![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 September 2003 Skąd: Wolne Miasto GDANSK ![]() |
Nie wiem jak te nowe Iveco ale nie które poprzedniej generacji te od roku 2006 miały problemy z rdzą na masce. A tak poza tym to nic się z blachami nie działo. Układ paliwowy spokojnie daje radę. Jak coś padało to najczęściej pompy zasilające w zbiorniku ale koszt ich nie jest wysoki. Te silniki 3 litrowe to raczej nie różnią się dużo w budowie więc raczej soft. Podstawa to olej zmieniać co maks 20 tyś. Rozrząd wytrzymuje około 350 tyś i potem do wymiany. Mówię Ci to wszystko na podstawie poprzedniej generacji Daily bo te nowe to jeszcze większość na gwarancji jest i do serwisu jeździ.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
Jak ma być przeładowywane.. to Iveco lub Mercedes.
Reszta do tego się nie nadaje. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Dokladnie.
Jak dalekie trasy to obowiazkowo tempomat. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
A dlaczego fiat się do tego nie nadaje? Praktycznie wszystkie na międzynarodówce jeżdżą przeładowane i nic się nie dzieje. Jeździłem takim z 2000-2500 na pace i żadnego problemu.
-------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
Fiat posiada ramę w blaszaku H2L2 ?
Iveco z założenia jest przeznaczony do DMC znacznie większego niż 3.5T i to jest dla niego norma... w przypadku reszty to jest już przeładowywanie i zabawa na zasadzie "a może wytrzyma". Iveco jest "kastrowany" do 3.5T tylko na papierze. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Wytrzyma jak wytrzyma, przeladowane Iveco hamuje i prowadzi sie jako tako, Sprinter z 2t na pace jest strasznie nieprzewidywalny i kompletnie nie hamuje.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 12:56 |