Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kia Stinger 3.3 v6 biTurbo 4x4 aut 8b, Czyli... co Koreańczycy uczynili aby świat zrobić lepszym
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 12:31
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





Przejedź się tym autem i oceń, czy podwozie ma wady... względem takich aut które przechodzą testy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Nov 2017 - 12:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Techno
post Mon, 27 Nov 2017 - 13:08
Post #102


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(matteusz @ Sun, 26 Nov 2017 - 19:13) *
Dajcie już spokój z tym testem. Pamiętam jak ktoś na wrzucał na forum film z testu łosia BMW M2, też nie zachowało się za dobrze. Czy to znaczy, że M2 też jest "be"? EDIT: zadałem sobie trud, żeby znaleźć ten film. link Porównajcie przejazd przy 79 i 80 km/h. Serio wierzycie, że ten 1 km/h zrobił taką różnicę w zachowaniu auta?


Niestety czasem ten 1 km/h robi różnicę, uwierz - wiem z autopsji. Robiąc test łosia wg ISO trzeba walczyć o dziesiątki

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 13:32
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





Jest gdzieś informacja w języku polskim o warunkach ISO takiego testu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Mon, 27 Nov 2017 - 16:53
Post #104


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





Tu masz schemat,

https://youtu.be/P3U8WQrDEUk?t=11s

Predkość jest mierzona na na odcinku pierwszych 10metów, test jest z ESP z nogą najczęśceij zdjetą z gazu /ale nie ma zakazu używania go/, nie wolno Ci hamowac.
Rozstaw/szerokość/ słupków wynika z gabarytów auta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 16:56
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(PietereQ @ Sun, 26 Nov 2017 - 00:30) *
Do auta mającego tłuc premiumy w prowadzeniu jeszcze trochę brakuje laugh.gif
https://www.youtube.com/watch?v=Lz1w0lxMvNU....be&t=12m6s

to też nie premium ?
https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4

----------------------

z drugiej strony
gdyby komuś chciało się zorganizować taki test gdzieś na placu... to chętnie podjadę by przetestować zachowanie auta wink.gif
sam jestem ciekawy jak to wyjdzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 16:58
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(Techno @ Mon, 27 Nov 2017 - 16:53) *
Tu masz schemat,

https://youtu.be/P3U8WQrDEUk?t=11s

Predkość jest mierzona na na odcinku pierwszych 10metów, test jest z ESP z nogą najczęśceij zdjetą z gazu /ale nie ma zakazu używania go/, nie wolno Ci hamowac.
Rozstaw/szerokość/ słupków wynika z gabarytów auta

no własnie o to hamowanie w trakcie manewrów mi głównie chodziło
bo na teście widać zapalanie się świateł stop
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Mon, 27 Nov 2017 - 16:59
Post #107


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(hexx #2 @ Mon, 27 Nov 2017 - 16:58) *
no własnie o to hamowanie w trakcie manewrów mi głównie chodziło bo na teście widać zapalanie się świateł stop


ESP

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:02
Post #108


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(hexx #2 @ Mon, 27 Nov 2017 - 16:56) *


To są włąnie zabawy na palcu, na pewno to nie jest ISO, widać to rozstawie pachołków oraz fakcie że test ISO przeprowadza się bez obciazania dodatkowego a tam czterech chłopa siedzi /ciekawe czy zmienili odpowiedznio cisnienie w kołach/

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:05
Post #109


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(hexx #2 @ Mon, 27 Nov 2017 - 16:56) *


Z tego co widać komplet pasażerów na pokładzie, czy Stinger z poprzedniej strony miał na pokładzie 5 osób?

Jak już premium na tapecie to macie "sportowe" 520d:

https://youtu.be/i9HvFJDmsBk?t=14


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:06
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(Techno @ Mon, 27 Nov 2017 - 12:08) *
Niestety czasem ten 1 km/h robi różnicę, uwierz - wiem z autopsji. Robiąc test łosia wg ISO trzeba walczyć o dziesiątki

Skoro tak piszesz, to się nie sprzeczam, na pewno masz w tym temacie doświadczenie. A jak wygląda powtarzalność takiego testu? Kilka prób przy tej samej prędkości i rzeczywiście zachowanie auta jest niemal identyczne, czy raz wyjdzie tak, a w kolejnym podejściu zupełnie inaczej?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:08
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





w zasadzie to jaka jest prędkość minimalna takiego testu by można było powiedzieć, że jest OK ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:14
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(matteusz @ Mon, 27 Nov 2017 - 17:06) *
A jak wygląda powtarzalność takiego testu?

no tu jest problem
bo przy założeniu, ze kierowca za każdym razem używa takiej samej siły i takiej samej prędkości kątowej przy obracaniu kierownicą to :
w trybie COMFORT układ kierowniczy będzie miał większe przełożenie, zawieszenie miękkie a elektronika mocno korygowała
w trybie SPORT+ układ kierowniczy będzie miał małe przełożenie, zawieszenie bardzo utwardzone a elektronika będzie mało przeszkadzała (albo wcale)
w trybie SMART układ i elektronika będzie sama wybierała ustawienia i zmieniała je dynamicznie w zależności jak sobie uzna, że ma być wg. niej lepiej

to jest właśnie problem z tego typu autami

W przypadku normalnych mechanicznych zawieszeń można zbliżać się do powtarzalności przejazdów i zachowań auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:18
Post #113


