![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Miejmy nadzieję , że moc znajdzie w VTG
-------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
powiedz to Simonowi...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
CYTAT("EX":3haeklwl) powiedz to Simonowi...
z tego co wiem to po naszej robocie(zbudowanie silnika z trzech)to on się całkiem nieźle trzyma -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
ale simno raczej nie był zadowolony
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("gs":1dmbjiua) CYTAT("EX":1dmbjiua) powiedz to Simonowi... z tego co wiem to po naszej robocie(zbudowanie silnika z trzech)to on się całkiem nieźle trzyma -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Powiedz to bobikowi , pawłowi .
-------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: LODZ, WARSZAWA ![]() |
leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU.... Takiego lizaka i cwaniaka bez wiedzy jeszcze nigdy nie widzialem .Moze jak juz masz cos pisac na innych to sie pochwalisz jak to ty nabijasz ludzi w butelke i jakie to ty im sprzedajesz bajeczki
Nie masz wiedzy motoryzacyjnej i nigdy nie miales wiec sie zamknij .Lepiej zajmij sie swoim "projektem 550" -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT("EX":ph1xbj7u) Dla twojej informacji w momencie gdy zaczyna spadać prsure ECU zaczyna zamykać wastegate (widać to wyraźnie) niczego to nie zmienia a silnik zdycha. Nikt mi nie powie żeby przy AFR 11 i doładowaniu 1.5 bara auto miało 200NM i to była wina programu. Jest to fizycznie nie możliwe. Wszystkie parametry zgadzają się a mocy nie ma.Pomijam fakt palenia wszystkiego w wydechu a nie w cyl. Dlatego nie ma mocy, to nie silnik odrzutowy.Przyspieszenie zapłonu powoduje spalanie stukowe i niczego nie zmienia. Jest jeszcze jeden drobny problem ,przy doładowaniu 0.8 bara do końca sprawny silnik powinien mieć około 190hp. Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. A limiter ustawiony był na 7200rpm więc nie wiem komu wyszło że był zdjęty. Na seryjnym sofcie przy 0.8 bara na hamowni uzyskuje ok 180KM, jednak mimo iż przekładaliście z innego auta, powodem waszych problemów były cewki, po wymianie auto zaczęło chodzić i przestało dopalać paliwo w tłumiku, kształt komory nie ma nic do rzeczy, bo to nie diesel, odnosnie limitera takie miałem info od właściciela, Wysłany Pon Lip 19, 2004 14:59 pm: CYTAT("Krystian":ph1xbj7u) CYTAT("AUTO-LIDER":ph1xbj7u) Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie. zgadza się! tyle że jeśli nie doczytałeś moja wypowiedź wraz z cytatem z "Pawła" dotyczyła KITU ( skądinąd bardzo wiarygodna nazwa ) ATP który podobno bez zmiany wydechu i IC daje 250KM Nie ja sprowadzam i sprzedaje te KITY, nie ja klientowi je polecałem ani nikt mnie nie pytał o zdanie, moim zadaniem było włożenie tego do auta, niemniej jednak brak jest obiektywnych opini, co może być przyczyną, a zaczyna się wzajemne opluwanie, |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("1.8t.Marcin":3ocwlpmy) leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU.... Takiego lizaka i cwaniaka bez wiedzy jeszcze nigdy nie widzialem .Moze jak juz masz cos pisac na innych to sie pochwalisz jak to ty nabijasz ludzi w butelke i jakie to ty im sprzedajesz bajeczki
Nie masz wiedzy motoryzacyjnej i nigdy nie miales wiec sie zamknij .Lepiej zajmij sie swoim "projektem 550" Uderz w stół a nożyce się odezwą . -------------------- http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("AUTO-LIDER":xsnzcafh) CYTAT("EX":xsnzcafh) Dla twojej informacji w momencie gdy zaczyna spadać prsure ECU zaczyna zamykać wastegate (widać to wyraźnie) niczego to nie zmienia a silnik zdycha. Nikt mi nie powie żeby przy AFR 11 i doładowaniu 1.5 bara auto miało 200NM i to była wina programu. Jest to fizycznie nie możliwe. Wszystkie parametry zgadzają się a mocy nie ma.Pomijam fakt palenia wszystkiego w wydechu a nie w cyl. Dlatego nie ma mocy, to nie silnik odrzutowy.Przyspieszenie zapłonu powoduje spalanie stukowe i niczego nie zmienia. Jest jeszcze jeden drobny problem ,przy doładowaniu 0.8 bara do końca sprawny silnik powinien mieć około 190hp. Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. A limiter ustawiony był na 7200rpm więc nie wiem komu wyszło że był zdjęty. Na seryjnym sofcie przy 0.8 bara na hamowni uzyskuje ok 180KM, jednak mimo iż przekładaliście z innego auta, powodem waszych problemów były cewki, po wymianie auto zaczęło chodzić i przestało dopalać paliwo w tłumiku, kształt komory nie ma nic do rzeczy, bo to nie diesel, odnosnie limitera takie miałem info od właściciela, Wysłany Pon Lip 19, 2004 14:59 pm: CYTAT("Krystian":xsnzcafh) CYTAT("AUTO-LIDER":xsnzcafh) Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie. zgadza się! tyle że jeśli nie doczytałeś moja wypowiedź wraz z cytatem z "Pawła" dotyczyła KITU ( skądinąd bardzo wiarygodna nazwa ) ATP który podobno bez zmiany wydechu i IC daje 250KM Nie ja sprowadzam i sprzedaje te KITY, nie ja klientowi je polecałem ani nikt mnie nie pytał o zdanie, moim zadaniem było włożenie tego do auta, niemniej jednak brak jest obiektywnych opini, co może być przyczyną, a zaczyna się wzajemne opluwanie, Wysłany Pon Lip 19, 2004 16:10 pm: CYTAT("leon20vt":xsnzcafh) CYTAT("1.8t.Marcin":xsnzcafh) leon20vt mialem tego nie pisac ale nie wytrzymalem. Tak sie zastanawiam kiedy wyjdziesz GS-owi przez gardlo wchodzac jemu tak mocno w DU.... Takiego lizaka i cwaniaka bez wiedzy jeszcze nigdy nie widzialem .Moze jak juz masz cos pisac na innych to sie pochwalisz jak to ty nabijasz ludzi w butelke i jakie to ty im sprzedajesz bajeczki [img]{SMILIES_PATH}/icon_question.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_question.gif[/img] Nie masz wiedzy motoryzacyjnej i nigdy nie miales wiec sie zamknij .Lepiej zajmij sie swoim "projektem 550" [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_cry.gif[/img] Uderz w stół a nożyce się odezwą . Panowie [img]{SMILIES_PATH}/icon_rolleyes.gif[/img] spokojnie [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] GS podchodzi do tego ze stiockim spokojem.Powiem więcej usiłuje wspomagać poradą i nie wypisuje dennych textów. Więc spokojnie proszę o kontynuowanie tematu bez OT. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
CYTAT("EX":19a0ff7y) Dla twojej informacji w momencie gdy zaczyna spadać prsure ECU zaczyna zamykać wastegate (widać to wyraźnie) niczego to nie zmienia a silnik zdycha. . Nie zmienia bo imho turbo juz się grzeje.... i choćby się zamykał i zaklejał to i tak nic z tego nie będzie... CYTAT("EX":19a0ff7y) Nikt mi nie powie żeby przy AFR 11 i doładowaniu 1.5 bara auto miało 200NM i to była wina programu. Jest to fizycznie nie możliwe. Wszystkie parametry zgadzają się a mocy nie ma. 11 to bardzo bezpieczne ustawienie- fakt, ale może byc pare innych przyczyn... np zapłon na co wskazywał by: CYTAT("EX":19a0ff7y) Pomijam fakt palenia wszystkiego w wydechu a nie w cyl. A jesli chodzi o: CYTAT("EX":19a0ff7y) Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście.
To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś Pozdrawiam... BTW: sprawdzenie pracy cewek w tym silniku jest baaaardzo proste i wymaga użycia tylko jednego klucza. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("Bullitt":2b1m6qty) CYTAT("EX":2b1m6qty) Dla twojej informacji w momencie gdy zaczyna spadać prsure ECU zaczyna zamykać wastegate (widać to wyraźnie) niczego to nie zmienia a silnik zdycha. . Nie zmienia bo imho turbo juz się grzeje.... i choćby się zamykał i zaklejał to i tak nic z tego nie będzie... CYTAT("EX":2b1m6qty) Nikt mi nie powie żeby przy AFR 11 i doładowaniu 1.5 bara auto miało 200NM i to była wina programu. Jest to fizycznie nie możliwe. Wszystkie parametry zgadzają się a mocy nie ma. 11 to bardzo bezpieczne ustawienie- fakt, ale może byc pare innych przyczyn... np zapłon na co wskazywał by: CYTAT("EX":2b1m6qty) Pomijam fakt palenia wszystkiego w wydechu a nie w cyl. A jesli chodzi o: CYTAT("EX":2b1m6qty) Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. To tak się akurat składa, żenie ma to żadnego wpływu na prace tego silnika. Ten zabieg jest elementarną metodą na odprężenie- dziwne że tego nie wiedziałeś Pozdrawiam... BTW: sprawdzenie pracy cewek w tym silniku jest baaaardzo proste i wymaga użycia tylko jednego klucza. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Ex jeszcze jedno.......
