![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
CYTAT("morcine") zapomniałem się pochwalić wykresik ![]() ten dołek przy 0,3bara jest wynikiem braku strojenia i odłączonej przepływki - tutaj było jeszcze na ori wtryskach przy 0,5bara wpadły większe wtryski i DET całkiem przypadkowo w odwiedzinach znajomego załapałem się na pomiar RL. Niestety pomiar tylko 100-250 bo przy 0-100 nie byłem wstanie wystartować bez podskakiwania kół ( podobno amorki na złom ) ![]() aktualnie z bólem pożegnałem się z kompresorem i pojechał w paczce do nowego właściciela a Ja zabrałem się za next model bardziej PRO Dużo przemyśleń było w zmianach projektu i konstrukcji, przede wszystkim wpadły elementy z najwyższej półki. Łożyska, koło kompresji i muszla i już poszło ponad 3koła :blink2: Koło kompresji na zamówienie w porównaniu do gt3582r ![]() Budowa koła typowa do kompresorów, identyczne znajdziemy w Vortechu V2 Wg tego co już zaobserwowałem jestem w stanie wytworzyć różną charakterystykę doładowania stosują różne ułożenie łopatek. Znalazłem firmę ( daaaaaaaleko ) która jest wstanie wyfrezować i wyważyć dowolny technicznie wykonywalny kształt koła. Poprzedni model kompresora miał kilka wersji kół montowanych i najbardziej przypadła mi wersja z kopniakiem przy 4tyś obr. Do tych obrotów jeździło jak seria i paliło jak seria ( po ogarnięciu strojenia ). Zobaczymy co da teraz ten model koła kompresji. W nowej konstrukcji uwzględniłem komorę olejową zamkniętą jak to jest w Vortech-u lub RUF. Po zaczerpnięciu info Vortech daję dłuższą gwarancja na stosowanie zamkniętego obiegu więc coś w tym jest. Zmiana wdrożona ze względu na przerażenie w oczach niektórych że poprzedni model zasuwał 55tyś obr w..... smarze plastycznym ( no ok to była moja mieszanka z dodatkiem dwusiarczku molibdenu ) Praktycznie kompresor PowerDyne DB11 tez tak pracuje..... w smarze i nic mu się nie dzieje. Teraz po zmianach w konstrukcji myślę że zrobi się z najbliższym modelem lekkie zamieszanie dla innych kompresorów. Kompresory można zamawiać w MP Chargers na Facebooku |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Dzieje się coś?
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Jaki efekt końcowy?
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Tak, a propo w pl masa firm wyważy ci każdy wirnik, maszyny rotrexu poradzą sobie ze wszystkim
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:50 |