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(matteusz @ Mon, 27 Nov 2017 - 17:06) *
Skoro tak piszesz, to się nie sprzeczam, na pewno masz w tym temacie doświadczenie. A jak wygląda powtarzalność takiego testu? Kilka prób przy tej samej prędkości i rzeczywiście zachowanie auta jest niemal identyczne, czy raz wyjdzie tak, a w kolejnym podejściu zupełnie inaczej?


W tym wszystkim jest human faktor, le oczywiścei człowek się też uczy i nawej jak za 10 razem strącę pachołęk /szczególnie wejscie w drugi sektor/ i coś strące to czuję jaka predkość jest wykonalna i jeżdzę aż wytrenuję temat, zwykle robi się około 15-20 przejazdów we 3 kierowców /statystyka/ no i to jes trobione dla każdej ważnieszej wersji

CYTAT(hexx #2 @ Mon, 27 Nov 2017 - 17:08) *
w zasadzie to jaka jest prędkość minimalna takiego testu by można było powiedzieć, że jest OK ?


Kwestia umowna, moim zdaniem wszytko co jeżdzi ponizej 75km/h jest nie fajne. Często jest tak że własnie błędy lub oczszedności na konstrukcji zawieszenia czy oponach, próbuje sie "pudrować" kalibracją ESP ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:23
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





moge swoje 3 grosze wtracic?
tu nawet kwestia opon czy tez doboru ich cisnienia albo temperatury opon lub nawierzchni jest istotna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:29
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





no to ten nieudany test z filmu był wykonany przy 79km/h "z zapalaniem się świateł"
przy 78km/h w zasadzie im wyszło (choć na końcu kierowca robi jakiś dziwny ruch kierownicy) a światła się nie zapalają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Mon, 27 Nov 2017 - 17:37
Post #116


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 26 Nov 2017 - 17:52) *
mniej konsoli a więcej praktyki za kółkiem smile.gif



CYTAT(hexx #2 @ Mon, 27 Nov 2017 - 16:58) *
no własnie o to hamowanie w trakcie manewrów mi głównie chodziło
bo na teście widać zapalanie się świateł stop


laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Q40
post Tue, 28 Nov 2017 - 17:15
Post #117


Super User
Dołączył: Mon, 30 March 2015





A to ciekawe, odnośnie testu "łosia", w 2015 roku stałem przed zakupem do fimry kia venga albo hyundai ix20, dopiero po odczytaniu czeskich forum gdzie wypowiadali się pracownicy fabryk tego modelu, żadne nie przechodziło go pozytywnie poprzez wadę konstrukcyjna tylnego zawieszenia... do dzisiaj nie została ona naprawiona mimo wynalezienia na to metody. Fakt, czeskie fora ciężko przetłumaczyć ale jak widzę Koreańczyki mają sposób i konszachty na testy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 28 Nov 2017 - 19:14
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Q40 @ Tue, 28 Nov 2017 - 17:15) *
A to ciekawe, odnośnie testu "łosia", w 2015 roku stałem przed zakupem do fimry kia venga albo hyundai ix20, dopiero po odczytaniu czeskich forum gdzie wypowiadali się pracownicy fabryk tego modelu, żadne nie przechodziło go pozytywnie poprzez wadę konstrukcyjna tylnego zawieszenia... do dzisiaj nie została ona naprawiona mimo wynalezienia na to metody.[...]

Po co wprowadzać zmiany, które kosztują? Ile właścicieli Vengi i ix20 stanie realnie w sytuacji, gdzie wóz zawiedzie przez tą wadę? Ile z tego udowodni się producentowi? Jeśli ryzyko pozwów przekroczyło by koszta zmiany - wtedy by się wprowadziło. Tak działa każda marka (ba - nie tylko w motoryzacji tak się robi). Jeśli jakiś problem nie generuje kosztów, rozwiązuje się go przy okazji liftingu lub następnego modelu. No chyba, że naprawa jest bardzo tania (jak podklejanie odbojników w 1-szej generacji i30, aby się nie tłukły)


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Q40
post Wed, 29 Nov 2017 - 01:48
Post #119


Super User
Dołączył: Mon, 30 March 2015





Niestety jest tak jak piszesz, problem był znany jeszcze w 2015 i został przez koncern olany, kwestia tego, że test "łosia" i wypadki w naszym kraju, nawet dla dobrych kierowców pozostają kwestią sporną.

EOT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Mon, 04 Dec 2017 - 12:14
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





no i jest minus...
od licznikowego około 250-255km/h robi się bardzo głośno od opływającego powietrza
nie wiem czy miał, i na ile miał na to wpływ dość silni wiatr jaki wtedy wiał.. ale jest głośno
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:09