![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Po pierwsze to nie rób sobie wycieczek osobistych do mnie!. Dupa boli? Po drugie w pytaniu było ogólnie jakie CR; bez żadnych innych założeń. Napisałem ze trzeba słuchać czy nie stuka bo każdy silnik jest inny. Nie muszę sam złożyć silnika, bo od tego są fachowcy. Jak widać po ludziach co przywożą Ci głowice mało fachowców umie wyststroić auto . Zapraszam do moich. Metalowy deszcz to masz w głowie co najwyżej. Chyba sam już nie pamiętasz co pisałeś, pierwsze co padło to hasło w stylu rób CR 14.2 wszystko będzie git, nie ważne jaki silnik itp. Co do strojenia silników i fachowców co zdejmują głowice bo silnika nie przyjmuje zapłonu jak powinien na danym paliwie - właśnie takim należy oddawać silniki do budowania a nie ludziom których niestety coraz więcej na rynku, stuka motor bo za mocno sprężony żeby dostać zapłon jak na N/A przystało, to walą paliwem na 12:1 i zapłon na 20 stopniach i zadowoleni puszczają i kroją następnego klienta. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Bzdury wypisujesz odnośnie wałków. Sprężony motor na stockowym wałku stuka z racji dużo wyższej kompresji statycznej tak to nazwijmy, długi wałek to psuje, stąd też na krótszym wałku osiągasz dużo wyższe ciśnienie w komorze. Poprawiłem post bo się walnąłem. Już wystarczająco dosadnie @jackkpl to opisał ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Poprawiłem post bo się walnąłem. Już wystarczająco dosadnie @jackkpl to opisał ![]() Wiesz nie zabiło mi nikogo ale w przeciwieństwie do wielu innych szanuję pieniądze ludzi którzy nie rzadko długimi miesiącami odkładają kasę na zbudowanie silnika ... Niestety internet to taka gąbka co każde siurki wessie, więc chyba wypada jeśli się już coś komuś podpowiada robić uczciwie i w miarę posiadanej wiedzy. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Chyba sam już nie pamiętasz co pisałeś, pierwsze co padło to hasło w stylu rób CR 14.2 wszystko będzie git, nie ważne jaki silnik itp. Co do strojenia silników i fachowców co zdejmują głowice bo silnika nie przyjmuje zapłonu jak powinien na danym paliwie - właśnie takim należy oddawać silniki do budowania a nie ludziom których niestety coraz więcej na rynku, stuka motor bo za mocno sprężony żeby dostać zapłon jak na N/A przystało, to walą paliwem na 12:1 i zapłon na 20 stopniach i zadowoleni puszczają i kroją następnego klienta. Pytanie było : Koledzy jaki można zastosować maksymalny stopień sprężania dla wolnossącej benzyny która się ma kręcić do 10 tyś przy założeniu że jeździ tylko na v-power + octan booster? Moja odpowiedź logiczna zgodnie z prawdą 14.2:1 nic się nie dzieje. Jest sto innych czynników, natomiast na tak zadane ogólne pytanie moja ogólna odpowiedź jest co najmniej ok. ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Pytanie było : Moja odpowiedź logiczna zgodnie z prawdą Jest sto innych czynników, natomiast na tak zadane ogólne pytanie moja ogólna odpowiedź jest co najmniej ok. ![]() Mówisz nikt Ci nie wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne ? Niestety ale kolejny raz pokazujesz swoją ignorancję, gdybyś miał na celu doradzenie chłopakowi poszło by kontr pytanie w stylu "jaki silnik?" i potem sobie dyskutujcie ale nie lepiej napisać aby tylko napisać coś i z głowy. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie. To Ty jesteś ignorantem i nie rozumiez słowa pisanego.... Przeczytaj jeszcze raz pytanie. -" JAKI MAKSYMALNY CR MOŻNA ZASTOSOWAĆ DO WOLNOSSĄCEJ BENZYNY?
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mi się wydaje, że GrzesiekK nie ma niestety tutaj racji. To widać z danych technicznych, że zwiększenie SS powoduje zwiększenie mocy. Taka formula1 to ma np 18 ss i widzimy jaka mocna.
