Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Poważne problemy z 1.8T, prośba do fachowców
gs
post Mon, 19 Jul 2004 - 17:34
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: VTG





CYTAT("1.8t.Marcin":2begkyrt)
leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU.... Takiego lizaka i cwaniaka bez wiedzy jeszcze nigdy nie widzialem .Moze jak juz masz cos pisac na innych to sie pochwalisz jak to ty nabijasz ludzi w butelke i jakie to ty im sprzedajesz bajeczki
Nie masz wiedzy motoryzacyjnej i nigdy nie miales wiec sie zamknij .Lepiej zajmij sie swoim "projektem 550"


i tak mi nikt las.. nie chce zrobić

coś kolego jesteś przewrażliwiony,taki jakiś niedopieszczony-pogadam z ze znajomym,może mu się spodobasz,masz może jakąś fotkę??


--------------------
corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Jul 2004 - 17:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krystian
post Mon, 19 Jul 2004 - 17:40
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT("gs":2rt249c9)
i tak mi nikt las.. nie chce zrobić

coś kolego jesteś przewrażliwiony,taki jakiś niedopieszczony-pogadam z ze znajomym,może mu się spodobasz,masz może jakąś fotkę??



aż mi łezka poleciała ze śmiechu


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Mon, 19 Jul 2004 - 18:23
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





CYTAT("Krystian":3f3e0xdj)

aż mi łezka poleciała ze śmiechu



nie tylko Tobie


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aragorn
post Mon, 19 Jul 2004 - 18:57
Post #64


Super User
Dołączył: Sat, 31 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Bullitt":3e85dbg8)
CYTAT("EX":3e85dbg8)
Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście.



To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś




kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1.8t.Marcin
post Mon, 19 Jul 2004 - 19:09
Post #65


User
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: LODZ, WARSZAWA





Grzesiu ja akurat ostatnimy czasy jestem bardzo dobrze dopieszczony i do Twojej osoby nic nie mam ,szkoda ze nie ma kto Ci zrobic la....Jesli masz jakiegos kolege ktory sie interesuje facetami to bardzo mi przykro bo ja uznaje tylko kobiety ale mysle ze leon20vt moze byc mocno zainteresowany bo kiedys sie chwalil swoimi sklonnosciami:wink:
Proponuje skonczyc to OT bo raczej powinnismy pomoc Pawlowi z jego autem a nie skakac sobie do gardla PEACE


--------------------
0-100km/h ?s 1/4mili 13.93s
http://www.seat-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 19 Jul 2004 - 20:40
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT("gs":1w1wk8hq)
CYTAT("darksmile":1w1wk8hq)
ale simno raczej nie był zadowolony


eee-miał kiepski dzień
generalnie zrobiliśmy mu silnik całkiem przypadkiem z najlepszych części jakie można znaleźć do 1.8T -niestety obraził się za to że niedogadaliśmy się co do ostatecznego strojenia (sam zaczoł montować elektronikę z drugiej ręki ) auto było niby dla żony.....

a ja i tak go lubie,-i wszystkich seatowców też

wszystkich nas łączy jedna pasja-jesteśmy skazani na oglądanie się nawzajem-po co te .........



aaaa, to inna sprawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Mon, 19 Jul 2004 - 21:09
Post #67


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("Aragorn":259wt1nd)
CYTAT("Bullitt":259wt1nd)
CYTAT("EX":259wt1nd)
Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście.



To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś




kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa


odnosi się to do tego typu głowicy, w której kształt komory jest wymuszony konstrukcją, obojetnie czy to 20v czy 16v, dotyczy silników z w tryskiem pośrednim.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Mon, 19 Jul 2004 - 22:17
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć kurcze Panowie prosiłem o pomoc w rozwiązaniu problemu a tu się „sejm „ zrobił ??!!

Przecież wszystkich nas łączy pasja posiadania szybkiego auta, drogi prowadzące do tego celu są różne, ważne jest, aby efekt był odczuwalny.
Dzięki tym, którzy udzieli fachowych porad, a od tego kto ma lepsze auto są mistrzostwa na 1/4; mili i czasy przejazdów to jest jedyny w miarę obiektywny sędzia
Robert od jutra szuka intensywnie przyczyn jak coś wyjdzie to nie omieszkam napisać, jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to będę bardzo wdzięczny za info.

Peace Panowie

Pozdrawiam Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 19 Jul 2004 - 22:46
Post #69


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





[quote="Aragorn":3q0f8kvp] [/quote]

kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa[/quote]

Niewiem czy nie doczytałes, czy co.....Kształt komory spalania ma ogromne znaczenie dla pracy silnika- choćby dlatego, że dzięki opisanemu zabiegowi odprężamy motor.

A to co zrobił Auto Lider w silniku 20v jest jak najbardziej powszechnym i jednym z łatwiejszych zabiegów odpręzających 1,8T!


