Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Wychlapuje dużo oleju odmą, może jakiś cach tank?
jare_1989
post Mon, 10 Oct 2016 - 09:29
Post #21


User
Dołączył: Sun, 05 October 2014
Skąd: u.k.





U mnie waliło olejem przez odme, po założeniu catch tanka za to zaczęło sie robic ciśnienie i turbina puściła. Autko chodziło ładnie. Okazało sie ze 2 tłoki z dziurami hehe


--------------------
BMW E30 biała 4 drzwi m20b20 projekt turbo:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 10 Oct 2016 - 09:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marszall
post Mon, 10 Oct 2016 - 18:50
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Znaczy że srednice albo długości węży miałeś nie dobrane, mi jak przy aktualnej odmie gdzie mam cały czas fi~18mm, długie węże oraz w atmosfere to poci sie silnik, spod korka oleju poci i innymi uszczelkami, jak dam do dolotu aby lekko podsysał to już jest ok. Tyle że to tak doraźnie bo weza ok 1.5m średnica za mała i czasami światło zmniejsza sie na fi 10mm.
Myśle że jak zrobie jak Barrot mówi to nie bedzie problemu.
Uwarzam że do miejsca gdzie olej jest separowany musi dochodzić jak największa średnica dopiero dalej już suche opary mogą iść min. 20mm weżem i to chyba jak najkrutszym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 10 Oct 2016 - 23:29
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





To nie wina catch tanka tylko po prostu motor jeszcze bardziej się rozszczelnil i było mało średnicy na odmie to puscilo na turbo.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Thu, 13 Oct 2016 - 23:24
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Co powiecie o catch tanku cyklonowym z BMW x5? Wygląda ciekawie, kupiłem i potestuje, 034Motorsport maw swojej ofercie podobny ale bez skosu, jak ten plastikowy sie sprawdzi to zrobie sobie wiekszy "w skali" z alu odpowiednio zachowujac proporcje srednic lub poprostu skopjuje z 034 bo tam wymiary sa podane
http://s385.photobucket.com/user/tkaald/me...arator.jpg.html
jakos to rozwiazanie z bmw bardziej do mnie przemawia niz oplowskie
tu z 034
https://store.034motorsport.com/catch-can-v...-universal.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 14 Oct 2016 - 00:33
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(marszall @ Thu, 13 Oct 2016 - 23:24) *
Co powiecie o catch tanku cyklonowym z BMW x5? Wygląda ciekawie, kupiłem i potestuje, 034Motorsport maw swojej ofercie podobny ale bez skosu, jak ten plastikowy sie sprawdzi to zrobie sobie wiekszy "w skali" z alu odpowiednio zachowujac proporcje srednic lub poprostu skopjuje z 034 bo tam wymiary sa podane
http://s385.photobucket.com/user/tkaald/me...arator.jpg.html
jakos to rozwiazanie z bmw bardziej do mnie przemawia niz oplowskie
tu z 034
https://store.034motorsport.com/catch-can-v...-universal.html



Zanim się nie zaszlami odpływ działa bardzo dobrze, każde V8 BMW ma ten wynalazek, szkoda tylko że wciskają go pod rozrząd pomiędzy głowicami we wnętrzu silnika, ot taki psikus smile.gif


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Fri, 14 Oct 2016 - 07:59
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





No własnie u mnie bedzie dużo wieksza srednica spływu, pytanie wlaśnie czy tam tez sie szlam olej/woda odkłada, bo jak tak to dodatkowo trzeba bedzie jakies grzanie wykombinować. M3 chyba tezto seryjnie miało i m5 e39 itam jest w miare na wierzchu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 14 Oct 2016 - 08:17
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





W m3 masz separator ale jego srednice sa co najmniej lekko za male.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sat, 22 Oct 2016 - 22:52
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





No i chyba rozwiazałem problem. Po poradach kolegów dorobiłem spływ oleju do miski i zrobiłem catch tanka o konkretnych wymiarach. Pojemność ok 1L, wejscie/wyjscie 25mm spływ do miski 20mm (aktualnie zdławiony na 14mm)
Zrobiłem jednak cyklona bo zasada działania jest tak prosta ze to musi działać - i działa!

