XK8 swap |
XK8 swap |
Wed, 18 Jan 2017 - 12:12
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 |
Jasne że lepiej od razu wsadzić 2jz, ale też to nie jest tak że jak by miał 2.0T czy 2.3 T to bezie za mały silnik. Temat założyłem ponieważ mam na oku wersję xk8 ( nie xkr ) w atrakcyjnej cenie, a nie auto kolekcjonerskie typu e30 m3 za 100 000 zł . erm, jaguar z 2.0T czy 2.3T... nie ważne ile będzie miało mocy i tak brzmi to słabo.. xD i o to się rozchodzi. Kolejną kwestią są koszty serwisowania i części eksploatacyjnych, silnik i przeniesienie napędu to tylko cześć kosztów, zawieszenie itd... potrzeba naprawdę wpakować masę kasy aby przerobić xk8 na rozsądne auto... którym nigdy nie miało być. 2.0T VAG'a bym odpuścił, nijak nie pasuje do tego auta, 2.3T z mustka nowego to jakaś opcja ale zostaje kwestia kosztów, ja bym w takim wypadku szukał napędu z bmw na nowej skrzyni ZF'a, szybciej znajdziesz dawce i koszty niewiele większe. Zostaje tez opcja swapa na LS'y z tego co widzę są dostępne gotowce, kwestia, że to duże silniki. |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 18 Jan 2017 - 12:12
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 13:39
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 |
CYTAT jaguar z 2.0T czy 2.3T... nie ważne ile będzie miało mocy i tak brzmi to słabo.. xD i o to się rozchodzi. A w mustangu, ikonie muscle carów, 4cylindry i 2.3 T nie brzmi słabo ? dla mnie brzmiało na początku bardzo słabo zważywszy że zawsze wolałem corvette niż odgrzewanego kotleta pt ma st an g ale przy bliższym przyjrzeniu okazuję się że nie jest tak źle 2.3T ma 320 km, od 100 ma 5.8 s , to wynik m3, i prawie jak corvette c5 automat, po podstawowych modach może udało by się zaatakować około 400 koni, jest ekonomiczny, są auta z większym powerem np 335 e92 , ale jak na silnik 2.3 t i wygląd nawiązujący do lat 60 tych jest całkiem nieźle . CYTAT 2.0T VAG'a bym odpuścił Nie uparłem sie konkretnie na 2.0t z vag, może jakiś inny silnik najlepiej z turbo, żeby nie było du du du du du ,Panie to jest V8 4.0 po mieście pali 20 litrów a objeżdżają go skody, golfy 1.8-2.0T I to moim zdaniem brzmi słabiej że takie auto jak xk8 z takim wyglądem mogą spokojnie objechać skody czy golfy 1.8 T |
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 14:21
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław |
Kolega chyba pomylił się co do wyboru z samochodu. Bo na siłę z bulwarówki chcesz zrobić wyścigówkę.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 14:23
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
To po kiego Ci te auto skoro chcesz zeby nie objezdzaly go skody ? Na fana marki nie aspirujesz bo tacy biorą auta mimo ich wad byle by posiadac i uzytkowac.
Kup se serio tego golf 1.8T i martw sie ze objezdzają go np bmw 335 Masakra temat -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 17:57
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
+1
Tym bardziej że autor nie posiada tego auta i na siłę szuka problemów z czymś czego i tak nie kupi bo woli 1.8T. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 18:51
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) |
Podsumujmy. Nie masz i nigdy nie miałeś Jaguara XK8. Wiedza na temat awaryjności silnika opiera się na słowie "nikasil". Nie jechałeś niemal 300-konnym XK8, ale na podstawie jakiegoś innego auta z innym (mniejszym) silnikiem i skrzynią stwierdzasz, że Xk8 jedzie słabo (w serii ma 6.4 do 100km/h). Myślisz o swapie silnika R4, np. z nowego Mustanga eco-boost, ew. na silnik z aut grupy VW, które nie występowały w autach RWD, żeby eksploatacja Jaguara była tańsza. Nie przyjmujesz argumentów userów, że pomysł jest nietrafiony. Rozwiązanie: kup XK8 i wstaw do tej cięzkiej budy 1.8T. Nikt nie będzie się śmiał, że objechała Cię Fabia z pomodzonym 1.9 TDI, bo przecież nie będziesz miał w XK8 V8, tylko plebejskie 1.8T. A R4 w Jaguarze, w przeciwieństwie do paliwożernego v8 z nikasilem, to żaden wstyd.
