebie te auta, tu masz klatkę po klatce takie samo ujęcie, właśnie po to żeby dać możliwie jak najlepszy obraz tego co się dzieje z każdym samochodem. Z resztą co ja się będę się z koniem bił, jak ty to wszystko wiesz. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 26 Nov 2017 - 17:52
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





mniej konsoli a więcej praktyki za kółkiem smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Sun, 26 Nov 2017 - 17:56
Post #95


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Jaki ty jesteś przewidywalny. laugh.gif Już przeczytałeś topic odnośnie gier? To ja ci też coś poradzę po raz kolejny - znasz się na olejach, to poszukaj takiego, który sobie do głowy wlejesz.
PS. Niestety nie mam konsoli, ale gwiazdka niedługo a ty o finansach tyle wiesz - może masz jakiś sposób żeby za darmo dostać konsolę pod choinkę? Wtedy dowiem się czegoś więcej o motoryzacji. laugh.gif
Kończę tą jałową "dyskusję" bo tylko modom pracy narobię i to kolejny raz przez twoją przykra osobę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 26 Nov 2017 - 18:34
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





https://youtu.be/6aIcvFJM4DU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 26 Nov 2017 - 18:50
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Pie#^$%olicie jak potłuczeni. Jaka jest wasza powtarzalność na torze ? Jaki test ? Na jakich oponach ? Takich samych ? No co wy ? Jak Chris Harris testował 918 / P1 / La ferrari to nawet takie same opony były. A wy się podniecacie jakimś testem łosia gdzieś w dupie, zrobionym przez kij wie kogo. Poza tym sprawdzaliście inne auta na tym samym kanale ?
Tak, Stinger jest do dupy bo nie przeszedł testu łosia. Lepszy jest Arteon. Ow wait.... No dobra to A7. A w sumie to Passat.



--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Sun, 26 Nov 2017 - 19:13
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Dajcie już spokój z tym testem. Pamiętam jak ktoś na wrzucał na forum film z testu łosia BMW M2, też nie zachowało się za dobrze. Czy to znaczy, że M2 też jest "be"?
EDIT: zadałem sobie trud, żeby znaleźć ten film.
link
Porównajcie przejazd przy 79 i 80 km/h. Serio wierzycie, że ten 1 km/h zrobił taką różnicę w zachowaniu auta?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Sun, 26 Nov 2017 - 19:17
Post #99


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Z mojej strony nigdzie nic takiego nie padło i tak nie twierdzę. Twierdzę natomiast, że mówienie o takich testach (w sensie założeń, sposobie wykonania), że są niewiarygodne to przegięcie i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Mon, 27 Nov 2017 - 10:29
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 10:27) *
nie musisz kupować.. ale dobrze o tym wiedzieć
idź do salonu, poproś o demo i zobacz jak działa elektronika auta w każdym z pięciu trybów pracy zawieszenia

na sport+ możesz nawet i bokiem jechać
odsyłam do YT :

https://www.youtube.com/watch?v=xWav-j8RHUI

https://www.youtube.com/watch?v=7n6kfWjpnhQ

Nie zrozumiałeś - ESP nie jest po to, żeby nadrabiać wady podwozia. Ten test nie ma to nic do tego, że w jakimś tam trybie możesz lecieć bokiem...


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 17:57