Mercedes-Benz CLK M104 3.6L GTX35 8HP70, 1.7-1.5bar 700KM 900Nm |
Mercedes-Benz CLK M104 3.6L GTX35 8HP70, 1.7-1.5bar 700KM 900Nm |
Wed, 17 Jul 2019 - 18:51
Post
#201
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Jak skróciłeś te półosie?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 17 Jul 2019 - 18:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 17 Jul 2019 - 20:11
Post
#202
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
W sumie nie musiałem ich skracać ale chciałem żeby pracowały w połowie a tak były by na maxa ściśnięte i mogły by hałasować więc z dwóch końców po -5mm przesunąłem te nabijane na wielofrez coś , jak jest miąsko za wielofrezem to można go przedłużyć jak nie ma to można podtoczyć te coś nabijane
Szukam też kutych korb , jedyne co znalazłem to wg wymiarów u chińczyków w cenie 1000zł za komplet z tym że muszą do otwarcia produkcji mieć zamówienie na 20szt więc raczej się nie uda od nich kupić i tak sobie rozmyślam bo patrzę na ten korbowód i dorobienie takiego na cnc nie wydaję się problemem już pomijając materiał jaki udało by się zdobyć to samą konstrukcją dało by się zrobić mocniejszy , czy się mylę i to tak skomplikowana rzecz że nie ma co próbować ? -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wed, 17 Jul 2019 - 21:26
Post
#203
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Jeśli dysponujesz maszynami to możesz się bawić w dorabianie korb. Jeśli chcesz komuś zlecić wtedy koszty będą kosmiczne, bo robota precyzyjna i w dodatku jednostkowa.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Wed, 17 Jul 2019 - 21:56
Post
#204
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Korby spokojnie sobie dorobisz, zadna filozofia, ale taniej i tak wychodzi u chinoli pod moje wymiary bez problemu robia mi 4 sztuki.
A co slabe te seryjne korby? Lataja po torach w PL w mero kombi dmuchanym i niby ogarniaja. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Thu, 18 Jul 2019 - 05:27
Post
#205
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Pauter ma korby do m111
-------------------- SONDA powstania działu Elektryka/Elektronika/Strojenie/Kodowanie/Logowanie/Diagnostyka
(Prosze wklejac link bez pierwszego znaku _) _http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=155892&hl |
|
|
Tue, 20 Aug 2019 - 13:19
Post
#206
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Hej ,wpadły walki zostały przerobione szlifowane czyli z oryginalnych zrobili sportowe nic hardkorowego takie w stylu GT na ulicę plus oczywiście krzywki przystosowane pod mechaniczne popychacze
seria ma czasy: In 212 ,Ex 191 GT: In 260 Ex 272 z lewej świątkowy z prawej stockowy Silnik już odpalony chodzi cicho jak na hydro nie klekocze Wałki już wystrojone na 1.35 bara więcej nie ma sensu na obecnej gt28, zapycha się spalinami poza tym kute korby są w drodze wiec tym bardziej nie ma sensu napinać się na wyniki , jak wpłynęły wałki wg mojego odczucia to charakterystyka na podciśnieniu jest taka sama , turbina trochę później wstaje , między 1-3 tys jest trochę przymulona gdzie wcześniej w tym zakresie był bardziej elastyczny ale za to pow 4 czuć wielką różnicę a pow 6 już ogromną przepaść do tego co było wcześniej , zniknął dołek na mapie paliwa między 6-7tys , charakterystyka jest jak w japońcach chciało by się go kręcić i kręcić w nieskończoność na razie odcinka 7 tys z racji miękkich sprężyn , obecnie spawam nowy kolektor i wstawiam większe turbo na ceramicznej kulce i lekkim wirniku cnc PowerSpirit PS600XR (GTX3076R) o wydajności do 600KM mam nadzieje że będzie wstawać podobnie i odetka górę na większym doładowaniu + kute korby i można będzie 2 bary atakować Mam też pomiary wałków seryjnych i sportowych do końca jeszcze nie wiem czy są dobrze ustawione czy mogło by być lepiej ogólnie na ori ustawieniu na znaki nie dało się jechać ani nawet zostawić go na wolnych obrotach obecnie podciśnienie jest -0.64kpa wiec nie najgorzej wcześniej -0.71 , pomiary nie są zrobione zgodnie ze sztuką a normalnie jak zawór się otwiera na czujnik , ktoś coś podpowie czy jest ok czy da radę coś zmienić żeby turbo wstawało wcześniej ? w niebieskim i czerwonym polu wpisane są wartości ile mm otwarty jest zawór A i wpadł też most ze szperą asd jest różnica , napięcia wstępnego nie ma wcale ale przy ruszaniu z lc i drifcie trzymają dwa koła razem tak że pobawię się jeszcze zaciskaniem co2 tego ale nie czuję takiej potrzeby nawet Poskładałem nowy filmik -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Tue, 20 Aug 2019 - 22:16
Post
#207
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
Jakie korby? Jakieś firmowe czy chiński wyrób?
