Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 4.2 ABZ i ARS różnice
bobeck
post Wed, 17 May 2017 - 21:26
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 19 January 2017





Czy ktoś mógłby mi podać różnice między silnikiem ABZ i ARS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 May 2017 - 21:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuba411vm
post Thu, 18 May 2017 - 10:25
Post #2


User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





Podstawowa różnica jest taka, że ABZ to 32V, a ARS 40V.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobeck
post Thu, 18 May 2017 - 22:42
Post #3


Rookie
Dołączył: Thu, 19 January 2017





CYTAT(kuba411vm @ Thu, 18 May 2017 - 10:25) *
Podstawowa różnica jest taka, że ABZ to 32V, a ARS 40V.


Tak, to wiem. Bardziej interesuje mnie to czy zamach jest na taką samą ilość otworów, czy mają takie same sanki, czy skrzynia z s6 c4 6gang manual z wałem podejdzie zarówno do ABZ i ARS.
W skrócie - kupiłem kompletny napęd z s6 c4 do mojej a6 c4 sedan quattro. Chciałem do tego wrzucić silnik ABZ, ale urodził mi się pomysł żeby kupić ARS. Czy te silniki będą w moim przypadku zamienne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Thu, 18 May 2017 - 22:52
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





zamach w abz jest na 10 śrub a w 40v na 8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobeck
post Fri, 19 May 2017 - 22:34
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 19 January 2017





CYTAT(Linarr @ Thu, 18 May 2017 - 22:52) *
zamach w abz jest na 10 śrub a w 40v na 8


Są jakieś alternatywy jeszcze na 10 śrub?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba411vm
post Tue, 23 May 2017 - 08:43
Post #6


User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





Zamach na 10 śrub

Na aparatach zapłonowych:
ABH 280 KM (V8 D11, S4 C4)
AEC 290 KM (S6 C4)

Na cewkach:
ABZ 299 KM (A8 D2)
AKG 299 KM (A8 D2)
AHC 340 KM (S8 D2)
AKH 340 KM (S8 D2)
AHK 326 KM (S6 PLUS C4)

Nie wiem czy A6 C4 ma w podłużnicach przygotowane miejsca pod mocowania V8 jak w S4/S6 C4. Jeśli tak, to najłatwiej byłoby posadzić ABH, AEC i AHK mając łapy z S4/S6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobeck
post Tue, 23 May 2017 - 14:59
Post #7


Rookie
Dołączył: Thu, 19 January 2017





CYTAT(kuba411vm @ Tue, 23 May 2017 - 08:43) *
Zamach na 10 śrub

Na aparatach zapłonowych:
ABH 280 KM (V8 D11, S4 C4)
AEC 290 KM (S6 C4)

Na cewkach:
ABZ 299 KM (A8 D2)
AKG 299 KM (A8 D2)
AHC 340 KM (S8 D2)
AKH 340 KM (S8 D2)
AHK 326 KM (S6 PLUS C4)

Nie wiem czy A6 C4 ma w podłużnicach przygotowane miejsca pod mocowania V8 jak w S4/S6 C4. Jeśli tak, to najłatwiej byłoby posadzić ABH, AEC i AHK mając łapy z S4/S6.


Dzięki bardzo!
Co do mocowania to ktoś mnie zapewniał, że ABZ podpasuje pod moje sanki z 2.8 AAH. Czy to prawda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 02:03