Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Poważne problemy z 1.8T, prośba do fachowców
pawel20vt4
post Wed, 21 Jul 2004 - 12:10
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Jeszcze nie jestśmy na 100% pewni, ale na pewno jest coś nie tak z zaworem westgate.

Jak bedziemy wiedzieli wiecej to damy znać.

pozdrawiam

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Jul 2004 - 12:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
darksmile
post Wed, 21 Jul 2004 - 12:24
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





a podobno już wiecie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Wed, 21 Jul 2004 - 12:28
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Przeciez podobno cisnienie jest, wiec co z tym wastegate?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 21 Jul 2004 - 12:41
Post #84









Moze puszcza powyzej 5,5 k ? ale niby dlaczego ... ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 21 Jul 2004 - 13:05
Post #85


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Bo nie zostało pobłogosławione przez Jedynie Słusznego Tunera™.
Stawiam dolca, że się nie dowiemy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragster
post Wed, 21 Jul 2004 - 13:37
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Sat, 01 February 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Przyjmuje.


--------------------
1992 200SX S13 - reaktywacja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 21 Jul 2004 - 13:48
Post #87









Stawiam 2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 21 Jul 2004 - 19:18
Post #88


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





przbijam i stawiam 3 dolce że to nie wastegate....

Coście na hamowni ciśnieniea nie monitorowali ALE AMATORKA!


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Wed, 21 Jul 2004 - 19:42
Post #89


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("Bullitt":3hotu5h7)
przbijam i stawiam 3 dolce że to nie wastegate....

Coście na hamowni ciśnieniea nie monitorowali ALE AMATORKA!


Ciekawe i bardzo wiele wnoszące odpowiedzi, ciekawe że nikt z powyżej piszączych nie potarfił zaproponować rozwiązania, po za powszechnymi ogólnikami.
Bullit, miałe ciebie z spoko gościa, ale zmieniłem zdanie, widzę że podobnie jak reszta, masz monopol na wiedzę.

Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr, tak że jak można nie monitorować ćiśnienia majac wskaźnik przed oczami, na 100% uszkodzony jast waste gate, nie wiem co w tym dziwnego, przy pierwszych hamowaniach u Ex było jeszcze ok pózniej pękła/osłabła sprężyna. Chłopaki popełnili błąd bo walczyli z softem zakładając że nowa turbina jest sprawna, a obcinanie cisnienia jest sprawą programu. tyle w temacie.

Bullit przy jakim ciśnieniu sterującym otwiera się Twój waste gate?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 21 Jul 2004 - 20:01
Post #90


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Auto Lider już się tak nie bocz, nie doczytałem, że spada powyżej 5000 obr.... A właściwie skoro tak to czemu silnik wybuchł? No bo gdyby jeszcze ten wastegate się nie otworzył i walnęło ciśnieniem po korbach, ale że się otwierał za bardzo... hmmmm dziwne..

U mnie to zalezy od tego jak to jest zapisane w Autronicu, ale generalnie przy 1,4 bara na ulicę i 1,8 bara na wyścigi.... Z tym, że teraz mam wastegate zewnetrzny. Jak miałem T3/T4 to internal wastehgate otwierał się przy 1,3 bara. wtedy było 330 koni.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Wed, 21 Jul 2004 - 20:11
Post #91


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





Jeszcze raz SILNIK NIE WYBUCHŁ, urwał się zawór wydechowy lub spotakały się zawory z tłokiem na skutek przekręcenia silnika, ale podobno jednak była odcinaka, a że urwany był tylko jeden zawór to raczej była jego wina. Zawory były seryjne, a głowica nie modyfikowana.
Obecnie miomo dodatkowej spręzyny waste gate uchyla się przy 6300obr
przy ciśnieniu ok 0.9bar
Podane przez Ciebie ciśnienia sterujące dotyczą testu statycznego, czy dynamicznego?

Wysłany Sro Lip 21, 2004 19:14 pm:

Podałeś ciśnienie doładowania? bo ja mam na myśli ciśnienie jakie steruje upustem spalin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 21 Jul 2004 - 20:17
Post #92


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę....

Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!.....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tonny S
post Wed, 21 Jul 2004 - 20:36
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003
Skąd: Człuchów/Chojnice





CYTAT("Bullitt":vl0m3q51)
Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę....

Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!.....
To bylo przy spokojnej jezdzie przy niskich obrotach przynajmniej tak twierdzil pawel .


--------------------
Seat Leon FR/ARL

http://www.leonclub.pl - Club Właścicieli Seata Leona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Wed, 21 Jul 2004 - 20:49
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





he, he - od razu pisałem żeby sprawdzić waste - ale nikt mnie nie chciał słuchać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Wed, 21 Jul 2004 - 22:21
Post #95


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("Tonny S":u482smg4)
CYTAT("Bullitt":u482smg4)
Jak chcesz mogę dokładnie sprawdzić jutro.... i Ci napiszę....

Natomiast co do urwanego zaworu- sorry za określenie "wybuch"- ja dość regularnie kręce silnik do 8000 obr- a na zawodach zdarza mi się nawet przejechac ostatnie metry (tak ze 30-50 metrów) na odcince na 8000... i moja głowica wygląda całkiem ok!.....
To bylo przy spokojnej jezdzie przy niskich obrotach przynajmniej tak twierdzil pawel .


Bullit jeśli możesz to bardzo chetnie.
Paweł i spokojna jazda, raczej mało realne, zawór urwał się na wysokich obrotach ale juz przy hamowaniu silnikem, dlatego ocalała turbina, a "wióry" z cylindra w którym się urwał były we wszystkich cylindrach,
Jest już kolejny przypadek u mnie w warsztacie, zawory są dość delikatne, a jeszcze drążone w środku z racji chłodzenia sodem, urywają się w miejscu zgrzewania końca grzybka z trzonkiem, pociołem kilka na próbę i oględałem zgłady do mikroskopem jednak struktura materiału wygląda poprawnie, nie wiem jak z twardością, bo nie mam czym zmierzyć,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Thu, 22 Jul 2004 - 00:09
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("AUTO-LIDER":2zlik2ue)
Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr


No nie do konca wyraznie, mnie utknelo w pamieci: "Ciśnienie jest Paliwo jest mocy nie ma".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Thu, 22 Jul 2004 - 13:50
Post #97


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("roos":3huf4s3n)
CYTAT("AUTO-LIDER":3huf4s3n)
Chyba barzdzo wyrażnie był przedsatawiony problem, spadek cisnienia powyżej 5000obr


No nie do konca wyraznie, mnie utknelo w pamieci: "Ciśnienie jest Paliwo jest mocy nie ma".


Czy wyczytałeś to w mojej wypowiedzi? ja przedstawiłem problem z mojej strony i stanu auta jakie do mnie wróciło i nie przypominam sobie abym coś takiego pisał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Thu, 22 Jul 2004 - 15:33
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Nie wyczytalem tego w twojej wypowiedzi, natomiast mojego posta nei pisalem do ciebie tylko do pawel20vt4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Thu, 22 Jul 2004 - 17:01
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Panowie potrzebuje pilnie zawór westgate dosyć mocny wewnetrzny do turbiny GT28R

Pozdrawiam

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:23