![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Jeszcze nie jestśmy na 100% pewni, ale na pewno jest coś nie tak z zaworem westgate.
Jak bedziemy wiedzieli wiecej to damy znać. pozdrawiam Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
a podobno już wiecie?
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Przeciez podobno cisnienie jest, wiec co z tym wastegate?
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#84
|
![]() |
Moze puszcza powyzej 5,5 k ? ale niby dlaczego ... ?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Bo nie zostało pobłogosławione przez Jedynie Słusznego Tunera.
Stawiam dolca, że się nie dowiemy. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Przyjmuje.
-------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#87
|
![]() |
Stawiam 2
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
przbijam i stawiam 3 dolce że to nie wastegate....
Coście na hamowni ciśnieniea nie monitorowali ALE AMATORKA! -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("Bullitt":3hotu5h7) przbijam i stawiam 3 dolce że to nie wastegate....
Coście na hamowni ciśnieniea nie monitorowali ALE AMATORKA! Ciekawe i bardzo wiele wnoszące odpowiedzi, ciekawe że nikt z powyżej piszączych nie potarfił zaproponować rozwiązania, po za powszechnymi ogólnikami. Bullit, miałe ciebie z spoko gościa, ale zmieniłem zdanie, widzę że podobnie jak reszta, masz monopol na wiedzę. Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr, tak że jak można nie monitorować ćiśnienia majac wskaźnik przed oczami, na 100% uszkodzony jast waste gate, nie wiem co w tym dziwnego, przy pierwszych hamowaniach u Ex było jeszcze ok pózniej pękła/osłabła sprężyna. Chłopaki popełnili błąd bo walczyli z softem zakładając że nowa turbina jest sprawna, a obcinanie cisnienia jest sprawą programu. tyle w temacie. Bullit przy jakim ciśnieniu sterującym otwiera się Twój waste gate? |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Auto Lider już się tak nie bocz, nie doczytałem, że spada powyżej 5000 obr.... A właściwie skoro tak to czemu silnik wybuchł? No bo gdyby jeszcze ten wastegate się nie otworzył i walnęło ciśnieniem po korbach, ale że się otwierał za bardzo... hmmmm dziwne..
U mnie to zalezy od tego jak to jest zapisane w Autronicu, ale generalnie przy 1,4 bara na ulicę i 1,8 bara na wyścigi.... Z tym, że teraz mam wastegate zewnetrzny. Jak miałem T3/T4 to internal wastehgate otwierał się przy 1,3 bara. wtedy było 330 koni. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
Jeszcze raz SILNIK NIE WYBUCHŁ, urwał się zawór wydechowy lub spotakały się zawory z tłokiem na skutek przekręcenia silnika, ale podobno jednak była odcinaka, a że urwany był tylko jeden zawór to raczej była jego wina. Zawory były seryjne, a głowica nie modyfikowana.
Obecnie miomo dodatkowej spręzyny waste gate uchyla się przy 6300obr przy ciśnieniu ok 0.9bar Podane przez Ciebie ciśnienia sterujące dotyczą testu statycznego, czy dynamicznego? Wysłany Sro Lip 21, 2004 19:14 pm: Podałeś ciśnienie doładowania? bo ja mam na myśli ciśnienie jakie steruje upustem spalin. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę....
Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!..... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
CYTAT("Bullitt":vl0m3q51) Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę.... To bylo przy spokojnej jezdzie przy niskich obrotach przynajmniej tak twierdzil pawel .
Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!..... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
he, he - od razu pisałem żeby sprawdzić waste - ale nikt mnie nie chciał słuchać...
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("Tonny S":u482smg4) CYTAT("Bullitt":u482smg4) Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę.... To bylo przy spokojnej jezdzie przy niskich obrotach przynajmniej tak twierdzil pawel .Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!..... Bullit jeśli możesz to bardzo chetnie. Paweł i spokojna jazda, raczej mało realne, zawór urwał się na wysokich obrotach ale juz przy hamowaniu silnikem, dlatego ocalała turbina, a "wióry" z cylindra w którym się urwał były we wszystkich cylindrach, Jest już kolejny przypadek u mnie w warsztacie, zawory są dość delikatne, a jeszcze drążone w środku z racji chłodzenia sodem, urywają się w miejscu zgrzewania końca grzybka z trzonkiem, pociołem kilka na próbę i oględałem zgłady do mikroskopem jednak struktura materiału wygląda poprawnie, nie wiem jak z twardością, bo nie mam czym zmierzyć, |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("AUTO-LIDER":2zlik2ue) Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr
No nie do konca wyraznie, mnie utknelo w pamieci: "Ciśnienie jest Paliwo jest mocy nie ma". |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("roos":3huf4s3n) CYTAT("AUTO-LIDER":3huf4s3n) Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr No nie do konca wyraznie, mnie utknelo w pamieci: "Ciśnienie jest Paliwo jest mocy nie ma". Czy wyczytałeś to w mojej wypowiedzi? ja przedstawiłem problem z mojej strony i stanu auta jakie do mnie wróciło i nie przypominam sobie abym coś takiego pisał. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Nie wyczytalem tego w twojej wypowiedzi, natomiast mojego posta nei pisalem do ciebie tylko do pawel20vt4.
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Panowie potrzebuje pilnie zawór westgate dosyć mocny wewnetrzny do turbiny GT28R
Pozdrawiam Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:23 |