Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kia Stinger 3.3 v6 biTurbo 4x4 aut 8b, Czyli... co Koreańczycy uczynili aby świat zrobić lepszym
h8r
post Sun, 28 Jan 2018 - 17:13
Post #201


Super User
Dołączył: Fri, 12 February 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 28 Jan 2018 - 15:57) *
Liczyłem na jakieś konkrety... wskazanie tej "dalekiej drogi" i "wielu aspektów"...
a Ty sugerujesz, że mam zapłacić o jakieś 100.000 PLN więcej za "ćwierć wieku doświadczenia", "legendarną niezawodność", trochę więcej mat wygłuszających i trochę lepszą tapicerkę ze skóry ?

Jałowa dyskusja, Twoje pieniądze Twoja sprawa gdzie je wydasz. Tylko pytanie po co dopłacać do tego Singera skoro możesz mieć w jego cenie 3 Dacie Duster na wypasie - SUVy... albo nie, bo to inny segment, to może Superba w najlepszej konfiguracji?

Ale co będziemy dyskutować kto co lubi czy tam jaka skóra jest lepsza, przejdźmy do obiektywnych wskaźników takich jak 0-100 czy to jak się auto rzeczywiście sprzedaje...
Lubisz konkrety to masz konkrety:
http://carsalesbase.com/european-car-sales...ia/kia-stinger/
Prawie 400 sztuk w listopadzie, ale to dużo czy mało?
Kilkukrotnie droższa Panamera idzie tak:
http://carsalesbase.com/european-car-sales...rsche-panamera/
A jak się może sprzedawać to beznadziejne BMW 6:
http://carsalesbase.com/european-car-sales...w/bmw-6-series/


--------------------
mała rzecz, a cieszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Jan 2018 - 17:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hexx #2
post Sun, 28 Jan 2018 - 17:32
Post #202


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





Miałem (a nie tylko obmacywałem w salonie) na testach NX'a ... i dupy nie urywa, choć przeciez to LEXUS.
Fotele wygodne, bardzo mi odpowiadały. Skóra na fotelach niezła. Plastiki OK.
Skrzynia biegów ? Naciskasz gaz, obroty rosną, odgłosy dochodzą.. i dopiero po tym zaczyna jechać. Redukcja biegów w trybie sekwencyjnym dźwignią do tyłu.
Przełączenia trybu pracy skrzyni ? W zasadzie nie daje różnicy w dynamice.
Hamulce ? Przeciętne. Niczym nie odbiegają od przeciętnej segmentu.
Prowadzenie ? Audi i BMW lepiej i precyzyjniej... ale w końcu to nie wyścigówka.
Dynamika ? Nie udało się rozpędzić powyżej 180km/h i już jest głośno. Cicho jest przy spokojnej jeździe.
Infotainment ? Porażka.
Audio ? Dramat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toner7
post Sun, 28 Jan 2018 - 17:35
Post #203


User
Dołączył: Wed, 06 September 2017





Moim skromnym zdaniem KIA ze swoim Stingerem "zahacza" jednak o zupełnie innego klienta niż Lexus...
KIA wprowadza na rynek auto, które powoduje dyskusje wśród ludzi którzy we krwi mają chociaż odrobinę benzyny. Wydaje się, że przy tym aucie maczali palce ludzie po prostu lubiący samochody.
Oczywiście można dyskutować czy w jeden sezon zagrożą komuś z potencjalnej konkurencji aut "GTI" czy przepadną, moim zdaniem mają szansę zaistnieć podobnie jak Alfa Giulia ze swoimi 510 kucykami.
Lexus to auto stworzone przez księgowych i marketingowców aby w swoim czasie wprowadzić na amerykański rynek coś czego oczekiwała tamtejsza klasa średnia a nie byłoby samochodem z Niemiec.
Oczywiście Lexus "się wyrobił" i nawet zaistniał przynajmniej dwoma modelami "z pieprzem" ale nie oszukujmy się - większość Lexów wzbudza takie emocje jak "szklanka wody".
W dużym uproszczeniu, Lexusy kupują zamożni ludzie poszukujący aut bezawaryjnych, nomen omen luksusowych, ale raczej mniejszość z nich stanowią amatorzy sportu samochodowego czy pasjonaci aut w ogóle.
Co nie zmienia faktu, że to przyzwoite samochody....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Sun, 28 Jan 2018 - 17:58
Post #204


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Nie brnąłbym w opis przecietnego klienta bo zaraz sie czegos nowego o sobie dowiem wink.gif

Fajne jest te GT, ale wystarczy przejsc sie do salonu czy to tego nieszczesnego lexusa, czy infiniti, czy chociaz mercedesa a potem do salonu Kii, porozgladac sie po ludziach, powąchać stojące auta i wnioski nasuną się same. Tego reklama w "internetach" nie zmieni.

