![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
tak dla precyzji, po obd to robi kess a nie k-tag
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
A czym, najlepiej po obd ugryźć edc17c10? (psa 1.4 e-hdi). Kess v2 to ruszy?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kess w ori robi od strzała. Ktag na stole.
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
A czym, najlepiej po obd ugryźć edc17c10? (psa 1.4 e-hdi). Kess v2 to ruszy? Muszisz testować niestety im nowsze auta tym większe problemy ale ten sterownik jak dobrze pamiętam jak miałem klona 6 lat temu to już się robiło w boot mode Poza tym w edc17 jest pewien sterownik który moim zdaniem jest skazany na uwalenie i tylko w Audi występuje edc17cp14 niby robi przez obd ale zawsze wyciągam na stół. Wiem że napiszecie że nie macie z tym problemu ale jakoś mam do tego farta. Aaaa i jeszcze a6 all Road 3.0 BiT rusz mapę od TQM i auto nie odpali -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Panowie nie napisałem nigdzie że sie boje wyjmowania sterownika z auta i otwierania go.
Poprostu serwis wgrywa aktualizacje po OBD i stąd moje pytanie dlaczego firmy tuningowe chcą otwierać sterownik. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a nie uważasz, że mając protokoły komunikacji bezpośrednio od producenta sterownika jest po prostu łatwiej to zrobić?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Bo nie zawsze jest możliwość zgrania wsadu po obd. Jest wiele sterowników które pierw otwierasz by odblokować potem możesz przez złącze wszystko robić. Ale osobiście edc17 robimy po obd do 2009-2010 roku w vw a wszędzie indziej oprócz BMW i mercedesa idzie elegancko
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Panowie nie napisałem nigdzie że sie boje wyjmowania sterownika z auta i otwierania go. Poprostu serwis wgrywa aktualizacje po OBD i stąd moje pytanie dlaczego firmy tuningowe chcą otwierać sterownik. Oczywiście są wyjątki, i nie zawsze da się wyłącznie po OBD. Ale często Ci co wyciągają nie mają możliwości robienia pod OBD danego sterownika, dlatego musza wyciagac. BTW wyciąganie do robienia backupu na stole - oj roznie bywa z tym bezpieczeństwem jak tu niektórzy wspominają- wystarczy ladunek elektrostatyczny w trakcie podpinania igieł pod procka i papa ecu. Majac dobry sprzet robisz po OBD i nawet jesli takie wspomniane EDC17 sie wykrzaczy po OBD można postawić szybko po OBD tylko trzeba mieć troche więcej zabawek, ale nie jest to problem. A przy dużym przerobie nie ma czasu na wyciagnie sterownikow i zabawy - popieram GCS. Pakujesz po OBD i ma latać. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2016 ![]() |
Mnie zawsze rozklejanie stera kojarzy sie z nerwami. Czasami trzeba giac i giac te plyty az pusci ze potem szlag trafia plyte ktora byla juz sfalowana etc.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 17:04 |