Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Szpera Quaife
KIVI
post Sun, 25 Jul 2004 - 20:12
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Czy ma ktoś z Szanownych Forumowiczów szperę helikalną Quaife?
Głównie chodzi mi o to jak sie sprawuje takie urządzenie i na ile skutecznie przenosi moment obrotowy pomiędzy dwa koła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Jul 2004 - 20:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BlitzZ!
post Sun, 25 Jul 2004 - 20:23
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Ma ją leon20vt w aucie Project 550... Opinia którą słyszałem była raczej mało pozytywna (nie od leona).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 25 Jul 2004 - 20:27
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Red Kivi na zahcodzie opinie sa podzielone strasznie, sam pewnie stanę sie w końcu posiadaczem takiej, ale to nie prędko. Na pewno są one stosunkowo osigalne cenowo i to jest ich zaleta. Sam nie znalazłem opinii na temat jazdy z nimi chodciaż ja szukałem info o uzyciu ich w przednim dyfrze czteropędu.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Sun, 25 Jul 2004 - 20:41
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





Nie jest to full wyczynowa szpera jak np w rajdówkach . Ale z taką wycznową ciezko by Ci było poruszać sie po mieście . Ręce by Cię bolały

Quaife może być , napewno jest lepszy niż bez . ogólnie polecam . No i cena rzędu 800-1000$ jest jeszcze do przełknięcia .


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sun, 25 Jul 2004 - 21:20
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





No to ja wiem ze nie jest to płytkowa szpera co to kierownice wyrywa.Nawet nie nazywa się LSD tylko ATB(Automatic Torque Bias).Wiem też, że jak sie np.ukreci półośka to sie stoi(na płytkowej da sie jechać).
Chodzi mi tylko o to jak sie sprawuje na dość ostrych zakrętach-czy obciąża wewnętrzne koło w jakiś zadowalający sposób.Oczywiście mówie tu o aucie FWD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivik
post Sun, 25 Jul 2004 - 23:35
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Ja mam taka szpere. W codziennym uzytkowaniu jest super.
Jestem z niej bardzo zadowolony i zachowanie fury w zakretach jest duuuuzo lepsze niz przy otwartym dyfrze.
Plusami Quaife'a sa:
- jest bezobslugowa tzn nie musisz wyciagac jej co pewien czas zeby zmieniac plytki
- jest totalnie cicha. szpera plytkowa klekocze. Z drugiej strony jak przeszkadza Ci halas to w ogole nie tuninguj samochodu
- masz dozywotnia gwarancje

minusami sa:
- jezeli jedno kolo jest w gorze to szpera nie dziala
- nie masz mozliwosci ustawiania "sily" szpery
- jest minimalnie wolniejsza od szpery plytkowej

Osobiscie moge Ci ja polecic, uwazam, ze jest to jeden z najlepszych modow jakie wykonalem u siebie


--------------------
Tor Poznan w 1:53.04 Integrą R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Sun, 25 Jul 2004 - 23:35
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Kiedys zglebialem temat, znalazlem komentarze o rozwalaniu sie tych dyferencjalow przy ostrej jezdzie po asfalcie, od ktorego kola sie czesto odrywaja.
Nie pamietem tlumaczenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 26 Jul 2004 - 00:21
Post #8


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





uważam że stosunek cena jakość jest bardzo pozytywny- jak bym miał u siebie zakładać na tył to też bym walnął Quaife.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1.8t.Marcin
post Mon, 26 Jul 2004 - 08:35
Post #9


User
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: LODZ, WARSZAWA





ja tez mam u siebie w Leonie 1.8T i jezdzi sie super .W zakretach jest o niebo lepiej niz ori .Jak tylko masz okazje kupic za dobre pieniadze to nawet sie nie zastanawiaj


--------------------
0-100km/h ?s 1/4mili 13.93s
http://www.seat-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scooby-racing
post Mon, 26 Jul 2004 - 12:27
Post #10


Rookie
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: że znowu!!!!!!