Ale chętnie się przejadę nim, jak opadnie kurz i podniecenie to na wiosnę wezme jazde probna. A co mi tam.

PS. i to nie jest jedyne auto na rynku bez konkurencji cenowo mocowej - jest jeszcze np cos takiego, nawet tansze od Kii.... https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-...html#edc2447429

mozna nawet jeszcze taniej, niemal 30k taniej od Kii, nie wiem, na prawde musiałaby być wybitna zebym wybrał ją zamiast tego : https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-...html#0300485d73


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 28 Jan 2018 - 18:31
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





ooo...
i to by było dobre auto do bezpośredniego porównania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Sun, 28 Jan 2018 - 19:10
Post #206


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





Q50 stary duchem trochę...


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Sun, 28 Jan 2018 - 20:40
Post #207


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Tym gorzej dla Kii bo okazuje sie ze jest dostepne od dawna stosunkowo tanie i bardzo mocne auto, w dodatku hybryda z wszystkimi jej wadami i zaletami (przynajmniej skrzynia nie CVT). Mało tego, jakby komuś było mało to za podobne pieniądze ta sama marka oferuje 3.0t 400 koni rwd, wiec prosze mi nie pisac ze Kia przeciera jakies szlaki i ze za wzglednie malo oferuje bardzo duzo czego konkurencja nie robi, bo robi i to juz od dawna.

Od 249 brutto startuje bmw 340ix, tez ma 4.9 do setki i tez naped na 4 koła, z tym ze znajac rabaty w bmw dopasione auto kupi sie w cenie Kii i nie trzeba sie o nią dopraszac / czekac... nie popadajmy w paranoję z tym autem. Ok jest większe ale tez zdaje sie nie tak znowu duże zeby je porownywac z serią 5 czy a6 czy E klasą hm ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Sun, 28 Jan 2018 - 21:09
Post #208


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Q50 3.0t w sumie nawet bym się nie zastanawiał nad kia-ą. Technologia Nissana o wiele bardziej mnie przekonuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
h8r
post Mon, 29 Jan 2018 - 00:25
Post #209


Super User
Dołączył: Fri, 12 February 2010
Skąd: Warszawa





Q50 3.0t byłoby idealnym autem, gdyby nie elektryczny układ kierowniczy, który robi co chce... bardzo bardzo szkoda.


--------------------
mała rzecz, a cieszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 29 Jan 2018 - 07:49
Post #210


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





ile w Polsce jest ASO Infinity ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Mon, 29 Jan 2018 - 07:49
Post #211


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





CYTAT(h8r @ Mon, 29 Jan 2018 - 00:25) *
Q50 3.0t byłoby idealnym autem, gdyby nie elektryczny układ kierowniczy, który robi co chce... bardzo bardzo szkoda.

Jechałeś tym samochodem czy powtarzasz opinie zasłyszane w internetach ? Gdybym nie wiedział jaka tam jest technologia to nie zwrocilbym uwagi że coś jest inaczej. Moim zdaniem układ jest bardzo responsywny i precyzyjny.


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Mon, 29 Jan 2018 - 08:31
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Zgadam się ze Standerem M. Układ działa zupełnie normalnie, a nawet lepiej niż wiele innych elektryczno-mechanicznych przekładni. Groteską są polskie testy egzemplarzy Infiniti Q50, w których to nie ma przekładni sterowanej steer-by-wire, ale "blogerzy" nie wiedząc o tym, rozpisują się nad nią, twierdząc że zupełnie nie czują przez nią auta i że działanie takiej systemu nie każdemu przypadnie do gustu bo trzeba się go nauczyć wink.gif Parodia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Mon, 29 Jan 2018 - 08:36
Post #213


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





CYTAT(hexx #2 @ Mon, 29 Jan 2018 - 07:49) *
ile w Polsce jest ASO Infinity ?


