![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Liczyłem na jakieś konkrety... wskazanie tej "dalekiej drogi" i "wielu aspektów"... a Ty sugerujesz, że mam zapłacić o jakieś 100.000 PLN więcej za "ćwierć wieku doświadczenia", "legendarną niezawodność", trochę więcej mat wygłuszających i trochę lepszą tapicerkę ze skóry ? Jałowa dyskusja, Twoje pieniądze Twoja sprawa gdzie je wydasz. Tylko pytanie po co dopłacać do tego Singera skoro możesz mieć w jego cenie 3 Dacie Duster na wypasie - SUVy... albo nie, bo to inny segment, to może Superba w najlepszej konfiguracji? Ale co będziemy dyskutować kto co lubi czy tam jaka skóra jest lepsza, przejdźmy do obiektywnych wskaźników takich jak 0-100 czy to jak się auto rzeczywiście sprzedaje... Lubisz konkrety to masz konkrety: http://carsalesbase.com/european-car-sales...ia/kia-stinger/ Prawie 400 sztuk w listopadzie, ale to dużo czy mało? Kilkukrotnie droższa Panamera idzie tak: http://carsalesbase.com/european-car-sales...rsche-panamera/ A jak się może sprzedawać to beznadziejne BMW 6: http://carsalesbase.com/european-car-sales...w/bmw-6-series/ -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Miałem (a nie tylko obmacywałem w salonie) na testach NX'a ... i dupy nie urywa, choć przeciez to LEXUS.
Fotele wygodne, bardzo mi odpowiadały. Skóra na fotelach niezła. Plastiki OK. Skrzynia biegów ? Naciskasz gaz, obroty rosną, odgłosy dochodzą.. i dopiero po tym zaczyna jechać. Redukcja biegów w trybie sekwencyjnym dźwignią do tyłu. Przełączenia trybu pracy skrzyni ? W zasadzie nie daje różnicy w dynamice. Hamulce ? Przeciętne. Niczym nie odbiegają od przeciętnej segmentu. Prowadzenie ? Audi i BMW lepiej i precyzyjniej... ale w końcu to nie wyścigówka. Dynamika ? Nie udało się rozpędzić powyżej 180km/h i już jest głośno. Cicho jest przy spokojnej jeździe. Infotainment ? Porażka. Audio ? Dramat. |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
User Dołączył: Wed, 06 September 2017 ![]() |
Moim skromnym zdaniem KIA ze swoim Stingerem "zahacza" jednak o zupełnie innego klienta niż Lexus...
KIA wprowadza na rynek auto, które powoduje dyskusje wśród ludzi którzy we krwi mają chociaż odrobinę benzyny. Wydaje się, że przy tym aucie maczali palce ludzie po prostu lubiący samochody. Oczywiście można dyskutować czy w jeden sezon zagrożą komuś z potencjalnej konkurencji aut "GTI" czy przepadną, moim zdaniem mają szansę zaistnieć podobnie jak Alfa Giulia ze swoimi 510 kucykami. Lexus to auto stworzone przez księgowych i marketingowców aby w swoim czasie wprowadzić na amerykański rynek coś czego oczekiwała tamtejsza klasa średnia a nie byłoby samochodem z Niemiec. Oczywiście Lexus "się wyrobił" i nawet zaistniał przynajmniej dwoma modelami "z pieprzem" ale nie oszukujmy się - większość Lexów wzbudza takie emocje jak "szklanka wody". W dużym uproszczeniu, Lexusy kupują zamożni ludzie poszukujący aut bezawaryjnych, nomen omen luksusowych, ale raczej mniejszość z nich stanowią amatorzy sportu samochodowego czy pasjonaci aut w ogóle. Co nie zmienia faktu, że to przyzwoite samochody.... |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Nie brnąłbym w opis przecietnego klienta bo zaraz sie czegos nowego o sobie dowiem
![]() Fajne jest te GT, ale wystarczy przejsc sie do salonu czy to tego nieszczesnego lexusa, czy infiniti, czy chociaz mercedesa a potem do salonu Kii, porozgladac sie po ludziach, powąchać stojące auta i wnioski nasuną się same. Tego reklama w "internetach" nie zmieni. Ale chętnie się przejadę nim, jak opadnie kurz i podniecenie to na wiosnę wezme jazde probna. A co mi tam. PS. i to nie jest jedyne auto na rynku bez konkurencji cenowo mocowej - jest jeszcze np cos takiego, nawet tansze od Kii.... https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-...html#edc2447429 mozna nawet jeszcze taniej, niemal 30k taniej od Kii, nie wiem, na prawde musiałaby być wybitna zebym wybrał ją zamiast tego : https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-...html#0300485d73 -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
ooo...
i to by było dobre auto do bezpośredniego porównania |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Q50 stary duchem trochę...
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Tym gorzej dla Kii bo okazuje sie ze jest dostepne od dawna stosunkowo tanie i bardzo mocne auto, w dodatku hybryda z wszystkimi jej wadami i zaletami (przynajmniej skrzynia nie CVT). Mało tego, jakby komuś było mało to za podobne pieniądze ta sama marka oferuje 3.0t 400 koni rwd, wiec prosze mi nie pisac ze Kia przeciera jakies szlaki i ze za wzglednie malo oferuje bardzo duzo czego konkurencja nie robi, bo robi i to juz od dawna.
