![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
no to zrobić na tej samej zasadzie. Tylko teraz kwestia czy warto...
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Bypass musi byc. Bez niego turbo probowaloby ssac powietrze przez stojace wirniki kompresora.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Niedlugo bedzie taki układ twincharger u mnie w tym nowym projekcie samochodu na tory wyscigowe, Mercedesa w202.
Na 1/4 mili nie warto. Na tor zdecydowanie warto co mam nadzieje niedlugo udowodnic. Baypass musi być, tak jak koledzy piszą. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Ja tez robie i tez chce by na torach i ulicy dawalo rade. Sam kompresor juz dosc fajnie ciagnie od dolu, turbo dobije mocno gore.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:26 |