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 19:22
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
Teraz Range Rover Sport dostal 2.0d wiec moze kolega podlapal temat
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 22:53
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Don Pablo chyba wyczerpał temat.
W życiu nie dostanie sie wszystkiego. Owszem można z tego XK8 zrobić zakładany plan ALE : - nie będzie to tanie bo trzeba iść w nowe technologie - będzie to tanie ale wcale nie będzie lepsze od serii a nawet gorsze - będzie to jechać jak zrobi się wydmuszkę lub 500KM Porównywanie konstrukcji lat 80tych czy początku lat 90tych do konstrukcji sprzed roku czy dwóch to jakby porównywać ... no nie ma porównania nawet, bo do czego? Taki mustang eco boost, jedzie bo ma wszystko dobrze zestrojone. A tutaj 1,8t ze skrzynią od "czegoś" dyfer pewnie seria i na końcu kupa wielka, bo rozpiętości biegów niekorzystne a dyfer za długi/za krótki. Poza tym skoro autor tak uparty i cały czas obstaje przy swoim - to dlaczego ten temat? Brać jaga - ładować docelowy piec i jazda. Albo na drogi albo w dział "sprzedam" jako jeden z wielu niedokończonych projektów, bo kasa się nie zgadza, bo dziecko w drodze bo dom sie buduje |
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 23:26
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Autor jak napisał nie posiada tego auta i robi virtualny swap byly virtual tuningi teraz sa i swapy
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 23:32
Post
#50
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
W mojej opini, opartej na aucie o podobnej masie i 2JZcie, jak już modzic, to dużą pojemność. Roboty ze swapem V8 bedzie podobnie a efekty będą dużo lepsze. Sam bym wolał mieć jakieś V8 5l+ i doładowanie. Optymalnie 5.5 Kompresor z Merca. Zapakowali to w Polsce do W124 to do XK8 też się da
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 10:34
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 |
CYTAT Podsumujmy. Nie masz i nigdy nie miałeś Jaguara XK8. Wiedza na temat awaryjności silnika opiera się na słowie "nikasil". Nie jechałeś niemal 300-konnym XK8, ale na podstawie jakiegoś innego auta z innym (mniejszym) silnikiem i skrzynią stwierdzasz, że Xk8 jedzie słabo (w serii ma 6.4 do 100km/h) Informację na temat xk8, jego awaryjności mam od osoby która miała takie auto, jechałem również 5.0 v8 320km ze stary automatem . Podsumowując..... nie znając mnie, wiesz lepiej ode mnie , co wiem i skąd wiem. Zresztą są tez inni forumowi znawcy co nie wiedzą ile waży golf 2.0 ale udzielają się ostro Tak tylko zauważ że taki golf 1,6 czy 1,8 a zwłąszcza podkręcony 1,8 czy 2,0T Pojedzie bo jego masa to tona Don Pablo chyba wyczerpał temat. |
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 11:15
Post
#52
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 |
Tak głupiego tematu dawno nie widziałem.
Pakuj 2.0 tfsi, tylko nie zapomnij o pompie oleju za 5k. Z auta zrobisz bezwartościowego kundla w którym z elektryki to będą działać światła i szyby. |
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 11:25
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 |
CYTAT Pakuj 2.0 tfsi, tylko nie zapomnij o pompie oleju za 5k. Z auta zrobisz bezwartościowego kundla w którym z elektryki to będą działać światła i szyby. pomysł jest żeby zrobić swap na inny motor, nie koniecznie 2.0, w e46 z 2jz też działają tylko światła.... |
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 12:00
Post
#54
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Nie do przegadania. Kup, zrób, opisz projekt dla potomnych.
