Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Poważne problemy z 1.8T, prośba do fachowców
Bullitt
post Sun, 18 Jul 2004 - 18:04
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("Carlito":3l35zwd0)
duty cycle na poziomie 97%


Osobiście zycze powodzenia przy takim DC.

DC może być max 80% inaczej żywotność wtrysków spada drastycznie. Przy 97% można mówić nie tyle o zywotności co o śmierci z przemeczenia.


Wg mnie cały kłopot to słaby soft. Powiedz kochany kto ci go robił? Bo jak soft słaby to i:

-Paliwa brak/albo za dużo
- Powietrza brak albo za dużo
- Boost cut pojawia się i znika
- zapłon świruje....

Itp, nawet czasami czujniki stukowe swirują.

I jeszcze jedno wg mnie powinienes założyć 3 barowy regulator.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Jul 2004 - 18:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
keyser
post Sun, 18 Jul 2004 - 18:56
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





nie rozumiem, że od dwóch stron każdy mówi, że wtryski są za małe, a właściciel wraz z kilkoma "specjalistami" twierdzi, że wtryski są w pytke

a przecież każda modyfikacja powinna być oparta na świadomości, że cuda się nie zdarzają i przykładowo turbina, która ma maxymalną wydajność 200KM w tym silniku nagle nie da 300KM, a wtryski które mają maxymalną wydajność 250KM jakimś cudownym trafem wynikającym pewnie z cudownych umiejętności programującego ECU zaczną wystarczać i do 500KM

jestem ciekaw czy łopatologiczne wytłumaczenie carlito pomoże, bo tak jak pawel20vt4 ma prawo do tego aby się nie znać, tak ci co mu robili samochód powinni zmienić zawód
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Sun, 18 Jul 2004 - 21:48
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





Bullit : zgadnij kto pisał soft ?


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Sun, 18 Jul 2004 - 22:12
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Dzieki za odpowiedzi

Nie jest moim zamiarem oczernianie nikogo szukam tylko pomocy poprostu nie wiem dlaczego auto mi nie jeździ

Czyli jak założe wtryski 380 + 3 barowy regulator to wydajnosciowo na 270 KM powinno byc OK ?

Jezeli chodzi o cisnienie to podobno jest stabilne nawey 1.5 bara do końca.


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Sun, 18 Jul 2004 - 22:45
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("leon20vt":3kayq9bp)
Bullit : zgadnij kto pisał soft ?


unitronic?


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Carlito
post Sun, 18 Jul 2004 - 22:45
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 14 February 2003
Skąd: Trójmiasto





CYTAT("Pawel20vt4":2yoc1zg7)
Czyli jak założe wtryski 380 + 3 barowy regulator to wydajnosciowo na 270 KM powinno byc OK ?


Z 3 barowym fpr'em jeżeli załozysz 386 cc/min (dokładnie tyle mają TT-owe) będzie w dalszym ciągu mocno na edge'u.

Żeby uzyskać 270 koni z wtysków 386 @ 3 bar musisz mieć BSFC na poziomie 0,5 i duty cycle na poziomie 92%. IMO w dalszym ciągu jest to dość duze wysilenie. Z 4 barowym regulatorem będziesz już miał spory zapas, ale nie wiem jak spisuje sie w praktyce 4 barowy FPR.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sun, 18 Jul 2004 - 22:51
Post #27


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Unitronic? Acha....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Mon, 19 Jul 2004 - 00:15
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Czyli 380 i 4.0 barowy regulator.

Jezeli chodzi o ścisłość to przeróbka była w innej firmie, a moje auto jest poprostu inne , soft softem a mechanika to podstawa jak nie ma poprawnej mechaniki to soft nic nie pomoże załozymy wieksze wtryski i zobaczymy co bedzie.