Natomiast trochę mi to nie pasuje, że w dieslach to nie działa. One mają duży stopień sprężania i mało mocy. A nawet te ostatnie diesle mają coraz więcej mocy i mniejszy stopień sprężania. Wie ktoś może jak to jest ![]() Ja w swojej xsarze miałem 15,5 stopień sprężania i wszystko chodziło jak należy. W nowych silnikach chcę zrobić jak w F1 ponieważ chciałbym mieć też podobne moce. Nie 105 czy 110 koni z litra jak tutaj mamy na 1/4 mili w mocno wysilonych jak na 1/4 mili wolnossących silnikach. Ja chcę więcej dlatego mocno doprężę. Pozdro -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Nie. To Ty jesteś ignorantem i nie rozumiez słowa pisanego.... przeczytaj jeszcze raz pytanie. -" JAKI MAKSYMALNY CR MOŻNA ZASTOSOWAĆ? Postaraj się może jednak w życiu czytać coś dłużej ze zrozumieniem niż 10s dobrze ? -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
A tak w ogóle to GrzesiekK oglądałeś kiedy F1? Ja ogłądałem, deszczu metalowego nie widziałem, a mają spory SS. Więc jak to jest Panie?
Dobre silniki robisz i mocne, głowice obrabiasz jak się patrzy, ale z tym SS to już sam nie wiem. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
A tak w ogóle to GrzesiekK oglądałeś kiedy F1? Ja ogłądałem, deszczu metalowego nie widziałem, a mają spory SS. Więc jak to jest Panie? Nie wiem nie znam sie ... nie oglądam. Jedynie mam okazję oglądać jak przeniesione z 1/4 mili rozwiązania z K20/K24 rozsypują się w górach ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dla mnie prosta sprawa z tym SS. Im więcej tym lepiej
![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mi się wydaje, że górskie powietrze k24 nie służy. Nawet WRC marudzą w górach i mają mniej mocy. Skoro silniki tracą moc to może i korby wytrzymałość? No nie wiem, mniejsza grawitacja, może się luzują połączenia pomiędzy atomami?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Dla mnie prosta sprawa z tym SS. Im więcej tym lepiej ![]() Dla mnie też ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Zależy kto te K20 robi i stroi. Skończ pitolić już
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dla mnie prosta sprawa z tym SS. Im więcej tym lepiej ![]() Dla mnie też ![]() CR powyżej 13:1 na PB nic nie wnosi do tematu już praktycznie na +. LOL -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dla mnie prosta sprawa z tym SS. Im więcej tym lepiej ![]() Dla mnie też ![]() CR powyżej 13:1 na PB nic nie wnosi do tematu już praktycznie na +. Skończ pitolić bo wychodzisz na niemądrego ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Skończ pitolić bo wychodzisz na niemądrego ![]() Zacznij czytać ze zrozumieniem bo zaczynasz wychodzić na ogrnaiczona jednostkę. Wprost Ci trzeba napisać że czytać między wierszami nie potrafisz i łacha ktoś drze z Ciebie ? -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dokładając do tematu evo extreme tuners, jeżdżące na odcince ponad 12k i z CR 17:1 czy nawet wyższym co mamy? Niby można walić CR i nawet to dodmuchać, ale... Wzięli 4G63, przerobili co się dało - blok od zera, głowica od zera, cały układ rozrządu od zera itd itp zaczynając od klocków metalu i sztabu inżynierów, który to wszystko liczy i szuka co zadziała. Efekt? 1000 KM z litra albo i więcej, bo silnik został zdestrokowany(chyba tak się zwie, przeciwieństwo strokera). Kolejny haczyk - paliwo. Na zwykłym(o ile zwykłym można nazwać VP 116 oktanów) mocy było sporo mniej, teraz jeżdżą na metanolu i to działa póki co. Ale z seryjnym motorem nie ma to za dużo wspólnego i przypuszczam, że zrobili co się działo, żeby zminimalizować ryzyko stuku. Da się? Da. Jakim kosztem? Ogromnym to zbyt delikatne słowo. Ale tak jak to zostało napisane, same walenie w górę CR nie przyniesie efektów, a jak by dołożyć do tego wszystkie konieczne mody dookoła to się robią straszne kwoty... Już chyba łatwiej zrobić moc dobrą głowicą, u znajomego w kadecie wyszło niecałe 300 KM w okolicach 1 bara(bodaj 1.1) przy pojemności 1.2 i odcince 9500 rpm...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 September 2025 - 22:00 |