Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Biturbo vs one turbo w r4 np 2.0, Rozważania czysto teoretyczne.
DSTurbo
post Wed, 28 Dec 2016 - 18:41
Post #21


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





no to zrobić na tej samej zasadzie. Tylko teraz kwestia czy warto...


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 Dec 2016 - 18:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RasPL
post Wed, 28 Dec 2016 - 18:52
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Bypass musi byc. Bez niego turbo probowaloby ssac powietrze przez stojace wirniki kompresora.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Wed, 28 Dec 2016 - 21:49
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Niedlugo bedzie taki układ twincharger u mnie w tym nowym projekcie samochodu na tory wyscigowe, Mercedesa w202.

Na 1/4 mili nie warto. Na tor zdecydowanie warto co mam nadzieje niedlugo udowodnic.

Baypass musi być, tak jak koledzy piszą.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Thu, 29 Dec 2016 - 07:42
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Ja tez robie i tez chce by na torach i ulicy dawalo rade. Sam kompresor juz dosc fajnie ciagnie od dolu, turbo dobije mocno gore.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:26