Pawel


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Mon, 19 Jul 2004 - 00:34
Post #29


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





CYTAT("keyser":uc8i82bx)
nie rozumiem, że od dwóch stron każdy mówi, że wtryski są za małe, a właściciel wraz z kilkoma "specjalistami" twierdzi, że wtryski są w pytke

jestem ciekaw czy łopatologiczne wytłumaczenie carlito pomoże, bo tak jak pawel20vt4 ma prawo do tego aby się nie znać, tak ci co mu robili samochód powinni zmienić zawód


Zanim wygłosisz podobne sondy, przeczytaj dokładnie, na seryjnym programie dla k03 trzyma stabilnie cisnienie 0.8bar w całym zakresie obrotów, mimo duzo wiekszej turbiny, dla doładowania 1 bar i mimo 4bar regultora obcina cisnienie przy 5000 obr, gdzie napewno nie jest wykorzystana max wydajnosc wtrysków, wtryski 317cc przy reg 4bar spokojnie starczaja do 250KM przy poprawnym DC, ale obecnie nawet sie nie zblizamy do takich mocy, bo problem wystepuje dużo wcześniej,
Moim zdaniem problem jest w sofcie, bo mechanicznie auto jest ok,
a na to gdzie właściciel chce auto stroić i gdzie kupił owy KIT nie mam wpływu, na marginesie dodam że z Kitu bezproblemowo pasował tylko regulator cisnienia paliwa.
Najdziwniejsze jest to że pierwsze dwa hamowania pokazały niedoścignione obecnie 270KM, bez problemu z obcinananiem cisnienia.
Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie.

Wysłany Nie Lip 18, 2004 23:38 pm:

CYTAT("pawel20vt4":uc8i82bx)
Czyli 380 i 4.0 barowy regulator.

Jezeli chodzi o ścisłość to przeróbka była w innej firmie, a moje auto jest poprostu inne , soft softem a mechanika to podstawa jak nie ma poprawnej mechaniki to soft nic nie pomoże załozymy wieksze wtryski i zobaczymy co bedzie.

Pawel


Przeczytaj co napisałem powyżej, założysz większe wtryski i nic to na obecna chwilę nie zmieni, przejedziesz się kolejny raz do wa-wy a efekt będzie taki sam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Mon, 19 Jul 2004 - 02:17
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Dokładnie tak jak mówisz Robert problem jest gdzie indziej dlatego że przy 1,1 bara tak są obcinane obroty a przecież przy takim ciśnieniu paliwo powinno być Ok.

Po to było przede wszystkim moje pytanie czy ktoś nie miał podobnych problemów. Dodam że auto na K03 miało cisnienie 1.1 bara i było ok. Wiec to chyba jest jakaś inna "tajemnicza" przyczyna usterki, tylko jaka....

Zobaczymy co przyniosą wnikliwe badania auta

Jednak to nie zmienia faktu że dla mocy 270 KM potrzebne bedą wieksze wtryski.

Pawel


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coube
post Mon, 19 Jul 2004 - 02:55
Post #31


Flashmaster
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: Katowice





zycze powodzenia w poszukiwaniu rozwiazania Twoich tejemniczych problemow takich jak moje
mam nadzieje ze w tak dobrze znanym w PL 1.8T nie bedzie zadnych problemow zeby auto zaczelo lataaac

btw: AutoLider, nie chce byc czepialski..ale to FMIC a nie FIMC


--------------------
Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Mon, 19 Jul 2004 - 03:49
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





widać fantastyczny "KIT" ................ ATP . Wtryski 317 nawet przy 4 barowym reg. to za mało i nie wciskajcie człowiekowi kolejnych "KITÓW" . Wtryski muszą być koniecznie większe , conajmniej takie TTkowe i 4 barowy regulator . Następnie odpowiednia mapa do tego zestawu , sprawdzenie mechaniczne każdej części i będzie jeździć .

