![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
CYTAT("1.8t.Marcin":2begkyrt) leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU.... Takiego lizaka i cwaniaka bez wiedzy jeszcze nigdy nie widzialem .Moze jak juz masz cos pisac na innych to sie pochwalisz jak to ty nabijasz ludzi w butelke i jakie to ty im sprzedajesz bajeczki
Nie masz wiedzy motoryzacyjnej i nigdy nie miales wiec sie zamknij .Lepiej zajmij sie swoim "projektem 550" i tak mi nikt las.. nie chce zrobić coś kolego jesteś przewrażliwiony,taki jakiś niedopieszczony-pogadam z ze znajomym,może mu się spodobasz,masz może jakąś fotkę?? -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
CYTAT("gs":2rt249c9) i tak mi nikt las.. nie chce zrobić
coś kolego jesteś przewrażliwiony,taki jakiś niedopieszczony-pogadam z ze znajomym,może mu się spodobasz,masz może jakąś fotkę?? aż mi łezka poleciała ze śmiechu -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Krystian":3f3e0xdj) aż mi łezka poleciała ze śmiechu nie tylko Tobie -------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Sat, 31 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Bullitt":3e85dbg8) CYTAT("EX":3e85dbg8) Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: LODZ, WARSZAWA ![]() |
Grzesiu ja akurat ostatnimy czasy jestem bardzo dobrze dopieszczony i do Twojej osoby nic nie mam ,szkoda ze nie ma kto Ci zrobic la....Jesli masz jakiegos kolege ktory sie interesuje facetami to bardzo mi przykro bo ja uznaje tylko kobiety ale mysle ze leon20vt moze byc mocno zainteresowany bo kiedys sie chwalil swoimi sklonnosciami:wink:
Proponuje skonczyc to OT bo raczej powinnismy pomoc Pawlowi z jego autem a nie skakac sobie do gardla PEACE -------------------- |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
CYTAT("gs":1w1wk8hq) CYTAT("darksmile":1w1wk8hq) ale simno raczej nie był zadowolony eee-miał kiepski dzień generalnie zrobiliśmy mu silnik całkiem przypadkiem z najlepszych części jakie można znaleźć do 1.8T -niestety obraził się za to że niedogadaliśmy się co do ostatecznego strojenia (sam zaczoł montować elektronikę z drugiej ręki ) auto było niby dla żony..... a ja i tak go lubie,-i wszystkich seatowców też wszystkich nas łączy jedna pasja-jesteśmy skazani na oglądanie się nawzajem-po co te ......... aaaa, to inna sprawa |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("Aragorn":259wt1nd) CYTAT("Bullitt":259wt1nd) CYTAT("EX":259wt1nd) Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa odnosi się to do tego typu głowicy, w której kształt komory jest wymuszony konstrukcją, obojetnie czy to 20v czy 16v, dotyczy silników z w tryskiem pośrednim. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Cześć kurcze Panowie prosiłem o pomoc w rozwiązaniu problemu a tu się „sejm „ zrobił ??!!
Przecież wszystkich nas łączy pasja posiadania szybkiego auta, drogi prowadzące do tego celu są różne, ważne jest, aby efekt był odczuwalny. Dzięki tym, którzy udzieli fachowych porad, a od tego kto ma lepsze auto są mistrzostwa na 1/4; mili i czasy przejazdów to jest jedyny w miarę obiektywny sędzia Robert od jutra szuka intensywnie przyczyn jak coś wyjdzie to nie omieszkam napisać, jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to będę bardzo wdzięczny za info. Peace Panowie Pozdrawiam Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
[quote="Aragorn":3q0f8kvp] [/quote]
kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa[/quote] Niewiem czy nie doczytałes, czy co.....Kształt komory spalania ma ogromne znaczenie dla pracy silnika- choćby dlatego, że dzięki opisanemu zabiegowi odprężamy motor. A to co zrobił Auto Lider w silniku 20v jest jak najbardziej powszechnym i jednym z łatwiejszych zabiegów odpręzających 1,8T! -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
[quote="Bullitt":153jw6xo][quote="Aragorn":153jw6xo] [/quote]
kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa[/quote] Niewiem czy nie doczytałes, czy co.....Kształt komory spalania ma ogromne znaczenie dla pracy silnika- choćby dlatego, że dzięki opisanemu zabiegowi odprężamy motor. A to co zrobił Auto Lider w silniku 20v jest jak najbardziej powszechnym i jednym z łatwiejszych zabiegów odpręzających 1,8T![/quote] To mnie uspokoiłeś a czy taki zabieg ma negatywny wpływ na moc -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
I tak i nie.... W każdym razie na pewno nie było to konieczne w Twoim przypadku (260 koni). Można powiedzieć że jest to operacja na wyrost.