Od 249 brutto startuje bmw 340ix, tez ma 4.9 do setki i tez naped na 4 koła, z tym ze znajac rabaty w bmw dopasione auto kupi sie w cenie Kii i nie trzeba sie o nią dopraszac / czekac... nie popadajmy w paranoję z tym autem. Ok jest większe ale tez zdaje sie nie tak znowu duże zeby je porownywac z serią 5 czy a6 czy E klasą hm ? -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Q50 3.0t w sumie nawet bym się nie zastanawiał nad kia-ą. Technologia Nissana o wiele bardziej mnie przekonuje.
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Q50 3.0t byłoby idealnym autem, gdyby nie elektryczny układ kierowniczy, który robi co chce... bardzo bardzo szkoda.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
ile w Polsce jest ASO Infinity ?
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Q50 3.0t byłoby idealnym autem, gdyby nie elektryczny układ kierowniczy, który robi co chce... bardzo bardzo szkoda. Jechałeś tym samochodem czy powtarzasz opinie zasłyszane w internetach ? Gdybym nie wiedział jaka tam jest technologia to nie zwrocilbym uwagi że coś jest inaczej. Moim zdaniem układ jest bardzo responsywny i precyzyjny. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Zgadam się ze Standerem M. Układ działa zupełnie normalnie, a nawet lepiej niż wiele innych elektryczno-mechanicznych przekładni. Groteską są polskie testy egzemplarzy Infiniti Q50, w których to nie ma przekładni sterowanej steer-by-wire, ale "blogerzy" nie wiedząc o tym, rozpisują się nad nią, twierdząc że zupełnie nie czują przez nią auta i że działanie takiej systemu nie każdemu przypadnie do gustu bo trzeba się go nauczyć
![]() |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
ile w Polsce jest ASO Infinity ? No i to jest faktycznie upierdliwość. Własnie zbieram się na przegląd po 30 tkm i najbliżej mam 50 km do Sosnowca a to i tak blisko patrząc w skali kraju gdzie ASO jest chyba 5. Może się sytuacja zmieni bo Infiniti zanotowało w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie 70% z tego co pamiętam więc pewnie i serwisy się pojawią. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
50 km to nie problem
ja miał bym jakieś 250 km ![]() |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wklejal juz ktos?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
tak.
jesteś trzeci z tym filmem ![]() |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No i to jest faktycznie upierdliwość. Własnie zbieram się na przegląd po 30 tkm i najbliżej mam 50 km do Sosnowca a to i tak blisko patrząc w skali kraju gdzie ASO jest chyba 5. Może się sytuacja zmieni bo Infiniti zanotowało w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie 70% z tego co pamiętam więc pewnie i serwisy się pojawią. Mi mówił Pan z Infiniti (tego lata), że w cenie wozu 3x w czasie gwarancji odbierają i odstawiają auto klienta skąd zechce, właśnie ze względu na skąpą ilość serwisów. A co do układu kierowniczego, wg mnie jest bardzo ok, naprawdę bardzo (ten by wire prawdziwy ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Za to trochę rozczarowuje brzmienie silnika jak na Vki (zarówno wolnossącego v6-hybryda i jak i z turbinami). Też tak w pierwszej chwili myślałem, nawet rozważałem montaż akcesoryjnego wydechu. Po przesiadce z diesla jeździłem niskimi obrotami, ale z czasem jak wjeździłem się trochę w to auto i jeżdżę wyżej na obrotach to wydaje mi się że jak na DD to jest idealnie fajnie brzmi powyżej 4000 obr/min a poniżej jest cisza. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
KIA tez nie ma brzmienia i trzeba "wspomagać" dźwięk symulacją z głośników.. ale to dobrze, bo po wyłączeniu ma się pełny komfort podróży.
Układ elektrycznego wspomagania jest świetny... i podejrzewam, że Q50 ma nie gorszy. |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 January 2016 Skąd: Szczecin ![]() |
Lexus to auto stworzone przez księgowych i marketingowców aby w swoim czasie wprowadzić na amerykański rynek coś czego oczekiwała tamtejsza klasa średnia a nie byłoby samochodem z Niemiec. What ??? O ile firma Lexus (nazwa) to projekt marketingowy, to już model LS 400 do którego nawiązujesz, nie ma nic wspólnego z księgowymi, ani z negatywnym znaczeniem słowa "księgowi" (tandeta, cięcie kosztów, "po taniości" itp.), jakie mu się dziś przypisuje. Na sam projekt LS 400 firma wydała ponad miliard dolarów, co na tamte lata, było sumą ogromną ... nawet dziś robi wrażenie ;) A w samym projekcie brało udział prawie 4000 osób, inżynierów i specjalistów w swoich dziedzinach. Lexy to są stateczne, ciche, w zdecydowanej większości nudne dupowozy. Widocznie tego wymagali/wymagają klienci. Dopiero modele "F" (nie mylić z F-sport) zmieniły postrzeganie tej marki. Kia adresuje Stingera do zupełnie innej grupy odbiorców. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:39 |