Wiadomo juz chyba gdzie to zrobić : VTG


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gs
post Mon, 19 Jul 2004 - 09:04
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: VTG





CYTAT("AUTO-LIDER":2n92wad2)
CYTAT("keyser":2n92wad2)
nie rozumiem, że od dwóch stron każdy mówi, że wtryski są za małe, a właściciel wraz z kilkoma "specjalistami" twierdzi, że wtryski są w pytke

jestem ciekaw czy łopatologiczne wytłumaczenie carlito pomoże, bo tak jak pawel20vt4 ma prawo do tego aby się nie znać, tak ci co mu robili samochód powinni zmienić zawód


Zanim wygłosisz podobne sondy, przeczytaj dokładnie, na seryjnym programie dla k03 trzyma stabilnie cisnienie 0.8bar w całym zakresie obrotów, mimo duzo wiekszej turbiny, dla doładowania 1 bar i mimo 4bar regultora obcina cisnienie przy 5000 obr, gdzie napewno nie jest wykorzystana max wydajnosc wtrysków, wtryski 317cc przy reg 4bar spokojnie starczaja do 250KM przy poprawnym DC, ale obecnie nawet sie nie zblizamy do takich mocy, bo problem wystepuje dużo wcześniej,
Moim zdaniem problem jest w sofcie, bo mechanicznie auto jest ok,
a na to gdzie właściciel chce auto stroić i gdzie kupił owy KIT nie mam wpływu, na marginesie dodam że z Kitu bezproblemowo pasował tylko regulator cisnienia paliwa.
Najdziwniejsze jest to że pierwsze dwa hamowania pokazały niedoścignione obecnie 270KM, bez problemu z obcinananiem cisnienia.
Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie.

Wysłany Nie Lip 18, 2004 23:38 pm:

CYTAT("pawel20vt4":2n92wad2)
Czyli 380 i 4.0 barowy regulator.

Jezeli chodzi o ścisłość to przeróbka była w innej firmie, a moje auto jest poprostu inne , soft softem a mechanika to podstawa jak nie ma poprawnej mechaniki to soft nic nie pomoże załozymy wieksze wtryski i zobaczymy co bedzie.

Pawel


Przeczytaj co napisałem powyżej, założysz większe wtryski i nic to na obecna chwilę nie zmieni, przejedziesz się kolejny raz do wa-wy a efekt będzie taki sam.



z tego co piszecie problem jest do rozwiązania w 2-3godziny,jak będziecie kolejny raz w Warszawie to wpadnijcie-może udało by się zakończyć waszą męke


--------------------
corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Mon, 19 Jul 2004 - 09:35
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





ja mam tylko jeszcze jedno pytanie...

możecie powiedzieć po co odprężaliście ten silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 19 Jul 2004 - 09:57
Post #35


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jak to po co, po to żeby zmulić go na niższych obrotach i po to żeby więcej palił....

BTW odcinania... Miałem taką akcję u siebie jak jeszcze łudziłem się, że na oryginalnym sterowniku można zrobić coś więcej niż dołozenie chipa.
Fachowo nazywa się to BOOST CUT i polega na obcięciu doładowania w momencie gdy sterownik zauważy cićnienie przewyzszające zaprogramowaną w komputezre wartość.

Wnioskuję, że oprócz faktycznie sporo zamałych wtrysków
(ale to już wyliczyli i powiedzieli inni więc po co sie powtarzać) masz mega beznadziejny soft pisany przez gościa który na oczy nie widział klawiatury i monitora. Powiedz nam kto to żebyśmy wiedzieli gdzie nie robić softu....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Mon, 19 Jul 2004 - 10:01
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





Bullit : przecież wiesz kto pisał


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 19 Jul 2004 - 10:16
Post #37


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Nie wiem, mogę tylko przypuszczać.... jedynie co chciałbym dodać jeszcze do tej dyskusji to autorowi softu proponuję poczytać wątek ECU vs. Standalone- gdzies na tym forum. Zresztą chyba nie musi- bo przecież nieprzeciętnie często się tam udzielał... Ciekawe czy nadal jest taki cwany???