Najpierw micha:
sływ fi 20

uszczelka z diezla


separator cyklonowy w budowie

i finalny efekt:


po paru mocniejszych deptaniach do odcinki uzbierało sie troszeczke na dnie ale tylko dlatego że narazie cyklon zamontowany jest pod lekkim skosem i olej nie dotarł jeszcze do spływu. Powinienem go zrobić ze stożkiem u dołu wtedy napewno działałby lepiej (na wzór BMW) ale teraz też jest ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Sun, 23 Oct 2016 - 12:18
Post #29


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





fajnie że podsunięte rozwiązanie działa, zresztą nie może nie działać bo to czysta fizyka - siła odśrodkowa smile.gif


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 23 Oct 2016 - 12:50
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Dokładdnie! do pełni szczęścia brakuje stożka od dołu ale troche nie chciało mi sie już kombinować. Cyklon działa bo dmuchając w wejscie catch tanka słychać swist jak z turbiny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 30 Oct 2016 - 11:54
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Jeszcze zaytam tak czysto teoretyzujac:
Czy moliwe jest ze przy docieraniu poszlo cos nie tak? Nie wiem jak to ocenic ale troche jednak dmuha z tej odmy.
Docieranie bylo na ostro, 60 km na mineralu tylko ze przed jazda silnik byl odpalony pare razy wsmie do zagrzania prawie bo walczylem z cisnieniem oleju. Po tych 60 km zalalem millersa CFS i sam nie wiem czy nie zahamowalem procesu docierania. Sa zrodla ktore pisza ze jeszcze przez 2 tys. km powinno sie jezdzic na "gorszym" oleju. Co wy na to?

Ps. W pierwszym oleju widocze byly mikro opilki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zukreator
post Sun, 30 Oct 2016 - 12:28
Post #32


User
Dołączył: Tue, 04 December 2012





a ile km od złozenia motoru obecnie przejechałeś ?
kilka osób na forum pisało, że motor tak do 500km się cały czas dociera, co i u mnie się potwierdziło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 30 Oct 2016 - 12:46
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





No 500 niecale ale jak pisalem wiekszosc na millersie a to jenak dobry olej i dlatego ptytanie czy na nim to docieranie nie przebiega wolniej. Ogolnie to 70% tego przebiegu silnik dostaje w palnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 31 Oct 2016 - 18:14
Post #34


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





slyszalem kilka zlych opini o millersie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Mon, 31 Oct 2016 - 21:28
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Np?


A i zrobilem test z balonem, na wolnych jak zostawie to z czasem nadmucha ale delikatnie a jak dam gazu to nic sie nie powieksza, zotaje tak jak byl czyli chyba ni ma dmuchania a moze nawet zmniejsza sie deko. Jak przykladalem palwc to takie samo odczucie na wysokich obrotach jakby delikatnie zanikalo dmuchanie z odmy.

Moze nie ma sie co czepiac, mierzylem dzis cisnienie i ok 12.5 na kazdym czyli bez zmian jak to co zmierzylem po 60 km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 01 Nov 2016 - 06:58
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Miałeś przytrzymać gaz do odciny i zobaczyć czy się wtedy nadmucha. Gaz w podloge.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Tue, 01 Nov 2016 - 07:45
Post #37


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





ostatnio robiłem catch tanka już zamontowany i tak się zastanawiałem co wam daje taki tank gdzie nie ma żadnego filtra jedynie sama puszka przecież tu nie chodzi o rzyganie olejem tylko skraplanie mgły olejowej dlatego ja zastosowałem dwa filtry poza tym nie rozumiem jaki sens jest w montażu bez podciśnienia przecież to nie ma prawa działać
https://naforum.zapodaj.net/3745bcde92dd.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/725b248fb02f.jpg.html
tak jak na tym filmiku wszystko jest zasysane do kolektora a to co zostaje to tylko niewielka ilość która dotkneła ścianek słoika
https://www.youtube.com/watch?v=jPB1wshH1Z4


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Tue, 01 Nov 2016 - 08:08
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Nie raczej nie nadmucha, do odciny nie dawalem ale obroty byly dosc wysokie.
U mnie z catcha wlasciwie wychodzi suchy dym, na wyjsciowej rurce po brzegach jest troche filmu olejowego ale w wezu prowadzacym do dolotu juz sucho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Tue, 01 Nov 2016 - 18:32
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





CYTAT(Barejka @ Mon, 31 Oct 2016 - 18:14) *
slyszalem kilka zlych opini o millersie wink.gif


Ktos cos potwierdzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Sat, 07 Jan 2017 - 22:11
Post #40


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





jakiś czas temu założyłem catch tanka jakoś w listopadzie po 6 tyg zajrzałem i okazało się że jest pełen wsumie mały mam zbiorniczek około 100ml ok opróżniłem po 400km znowu go otworzyłem i się mocno zdziwiłem bo znowu był pełen , po następnych 400 km to samo , ,czy to normalne , płyn ten śmierdzi benzyną jednak nie jest palny oraz nie zamarza (chyba jeszcze to jutro potwierdzenie) , czy to może być płyn chłodniczy ? co jakiś czas dolewam ...
https://www.youtube.com/watch?v=9tcCniwvAWY


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:26