Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Ferodo DS Performance VS Brembo HP2000, klocki do tarczy Brembo Max
xtremesystems
post Thu, 08 Sep 2016 - 07:47
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





cześć

potrzebuje rady i opini, czy jeździł ktoś na tarczy brembo max z wymienionymi w temacie klockami

auto raczej na miasto i trase. tor pewnie zobaczy raz czy dwa. obecnie sa klocki premier które nie daja rady [fading] przy moim stylu jazdy.
mialem ate power disc i ate ceramic i super hamowalo

po przeczytaniu dziesiatek stron dowiedziałem FDSp i brembo max to raczej udane polaczenie
ciekawi mnie czy ktos jezdzil na klockach brembo hp2000
[najlepiej jakby ktos sie wypowiedzial co jezdzil na tych i na tych, ale w cuda nie wierze wink.gif ]
na necie malo opini o brembi hp2000 ale ogolnie klocek podobny cennowo i wydajnosciowo do FDSp

ktos sie wypowie chociazby na temat FDSp + brembo max?

interesuje mnie:
1)jak na zimno [cold bite - bardzo mi na tym zależy]
2)jaka odpornosc na fading
3)halas
4)przebieg zestawu
5)ogolne odczucie i porownanie z innymi zestawami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Sep 2016 - 07:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
xtremesystems
post Fri, 09 Sep 2016 - 08:15
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





nikt nie działał z klockami brembo?

a jak wasze opinie o ds'ach wzgledem innych klockow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Mon, 12 Sep 2016 - 14:03
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Miałem w 3 różnych autach zestaw Brembo gładkie i DS Performance i było to opcjonalne zestawienie na szybsze miasto i szybszą trasę. Hamulec był mega pewny i wraz ze wzrostem temperatury hamował jeszcze lepiej. Cold bite był dokładnie taki sam, jak w "zwykłych" klockach, ani razu nie miałem wrażenia, że dopiero po zagrzaniu zaczynał pracować. Przy hamowaniach z większych prędkości nie miałem żadnego problemu z fadingiem, a ostatnie auto było dość ciężkie (1,7t). Toru tymi autami nie odwiedzałem, więc się nie wypowiadam.

Moim zdaniem dobrze, że dobierasz to z tarczą Brembo, bo DSy są dość twardym klockiem i spotkałem się z kilkoma przypadkami, w których tarcze innych producentów nie dawały rady. W obecnym aucie ma wrzucony komplet Stoptech'a (tarcze i klocki, odpowiednik DSów) i czuć, że klocek jest dużo bardziej miękki (co oczywiście nie oznacza, że hamuje gorzej). Jest zupełnie inna modulacja hamulca. Przy tarczach Brembo nie miałem żadnego problemu z nadmiernym zużyciem, krzywieniem itd.

Piszczenie jest bardzo przyzwoite, czasami w bardzo gorący dzień w korku mi się zdarzyło przy jakiejś mniejszej prędkości, ale naprawdę bez tragedii. Pamiętaj koniecznie, żeby je odpowiednio otworzyć po założeniu.

Przebieg w ostatnim, ciężkim aucie był ponad 40 tyś. km, klocka było połowę, tylne tarcze powoli się nadawały do wymiany. W poprzednich autach też podobne przebiegi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 12 Sep 2016 - 16:08
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





dzieki. nie bede ryzykowal z klockiem brembo .wezme DSy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Tue, 13 Sep 2016 - 09:36
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





A Mintex? Jakiś czas temu spróbowałem i teraz nawet do S-maxa wrzuciłem M1144 (coś jak DS Performance). Uderz do chłopaków z Pizzabrakes, dobrze ogarniają temat i potrafią doradzić co do jakich zastosowań.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Clio 3 sport cywil - Tor Łódź 1:02,3
BMW E36 325i - Tor Łódź 1:01,7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Puco
post Wed, 14 Sep 2016 - 09:41
Post #6


User
Dołączył: Fri, 27 June 2008





Jak wypadają cenowo te mintexy w porównaniu do dsów, np mieszanka M1155 vs DS2500?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 October 2019 - 10:27