![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Na zawodach tak- na codzień nie.... Bo kosztuje razy dwa i suchy jest- choć teraz na nowych gratach powinno być OKI!
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
Bullitt, gdzie kupię Avgas i czy moge go stosować przy stockowej pompie, przewodach i katalizatorze?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sat, 31 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Bullitt":2dh60vap) Tyle oktan to ma Avgas i kosztuje 6 zeta za litr.
Avgas 100LL - 3,53 PLN za litr, JET A1 ok 0,6 USD za litr, to z Orlenu, z RG jest troche taniej za A1. no i A1 jest paliwem przeznaczonym do stosowania w lotniczych silnikach turbinowych, a nie jak ktos pisal, w silnikach tłokowych, chociaż da się go do tych drugich używać. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Aragorn":14sh9ak7) Avgas 100LL - 3,53 PLN za litr, JET A1 ok 0,6 USD za litr, to z Orlenu, z RG jest troche taniej za A1.
no i A1 jest paliwem przeznaczonym do stosowania w lotniczych silnikach turbinowych, a nie jak ktos pisal, w silnikach tłokowych, chociaż da się go do tych drugich używać. Jas pisałem... ale nie miałem na mysli jak to piszesz A-1 ... bo A-1 ma większą liczbę oktanową.... ale z tego co wiem nie bardzo się nadaje do zwykłych silników ...bo jest za sucha... W zeszłym roku litr LL 100 kosztował na Okęciu 4,70zł , a co rużnicy w mocy to przy moich 144ps takie paliwko(mieszanka) dodało 7ps i 16Nm -------------------- 2.2 CIH serja 115ps jest 200ps i 5,89 do "paczki"... narazie...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:16 |