Pamiętaj, że ciśnienie i moc/nm to dwie zupełnie różne sprawy... Znowu dziwi mnie powiedzenie, że przy takim ciśnieniu auto powinno miec przynajmniej 250 koni. Raz przy 2.0 bara będzie 200 koni a raz 360. Ważne ile powietrza dojdzie do silnika a nie jakie ciśnienie wyprodukuje w układzie sprężarka... Pozdrawiam... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
CYTAT("darksmile":2okt1s2s) ale simno raczej nie był zadowolony
eee-miał kiepski dzień generalnie zrobiliśmy mu silnik całkiem przypadkiem z najlepszych części jakie można znaleźć do 1.8T -niestety obraził się za to że niedogadaliśmy się co do ostatecznego strojenia (sam zaczoł montować elektronikę z drugiej ręki ) auto było niby dla żony..... a ja i tak go lubie,-i wszystkich seatowców też wszystkich nas łączy jedna pasja-jesteśmy skazani na oglądanie się nawzajem-po co te ......... -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
"Pień" VTG zrobiło dobrze ale te "gałązki i listki" były jakieś netegez - teraz wszystko jest w jak najlepszym porządku - mocą mogę wachlować jak chcę, ciśnienie trzyma cały czas - z tym Leonem to na prawdę indywidualna sprawa - może się okazać że to jakaś "pierdoła" w stylu mojego wastegate (podobno sprawnego) - najlepiej przywrócić silnik (głowicę) do serii i wtedy zacząć małymi kroczkami - nie wszystko naraz (no nie Bullitt )
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("Bullitt":3o0832jd) Ex jeszcze jedno....... Presure mierzone jest za przepustnicą i jeśli w dolocie jest 1.5 bara to jest w dolocie a nie za turbiną. To co jest przed przepustnicą generalnie mało mnie interesuje.
Pamiętaj, że ciśnienie i moc/nm to dwie zupełnie różne sprawy... Znowu dziwi mnie powiedzenie, że przy takim ciśnieniu auto powinno miec przynajmniej 250 koni. Raz przy 2.0 bara będzie 200 koni a raz 360. Ważne ile powietrza dojdzie do silnika a nie jakie ciśnienie wyprodukuje w układzie sprężarka... Pozdrawiam... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ważne ile z tego ciśnienia dostaje się do cylindra bo w kolektorze moze byc i 3 bary ... co z tego !
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("Albert":1zagvjly) ważne ile z tego ciśnienia dostaje się do cylindra bo w kolektorze moze byc i 3 bary ... co z tego ! I tu dochodzimy do sedna sprawy co ma program do tego ile silnik mechanicznie połyka powietrza. Ciśnienie jest Paliwo jest mocy nie ma
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
CYTAT(") Problem z brakiem zapłonu pojawił się dopiero ostatniego dnia.Wcześniej hamowałem auto wielokrotnie i na wielu programach. Doszło nawet do tego że ciśnienie stabilnie było utrzyamne na pozomie 1.35bara a moc wyjściowa wyszła 230hp.Jest tylko drobne ale. Powinno być co najmniej 250hp przy tym ciśnieniu.Pisze co najmniej bo porzednio było prawie 270hp. Jeśli z silnikiem jest wszystko ok to powinien przy 1.35bra wykreślić około 260hp. Odcinanie po 5krpm biorę na siebie. Ostatni pobyt auta był poświęcony uzyskaniu jakiej kolwiek mocy.Max co widziałem to 230hp przy 1.5 bara. :.
Problem z uzyskaniem mocy powyżej 230KM, pojawił sie juz przy trzecim hamowaniu, jeszcze na starym silniku, tak więc wnioskuje że nie ma to nic wspólnego z samym silnikiem, a wysypało sie cos z osprzętu, dzisiaj nie ruszylismy jeszcze auta, ale od jutra zaczynamy sprzawdzanie. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("AUTO-LIDER":eis9tast) CYTAT(") Problem z brakiem zapłonu pojawił się dopiero ostatniego dnia.Wcześniej hamowałem auto wielokrotnie i na wielu programach. Doszło nawet do tego że ciśnienie stabilnie było utrzyamne na pozomie 1.35bara a moc wyjściowa wyszła 230hp.Jest tylko drobne ale. Powinno być co najmniej 250hp przy tym ciśnieniu.Pisze co najmniej bo porzednio było prawie 270hp. Jeśli z silnikiem jest wszystko ok to powinien przy 1.35bra wykreślić około 260hp. Odcinanie po 5krpm biorę na siebie. Ostatni pobyt auta był poświęcony uzyskaniu jakiej kolwiek mocy.Max co widziałem to 230hp przy 1.5 bara. :. Problem z uzyskaniem mocy powyżej 230KM, pojawił sie juz przy trzecim hamowaniu, jeszcze na starym silniku, tak więc wnioskuje że nie ma to nic wspólnego z samym silnikiem, a wysypało sie cos z osprzętu, dzisiaj nie ruszylismy jeszcze auta, ale od jutra zaczynamy sprzawdzanie. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:20 |