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Tue, 20 Jul 2004 - 00:19
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





[quote="Bullitt":153jw6xo][quote="Aragorn":153jw6xo] [/quote]

kształt komór spalania nie ma żadnego wpływu na prace silnika....tyaaaaaaaaaaaaaaa[/quote]

Niewiem czy nie doczytałes, czy co.....Kształt komory spalania ma ogromne znaczenie dla pracy silnika- choćby dlatego, że dzięki opisanemu zabiegowi odprężamy motor.

A to co zrobił Auto Lider w silniku 20v jest jak najbardziej powszechnym i jednym z łatwiejszych zabiegów odpręzających 1,8T![/quote]

To mnie uspokoiłeś a czy taki zabieg ma negatywny wpływ na moc


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 20 Jul 2004 - 00:58
Post #71


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





I tak i nie.... W każdym razie na pewno nie było to konieczne w Twoim przypadku (260 koni). Można powiedzieć że jest to operacja na wyrost.

Motor odpręża się wtedy gdy turbo moze więcej ale silnik juz nie i zaczyna stukać, a zabawy z zapłonem nie przynoszą pożądanego rezultatu....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav309
post Tue, 20 Jul 2004 - 14:26
Post #72


Super User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("1.8t.Marcin":2faoa9a3)
leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU....


A ja uwazam ze kazdy ma prawo pochwalic i polecic kogos, jesli jest z niego zadowolony?
Ja nie widze w tym niczego zlego...

(sorry za OT)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titleist
post Tue, 20 Jul 2004 - 15:13
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 October 2003
Skąd: Wrocław





życzę powodzenia z furką Paweł, niestety ja od maja też mam różne nieciekawe jazdy z autem (na szczęście dla mnie na trochę mniejszą skalę).

Za to przynajmniej dla Ciebie recepta jest prosta - VTG, daruj sobie innych "szamanów"...

a Ty 1.8t.Marcin powinieneś się 3 razy zastanowić i 4 razy w głowę walnąć zanim znowu coś durnego napiszesz na forum... serio...


--------------------
Streetracing Team Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EX
post Tue, 20 Jul 2004 - 15:26
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 May 2003
Skąd: Polska





W imieniu Swoim i Pawła podziękuje wszystkim za rady dotyczące problemu z autem. Wszystkie były rzeczowe i na temat. Myślę że, teraz zajmie mu 15min doprowadzenie auta do normy. Ilość wiedzy fachowej w poradach była wręcz powalająca. Z takim zasobem napewno następne 1.8T wystroję na 600hp a Paweł jak zamontuje wtryski 750cc to skończy co najmniej na 400hp. Dziękuję niezmiernie i pozdrawiam wszystkich serdecznie


--------------------
UNITRONIC
Nie tylko VAG i nie tylko diesel
http://www.unitronic.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Tue, 20 Jul 2004 - 15:33
Post #75


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("Bullitt":nez21b5t)
I tak i nie.... W każdym razie na pewno nie było to konieczne w Twoim przypadku (260 koni). Można powiedzieć że jest to operacja na wyrost.

Motor odpręża się wtedy gdy turbo moze więcej ale silnik juz nie i zaczyna stukać, a zabawy z zapłonem nie przynoszą pożądanego rezultatu....


tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie, plan był 260-270KM, z możliwością podkręcenia do 300KM na zawody, nie mniej jednak nie odbiło się to w subiektywym odczuciu na osiągach, elastyczności itd w średnim zakresie obr, a jak znam pawła, to jak dojdziemy z autem do ładu, to będzie za pół roku kombinował dalsze modyfikacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 20 Jul 2004 - 15:41
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("AUTO-LIDER":1w1r9ym7)
tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie


Nie popadajmy w paranoję! IMHO odprężanie kiedy nie trzeba jest... niepotrzebne
Ja rozumiem że można bać się o silnik, ale bez przesady.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Tue, 20 Jul 2004 - 22:44
Post #77


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("Marlon":3oi0l1bo)
CYTAT("AUTO-LIDER":3oi0l1bo)

tu bym dyskutował, odprężenie o 0.5pkt napewno nie zaszkodzi silnikowi, eksploatowanemu intensywnie na codzień, pawel dużo jeździ po polsce, tankując na różnych stacjach, a jakie jest nasze paliwo każdy wie


Nie popadajmy w paranoję! IMHO odprężanie kiedy nie trzeba jest... niepotrzebne
Ja rozumiem że można bać się o silnik, ale bez przesady.


Ty wiesz swoje, a ja swoje, dodam tylko że problem został zlokalizowany i nie są to mega wtryski, ani przepływka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 20 Jul 2004 - 23:27
Post #78


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





To powiedz nam co to było....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gs
post Tue, 20 Jul 2004 - 23:47
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: VTG





CYTAT("Bullitt":3ugk6mqw)
To powiedz nam co to było....


pewnie pęknięta rura od IC


--------------------
corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 21 Jul 2004 - 09:24
Post #80


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





hehehehe


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:45