KIVIK:
- masz dozywotnia gwarancje - to wielka pomyłka, QUAIFE nie daje na swoje produkty żadnej gwarancji, są to rzeczy używane w "sporcie" i nie ma nie gwarancji
Szpery QUAIFA są automatyczne, tzn spinają się samoczynnie w zależnośći od potrzeb, max 70% ale masz gwarancję że nie urwiesz półośki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Mon, 26 Jul 2004 - 13:05
Post #11


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





masz tez w racingu , czytaj

http://www.quaifeamerica.com/

The Quaife ATB Differential comes with something else other's don't have:
a Limited Lifetime Warranty. This warranty applies even when raced ! >details


wiecej szczegolow w opcji details dostepnej na stronie....


jakby byl jakis problem z ta gwaranja to napewno pisali by o tym na roznego rodzajach forum.

A zawsze jesli chodzi o trwalosc i pewna dozywotnia gwarancje polecaja tylko quaife, nic innego.


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mancer
post Mon, 26 Jul 2004 - 13:41
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 18 December 2002





Też sobie sprezentowałem Quaife ATB na przód. Kupiłem lekka używkę. Na razie niestety nie wiele mogę powiedzieć, bo dopiero "się zakłada" w VTG.

Koleś który wcześniej miał ja w swoim A3, ostrzegał mnie abym w pierwszych dniach nie szalał i potrenował trochę ciasne zakręty na pustym placyku. Jemu podobno udało się na dzień dobry strzelić efektowne 180 w normalnym ruchu na Puławskiej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 26 Jul 2004 - 13:55
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Spoko prawie jak moje 1 3/4 aaltonena na Grójeckiej ;-) Jeżeli FWD tak chce robić to by znaczyło że działa :-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivik
post Mon, 26 Jul 2004 - 15:11
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("scooby-racing":3tokssef)
KIVIK:
- masz dozywotnia gwarancje - to wielka pomyłka, QUAIFE nie daje na swoje produkty żadnej gwarancji, są to rzeczy używane w "sporcie" i nie ma nie gwarancji
Szpery QUAIFA są automatyczne, tzn spinają się samoczynnie w zależnośći od potrzeb, max 70% ale masz gwarancję że nie urwiesz półośki


Stary, czy Ty aby wiesz jak dziala ATB Quaife'a? Chyba zadne z Twoich zdan nie jest prawdziwe


--------------------
Tor Poznan w 1:53.04 Integrą R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Mon, 26 Jul 2004 - 15:34
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Gwarancja wieczysta fajna sprawa, szkoda ze jest honorowana tylko w USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 26 Jul 2004 - 15:57
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





W praktyce wyrażenie "wieczysta limitowana gwarancja" polega na tym, że masz gwarancję dopóki coś się nie zepsuje

Dlaczego ze szperą tak ładtwo "wyciąć bąka"? jeżeli tak trudno się prowadzi, to po co się tego używa - jakie są + i - ? Wiem, jakie są + na 400m. Wiem, po co jest szpera w RWD. a w FWD?


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 26 Jul 2004 - 16:06
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Szpera ma zmniejszać podsterowność, ale potrafi nawet w FWD dawać nagłą nadsterowność na wyjściu z zakrętu jak ktoś nie potrafi to są złe efekty :-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Mon, 26 Jul 2004 - 16:15
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Zakładając że skręcasz, wewnętrzne koło jest odciążone i na nie idzie więcej napędu. Szpera pozwala spiąć napęd na stałe i napędzać koło zewnętrzne, nawet gdy wewnętrzne jest w powietrzu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 26 Jul 2004 - 16:20
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("BlitzZ!":2x7180fw)
Zakładając że skręcasz, wewnętrzne koło jest odciążone i na nie idzie więcej napędu. Szpera pozwala spiąć napęd na stałe i napędzać koło zewnętrzne, nawet gdy wewnętrzne jest w powietrzu.


Blitzz, ja wiem jak działa LSD, (hyhy) tylko nigdy nie miałem do czynienia z zaszperowanym fwd, dlatego mnie zdziwiło, że aż takie hece mogą się wyprawiać. Widać, że to nie dla każdego diwajs.

W każdym razie - thx Azrael za odpowiedź


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 26 Jul 2004 - 16:26
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Marlon":1ym5c1s6)
tylko nigdy nie miałem do czynienia z zaszperowanym fwd, dlatego mnie zdziwiło, że aż takie hece mogą się wyprawiać. Widać, że to nie dla każdego diwajs.


Szpery stosowane w autach ulicznych działają z tego powodu o wiele łagodniej.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 02:03