No i to jest faktycznie upierdliwość. Własnie zbieram się na przegląd po 30 tkm i najbliżej mam 50 km do Sosnowca a to i tak blisko patrząc w skali kraju gdzie ASO jest chyba 5. Może się sytuacja zmieni bo Infiniti zanotowało w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie 70% z tego co pamiętam więc pewnie i serwisy się pojawią.


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 29 Jan 2018 - 08:51
Post #214


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





50 km to nie problem
ja miał bym jakieś 250 km wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 29 Jan 2018 - 08:52
Post #215


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Wklejal juz ktos?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:10
Post #216


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





tak.
jesteś trzeci z tym filmem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 29 Jan 2018 - 09:56
Post #217


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(Stander_M @ Mon, 29 Jan 2018 - 08:36) *
No i to jest faktycznie upierdliwość. Własnie zbieram się na przegląd po 30 tkm i najbliżej mam 50 km do Sosnowca a to i tak blisko patrząc w skali kraju gdzie ASO jest chyba 5. Może się sytuacja zmieni bo Infiniti zanotowało w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie 70% z tego co pamiętam więc pewnie i serwisy się pojawią.


Mi mówił Pan z Infiniti (tego lata), że w cenie wozu 3x w czasie gwarancji odbierają i odstawiają auto klienta skąd zechce, właśnie ze względu na skąpą ilość serwisów.
A co do układu kierowniczego, wg mnie jest bardzo ok, naprawdę bardzo (ten by wire prawdziwy smile.gif ) . Za to trochę rozczarowuje brzmienie silnika jak na Vki (zarówno wolnossącego v6-hybryda i jak i z turbinami).


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Mon, 29 Jan 2018 - 12:10
Post #218


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 29 Jan 2018 - 09:56) *
Za to trochę rozczarowuje brzmienie silnika jak na Vki (zarówno wolnossącego v6-hybryda i jak i z turbinami).


Też tak w pierwszej chwili myślałem, nawet rozważałem montaż akcesoryjnego wydechu. Po przesiadce z diesla jeździłem niskimi obrotami, ale z czasem jak wjeździłem się trochę w to auto i jeżdżę wyżej na obrotach to wydaje mi się że jak na DD to jest idealnie fajnie brzmi powyżej 4000 obr/min a poniżej jest cisza.


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 29 Jan 2018 - 13:29
Post #219


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





KIA tez nie ma brzmienia i trzeba "wspomagać" dźwięk symulacją z głośników.. ale to dobrze, bo po wyłączeniu ma się pełny komfort podróży.
Układ elektrycznego wspomagania jest świetny... i podejrzewam, że Q50 ma nie gorszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kilt
post Mon, 29 Jan 2018 - 13:50
Post #220


Rookie
Dołączył: Mon, 04 January 2016
Skąd: Szczecin





CYTAT(toner7 @ Sun, 28 Jan 2018 - 17:35) *
Lexus to auto stworzone przez księgowych i marketingowców aby w swoim czasie wprowadzić na amerykański rynek coś czego oczekiwała tamtejsza klasa średnia a nie byłoby samochodem z Niemiec.

What ??? O ile firma Lexus (nazwa) to projekt marketingowy, to już model LS 400 do którego nawiązujesz, nie ma nic wspólnego z księgowymi, ani z negatywnym znaczeniem słowa "księgowi" (tandeta, cięcie kosztów, "po taniości" itp.), jakie mu się dziś przypisuje. Na sam projekt LS 400 firma wydała ponad miliard dolarów, co na tamte lata, było sumą ogromną ... nawet dziś robi wrażenie ;) A w samym projekcie brało udział prawie 4000 osób, inżynierów i specjalistów w swoich dziedzinach.
Lexy to są stateczne, ciche, w zdecydowanej większości nudne dupowozy. Widocznie tego wymagali/wymagają klienci. Dopiero modele "F" (nie mylić z F-sport) zmieniły postrzeganie tej marki. Kia adresuje Stingera do zupełnie innej grupy odbiorców.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:39