![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2016 ![]() |
W b16a1 były dokladnie. civic/crx... FITV sie nazywalo.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
CA18DET ma termiczny zawór biegu jałowego, wpinasz w obwód i samo się pilnuje :-) a w ogóle to polecam gaźnik, nie trzeba się z niczym jebać, ze ssaniem także bo jest na bimetalu :-)
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
nie wiem jak w innych autach z elektroniczna przepustnica ale kiedys przygladalem sie zasadzie dzialania wolnych obrotow w mercedesie a klasa w168 i tam nie ma zadnego silnika krokowego i czy innego regulatora, jedynie przepustnica na wolnych obrotach tak jakby uchyla sie ale w druga strone tzn przy zgaszonym silniku jest calkowicie zamknieta, otwiera sie w czasie pracy a na cut off sie zamyka calkiem, na wolnych uchyla sie "do tylu" o jakis 1mm dla wolnych obrotow.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 09:31 |