A jak juz sie znudzi to moze jakiego Bentleya ? Rolls-Royce ? Najlepiej oczywiscie z 4g63t -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 20:11
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Informację na temat xk8, jego awaryjności mam od osoby która miała takie auto, jechałem również 5.0 v8 320km ze stary automatem . Podsumowując..... nie znając mnie, wiesz lepiej ode mnie , co wiem i skąd wiem. Zresztą są tez inni forumowi znawcy co nie wiedzą ile waży golf 2.0 ale udzielają się ostro Brałem pod uwage golfa II z 1.8t Nawet niech będzie piątka, to nadal 300kg do przodu, moc powiedzmy zblizona skrzynia DSG czy inny tego typu wynalazek czy nawet manual - wynik znasz I myslisz że 400konny 1,8t da radę takiemu golfowi jak masz nadal 300kg nadwagi I już widzę jak z 2k obr na trasie wyprzedzasz cokolwiek - albo wrzask na cały samochód "pompuj pompuj pompuj" Albo redukcja o dwa biegi. W mieście tez przyjemnie będzie sie jeździło w zakresie 3 - 5k obr żeby to jakoś sie odpychało. A cała wiedza na temat modelu to :ktos kiedyś miał, kupił w dobrym pieniądzu i się sypało. To JAGUAR, to sie będzie sypało bo jak bogaty to sprzedawał to kupił to biedniejszy i tak przez 20 lat. Myslisz że biedniejszy dbał o to jak pierwszy właściciel przez okres gwarancyjny ?? To jest bolączka wszystkich luksusowych starych samochodów że sie sypią na potęgę. Nie bez powodu taki samochód przez 20 lat stracił 99% wartości Jest rada - jeden dziewięc tedei będzie tanio zrobi dwa miliony kilometrów porobić na 300KM się da i momentu będzie w pytę. Całego dawcę kupisz za 600pln więc i z przekładką nie będzie problemu, z manualem także bo chyba z LTka podejdzie ..... |
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 20:48
Post
#56
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
No przy 300KM to milionów nie zrobi ale przy tych swoich fabrycznych 110 czy 130KM umie nawet na oleju roslinnym jeździć
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 21:49
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 |
A cała wiedza na temat modelu to :ktos kiedyś miał, kupił w dobrym pieniądzu i się sypało. To JAGUAR, to sie będzie sypało bo jak bogaty to sprzedawał to kupił to biedniejszy i tak przez 20 lat. Myslisz że biedniejszy dbał o to jak pierwszy właściciel przez okres gwarancyjny ?? To jest bolączka wszystkich luksusowych starych samochodów że sie sypią na potęgę. Nie bez powodu taki samochód przez 20 lat stracił 99% wartości Dodam że osoba która udzieliła mi informacji na temat tego modelu była z clubu Jaguara a nie lokalnego szrotu, i tym zakończę dyskusję na takim poziomie i takie insynuacje . |
|
|
Fri, 20 Jan 2017 - 07:29
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 |
Niestety prawda xk8 to dość sypiący się model, i nie jest to tylko kwestia silnika, przeniesienie napędu jak i tylne zawieszenie to porażka. Mimo to seryjnie auto ma elegancje marki, osobiście dodam jeszcze jedną opcję:
-znaleźć dawce np TVR cerbera lub Tuscan, silniki wręcz wyścigowe i pasowałyby do jaga bardziej niż seryjne czy jakikolwiek 4 cylindrowy ecoboost, 2.3T z mustka nie jest zbytnio chwalony, nowa foca RS z tym silnikiem również nie błyszczy osiągami. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 23:11 |