![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Przyzwyczajać to się można w sporcie wyczynowym.w pojeżdżawkach amatorskich chodzi o to by auto sprawiało radość kierującemu i prowadzilo się tak by był w stanie wyciskać z niego maksimum nie zabijając przy tym siebie ani auta.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Nie no, każde auto inne jest i trzeba się przyzwyczajać (w dobrym znaczeniu tego pojęcia, nie złym - czyli ograniczania się przez maszynę). Między drogowymi są różnice zachowania, a co dopiero między drogowym a dostosowanym do jazdy torowej gdzie już zachodzą w odróżnieniu od drogi warunki graniczne gdzie dopiero wychodzą pewne grube różnice.
Kwestia dla amatora trudno lub nieosiągalna - co wpływa na dane zachowanie, bo ani amator nie jest powtarzalny, ani warunki tak często nie są porównywalne przy częstościach jazdy amatorskiej, ani opony co rusz to inne, no i wreszcie to zawieszenie z mnóstwem możliwych zmiennych. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 17:14 |