MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce |
MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce |
Mon, 09 Dec 2019 - 12:11
Post
#1181
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk |
CYTAT Cały ten element od sedana waży 17,2kg. Ciekaw jestem ile kg uda mi się wyciąć z tego samochodu. A nie ma obawy, że może pogorszyć się trochę rozkład obciążeń przód - tył po tych zabiegach? -------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 09 Dec 2019 - 12:11
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 12:20
Post
#1182
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
na pewno polepszy sie wentylacja wnetrza
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 12:47
Post
#1183
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
|
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 13:06
Post
#1184
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
to chyba już czas opisać?
To fakt. Ja nie mam czasu na takie zabawy jak Tomek, więc od razu zrobiłem sobie bez drzwi. Waga 0kg . -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 13:54
Post
#1185
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
to chyba już czas opisać? Będą wyniki, coś się opisze . Póki co Tomek z W202 robi fajne auto i jak zrealizuje plan DTM look to będzie kozak!. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 16:30
Post
#1186
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Przy okazji silnika pisałem trochę o pracach przy samochodzie, które pomimo redukcji kg mają poprawić obecny rozkład masy. Jestem świadomy, że tak będzie.
Modyfikacje mam podzielone na etapy. Te ruchy z rozkładem masy muszą chwilę poczekać aż skończę body, bo wbrew temu co Jack napisał, to czasu na budowanie samochodu mam bardzo mało. Pomimo tego kombi już prawie przypomina pickup, więc niebawem jakieś zdjęcia z pierwszych przymiarek body z laminatu -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 18:19
Post
#1187
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Mon, 09 Dec 2019 - 18:47
Post
#1188
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
W sumie nie głupie pytanie bo na przód wpada wiekszy motor. Oby niewyszlo tak ze auto bedzie mocniejsze ale bedzie sie zle prowadzic... Moim zdaniem dużej różnicy w wadze nie będzie... ale jak to mówią, grosz do grosza.... zważysz te wszystkie metalowe puzzle??? -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 10 Dec 2019 - 12:42
Post
#1189
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Radzio wg wstępnych pomiarów wagi "puzzli" wychodzi około 60-70kg łącznie do wycięcia, a w zamian będzie montowane około 20kg. Z tej wycinanej masy 2/3 znajduje się powyżej linii okien, więc myślę, że fajny efekt powinno to dać.
Cieszę, się, że podoba Wam się ten "niecodzienny" projekt -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Tue, 10 Dec 2019 - 17:24
Post
#1190
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Łęki Strzyżowskie |
Ale to już nie będzie najszybsze torowe kombi w Polsce.
|
|
|
Tue, 10 Dec 2019 - 23:43
Post
#1191
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Kozi jest szansa, że jeszcze kilka chwil minie zanim pojawi się inne szybkie kombi
Buda praktycznie gotowa na nowe nadwozie: I pierwsze przymiarki nadwozia i drzwi z laminatu: -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Wed, 11 Dec 2019 - 08:03
Post
#1192
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Essi daj na pw rysunek techniczny i okresl jaki miałby być materiał to zrobię Ci jakąś wycenę ale terminy mamy dopiero po nowym roku.
Fele też mogę przerobić -------------------- SONDA powstania działu Elektryka/Elektronika/Strojenie/Kodowanie/Logowanie/Diagnostyka
(Prosze wklejac link bez pierwszego znaku _) _http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=155892&hl |
|
|
Sat, 14 Dec 2019 - 17:32
Post
#1193
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Zdjęcia tuż przed docelowym montażem lekkiego nadwozia z laminatu.
Finalnie wyciąłem 70kg, z czego około 45kg z wysokości dachu i powyżej linii szyb. Po dodaniu niecałych 20kg z laminatów, wychodzi 50kg mniejsza masa i znacznie niżej położony środek ciężkości. Ważenie samochodu na corner balance po zmianach najpewniej za tydzień, ale powinno być obecnie 1080kg Driftman czekam jeszcze na te felgi. Dzięki za prozycję -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sat, 14 Dec 2019 - 18:31
Post
#1194
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Zostaw w wersji pickup będzie 1060
|
|
|
Sat, 14 Dec 2019 - 18:57
Post
#1195
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
No pickup super
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Sun, 15 Dec 2019 - 09:24
Post
#1196
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo |
a opcja chlodnica do bagaznika ?
-------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
Sun, 15 Dec 2019 - 18:20
Post
#1197
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 |
a wycięcie prawie wszystkiego za tylnymi kołami?;-)
|
|
|
Sun, 15 Dec 2019 - 19:50
Post
#1198
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Jednak koledzy wole sedana niż pickupa
Odnośnie rozkładu masy, to jeszcze planuję zredukować kilkadziesiąt kilo z przodu, a następnie zaczynam prace nad transferem masy i corner weight. Usytuowanie chłodnicy wody również biorę pod uwagę. Bielawa to ważyłoby ze 25kg, ale niech zostanie -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sun, 15 Dec 2019 - 20:32
Post
#1199
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Przydały by się teraz zastrzały między głównym pałąkiem a tylnymi punktami mocowania klatki dla usztywnienia konstrukcji
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Sun, 15 Dec 2019 - 21:00
Post
#1200
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan |
Ten laminat w sumie jak będzie montowany? Klej + nity/śruby ?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 09:40 |