|
|
|
Tue, 20 Aug 2019 - 22:19
Post
#208
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Chińskie z allieexpres sklep OTOP spare parts Store grupowe zamówienie min20szt
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wed, 21 Aug 2019 - 13:34
Post
#209
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 |
Fiu fiu fiu, ciekawe jaki wynik wyjdzie na tych 2 barach boostu.
|
|
|
Thu, 26 Sep 2019 - 19:34
Post
#210
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
HEJ Ostatnio miała miejsce awaria tuningowego regulatora paliwa tomei który dał max ciśnienie i uszkodził pompę , nowe części :
Zrobiony nowy kolektor pod większe tubo 100% mojego autorstwa : Celowałem tak żeby kolektor wyszedł super krótki , zaś sama turbina była idealnie przy poziomnicy ustawiana żeby nie było problemów ze spływem oleju GTX3076r dmucha już prawie miesiąc Trzeba teraz wystroić doładowanie na razie ładuje 0.8 bara@3800obr , z racji tego że jest większa dupka i sportowe wałki wstaje trochę później : gt28 ar0.63 dupki bara robiło przy 3200 gt28 i sportowe wałki bar był przy 3800 (zapchana dupka pow 1.4 bara i 6tys) PowerSpirit PS600XR (GTX3076R) BB CNC większy dupki ar0.83 bara robi przy 4200 może coś się jeszcze poprawi po strojeniu kute korby będą za około 2 miesiące wiec potencjał tego turbo będzie wykorzystany po ich wymianie o ile górą teraz można robić 500koni to ten dół trochę mnie zmartwił na co dzień po mieście nie kręci się ciągle silnika pow 4 tys i ciężej się jeździ jeszcze z włączoną klimą i nie zaplanowanym wyprzedzaniem lub manewrem jest masakra dlatego : Schemat jaki obmyśliłem : Plan jest taki że dzięki elektrosprzęgle na kompresorze będzie z emu załączane od wolnych obr do 3-4 tys + uwzględnienie tps czyli pow np 70% , do tego duża przepustnica elektroniczna sterowana pwm która będzie się otwierać kiedy kompresor będzie się wyłączać , taki jest plan ale jak to bedzie jeździć tego nie wiem tak ze nie napalam się i zakładam porzucenie tej opcji -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Fri, 27 Sep 2019 - 08:19
Post
#211
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 May 2014 |
A może nowatorski projekt elektrycznego turbo od sq7 jako wspomaganie od dołu ?
|
|
|
Fri, 27 Sep 2019 - 11:36
Post
#212
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 April 2010 |
tam jest potrzebne 48V
|
|
|
Fri, 27 Sep 2019 - 13:52
Post
#213
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 May 2014 |
Wiem o tym , lecz nie jest to jakaś wielka przeszkoda .
|
|
|
Fri, 27 Sep 2019 - 14:46
Post
#214
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Musiał bym to zobaczyć u kogoś mieć dokładne rozeznanie co i jak bo tak iść w ciemny las to nie dla mnie pozatym tu już jest wszystko gotowe mocowania itp .
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Fri, 27 Sep 2019 - 21:22
Post
#215
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Mega ciekawie może to chodzic.
|
|
|
Sat, 28 Sep 2019 - 21:19
Post
#216
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, fajny projekt.
Pozdrawiam. |
|
|
Sun, 29 Sep 2019 - 04:43
Post
#217
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk |
A nie lepiej zasilanie kompresora w powietrze połączyć z wyjściem z turbo, wtedy masz tylko jeden filtr powietrza a przepustnica jako baypaas za turbosprężarką żeby ominąć kompresor w momencie gdy turbo zacznie już dmuchać. kiedys duzo rozkminialem jak polaczyc w ten sposób dwie turbosprężarki o różnych rozmiarach
|
|
|
Sun, 29 Sep 2019 - 09:23
Post
#218
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Sun, 29 Sep 2019 - 15:05
Post
#219
|
|
User Dołączył: Fri, 31 March 2017 |
To ustawienie jest znacznie sensowniejsze. Pomijając znacznie uproszczenie orurowania, to: - nie ma możliwości wystąpienia podciśnienia na wejściu do turbo (co w większości modeli wiąże się z olejem w dolocie). - układ jest też bardziej przyjazny w sterowaniu - bo przepływ przez eatona jest proporcjonalny jedynie od jego obrotów, czyli rpm silnika * przekładnia paska, więc zyskuje się jako taką liniowość w układzie. Najłatwiej sterować byłoby kompresorem mierząc ciśnienie/temp na jego wejściu / lub posiadając przepływomierz(wtedy punkty rozłączania sprzęgła można odczytać z mapy eatona). BTW na czas rozruchu bypass powinien być otwarty a sprzęgło rozłączone |
|
|
Sun, 29 Sep 2019 - 16:47
Post
#220
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
Pawel-2005 miał zestaw turbo kompressor w tt 1.8t . Może coś podpowie .
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 05:09 |