I żeby nie było nie domówień- wybuchy to cena tunningu. Zgoda że wysoka, ale każdy kto się bawi w tuning bawi musi sobie zdawać z tego sprawę.

Natomiast nie akceptowalny jest całkowity brak wiedzy.... Elementarnej wiedzy. Bo wzór na przeliczenie wtrysków znajduje się w byle zasranej książeczce o Tjóninku.A nawet jak się nie che sięgnąć do takich publikacji- to można spytać na forum. Są tacy co wiedzą jak to przeliczyć i ta widzą się chętnie podzielą.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Mon, 19 Jul 2004 - 10:45
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT("AUTO-LIDER":3rvnlvoz)
Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie.


zgadza się!
tyle że jeśli nie doczytałeś moja wypowiedź wraz z cytatem z "Pawła" dotyczyła KITU ( skądinąd bardzo wiarygodna nazwa ) ATP który podobno bez zmiany wydechu i IC daje 250KM


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 19 Jul 2004 - 11:02
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





CYTAT("Krystian":2sza9ydq)
CYTAT("AUTO-LIDER":2sza9ydq)

Krystian, paweł ma załozony duży FIMC, co zreszta napisał na wstępie.


zgadza się!
tyle że jeśli nie doczytałeś moja wypowiedź wraz z cytatem z "Pawła" dotyczyła KITU ( skądinąd bardzo wiarygodna nazwa ) ATP który podobno bez zmiany wydechu i IC daje 250KM


A to już jest mega bullshit !!!, mój ICek się wysrał już pop samym chipie i notorycznie miał ponad 70 stopni.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EX
post Mon, 19 Jul 2004 - 12:05
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 May 2003
Skąd: Polska





CYTAT("Bullitt":ze4qskwf)
Nie wiem, mogę tylko przypuszczać.... jedynie co chciałbym dodać jeszcze do tej dyskusji to autorowi softu proponuję poczytać wątek ECU vs. Standalone- gdzies na tym forum. Zresztą chyba nie musi- bo przecież nieprzeciętnie często się tam udzielał... Ciekawe czy nadal jest taki cwany???

I żeby nie było nie domówień- wybuchy to cena tunningu. Zgoda że wysoka, ale każdy kto się bawi w tuning bawi musi sobie zdawać z tego sprawę.

Natomiast nie akceptowalny jest całkowity brak wiedzy.... Elementarnej wiedzy. Bo wzór na przeliczenie wtrysków znajduje się w byle zasranej książeczce o Tjóninku.A nawet jak się nie che sięgnąć do takich publikacji- to można spytać na forum. Są tacy co wiedzą jak to przeliczyć i ta widzą się chętnie podzielą.
Dla twojej informacji w momencie gdy zaczyna spadać prsure ECU zaczyna zamykać wastegate (widać to wyraźnie) niczego to nie zmienia a silnik zdycha. Nikt mi nie powie żeby przy AFR 11 i doładowaniu 1.5 bara auto miało 200NM i to była wina programu. Jest to fizycznie nie możliwe. Wszystkie parametry zgadzają się a mocy nie ma.Pomijam fakt palenia wszystkiego w wydechu a nie w cyl. Dlatego nie ma mocy, to nie silnik odrzutowy.Przyspieszenie zapłonu powoduje spalanie stukowe i niczego nie zmienia. Jest jeszcze jeden drobny problem ,przy doładowaniu 0.8 bara do końca sprawny silnik powinien mieć około 190hp. Nie jest wykluczone to że, zmiana kształtu komory spalania powoduje całe to zajście. Ostatecznie w jakimś celu zostały tam umieszczone. Narazie Paweł szuka mocy i jak ją znajdzie to wszystko będzie wiadomo. A limiter ustawiony był na 7200rpm więc nie wiem komu wyszło że był zdjęty.


--------------------
UNITRONIC
Nie tylko VAG i nie tylko diesel
http://www.unitronic.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:20