Motor odpręża się wtedy gdy turbo moze więcej ale silnik juz nie i zaczyna stukać, a zabawy z zapłonem nie przynoszą pożądanego rezultatu.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("1.8t.Marcin":2faoa9a3) leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU....
A ja uwazam ze kazdy ma prawo pochwalic i polecic kogos, jesli jest z niego zadowolony? Ja nie widze w tym niczego zlego... (sorry za OT) |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
życzę powodzenia z furką Paweł, niestety ja od maja też mam różne nieciekawe jazdy z autem (na szczęście dla mnie na trochę mniejszą skalę).
Za to przynajmniej dla Ciebie recepta jest prosta - VTG, daruj sobie innych "szamanów"... a Ty 1.8t.Marcin powinieneś się 3 razy zastanowić i 4 razy w głowę walnąć zanim znowu coś durnego napiszesz na forum... serio... -------------------- Streetracing Team Wrocław
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
W imieniu Swoim i Pawła podziękuje wszystkim za rady dotyczące problemu z autem. Wszystkie były rzeczowe i na temat. Myślę że, teraz zajmie mu 15min doprowadzenie auta do normy. Ilość wiedzy fachowej w poradach była wręcz powalająca. Z takim zasobem napewno następne 1.8T wystroję na 600hp a Paweł jak zamontuje wtryski 750cc to skończy co najmniej na 400hp. Dziękuję niezmiernie i pozdrawiam wszystkich serdecznie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("Bullitt":nez21b5t) I tak i nie.... W każdym razie na pewno nie było to konieczne w Twoim przypadku (260 koni). Można powiedzieć że jest to operacja na wyrost.
Motor odpręża się wtedy gdy turbo moze więcej ale silnik juz nie i zaczyna stukać, a zabawy z zapłonem nie przynoszą pożądanego rezultatu.... tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie, plan był 260-270KM, z możliwością podkręcenia do 300KM na zawody, nie mniej jednak nie odbiło się to w subiektywym odczuciu na osiągach, elastyczności itd w średnim zakresie obr, a jak znam pawła, to jak dojdziemy z autem do ładu, to będzie za pół roku kombinował dalsze modyfikacje. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("AUTO-LIDER":1w1r9ym7) tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie
Nie popadajmy w paranoję! IMHO odprężanie kiedy nie trzeba jest... niepotrzebne Ja rozumiem że można bać się o silnik, ale bez przesady. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("Marlon":3oi0l1bo) CYTAT("AUTO-LIDER":3oi0l1bo) tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie Nie popadajmy w paranoję! IMHO odprężanie kiedy nie trzeba jest... niepotrzebne Ja rozumiem że można bać się o silnik, ale bez przesady. Ty wiesz swoje, a ja swoje, dodam tylko że problem został zlokalizowany i nie są to mega wtryski, ani przepływka. |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
To powiedz nam co to było....
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
CYTAT("Bullitt":3ugk6mqw) To powiedz nam co to było....
pewnie pęknięta rura od IC -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
hehehehe
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:45 |