Shoutbox 0 nowych PW 



2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tor Łódź
mile
post Sun, 04 Sep 2016 - 19:04
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Pierwszy track day w Łodzi za nami, jak wrażenia ? smile.gif

Jest mega kręto, technicznie i jeszcze raz kręto. W zasadzie większość toru przejeżdżam na drugim biegu, poza prostą startową. Prawdę mówiąc spodziewałem się czegoś ciut szybszego, ale nie jest źle. Na plus różnice poziomów, nie jest nudno.

No i widać też, że jeszcze "trochę" brakuje infrastruktury, sensowych parkingów etc.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Sep 2016 - 19:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sun, 04 Sep 2016 - 19:57
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





https://scontent-waw.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/...amp;oe=5851EC53
to chyba rekord toru miko juz nieaktualny:
https://www.youtube.com/watch?v=0AjOYIk0r18
te bariery plastikowe tez ciekawe. juz mogli jakies bale ze slomy postawic a nie cos takiego. widac nie przebieraja w srodkach i wazniejsze sa dla nich tarki za 500 zl niz drogie fury wlascicieli, czasami warte grubo ponad 200 000zl


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HubertRinkon
post Sun, 04 Sep 2016 - 20:27
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





Fajne miejsce na mapie Polski wink.gif

+ za różnicę poziomów
+ tor techniczny

- ciut za wolny ( można go przejechać praktycznie na jednym biegu )
- infrastruktura ( póki co )
- parkingi ( wszechobecny piach pył kurz )


Z chęcią tam wrócę POLECAM


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
streetu
post Mon, 05 Sep 2016 - 11:39
Post #4


User
Dołączył: Fri, 20 June 2014





kilka wywiadów

Ci z którymi rozmawiałem byli raczej zadowoleni z układu toru i zamierzają przyjechać kolejny raz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 05 Sep 2016 - 11:58
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 24 March 2015





A porównaniu z bezpośrednim odpowiednikiem - Jastrzębiem ? podobnie ? (asfalt, szybkości, no bo infrastruktura, to widać że w budowie)
Dojazd jest po asfalcie czy gruntową drogą ? (jakoś zakurzone te auta)


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Mon, 05 Sep 2016 - 12:12
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Zjazd z DK gruntowy, potem droga dojazdowa asfaltowa. Sam parking niestety bez asfaltu, dlatego wszystko w piachu.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 05 Sep 2016 - 13:35
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 24 March 2015





A asfalt dla opon - łagodny raczej chyba ?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HubertRinkon
post Mon, 05 Sep 2016 - 18:23
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





Asfalt łagodny przeciwieństwo tego z czym mamy styczność na Ułężu .
Do Jastrzębia będę mógł porównać za tydzień bo dopiero pierwszy raz tam jadę .
Auta zakurzyły się bardzo ze względu na "piaskowy" parking gdzie stały między przejazdami .


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 05 Sep 2016 - 20:10
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





to juz TŁ jest otwarty czy nie? Można juz jezdzic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Mon, 05 Sep 2016 - 20:41
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Fajny techniczny tor, po czasach widać że moc auta dużo do gadania nie miała raczej dobra opona i technika wink.gif Mimo że udało się zrobić tylko kwalifikację i dwie sesje po czym rozpadła się tarcza sprzęgła udało się zrobić czas 1.08.924 220 konnym rwd na nankangach ns-2r.


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 05 Sep 2016 - 20:46
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ciekawe kto peirwszy zlamie minute. choc pewnie duzo zalezec bedzie od tego czy bedzie mozna ciac tarki czy nie. niby tor jest jeden ale ewidentnie jakby paru pacholkow zabraklo to by mozna ciac ostro i czasy w dol poleca.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 05 Sep 2016 - 21:03
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Przy nawet niewielkich zmianach konfiguracji już nie ma co porównywać czasów, więc tylko z danego treningu.
A swoją drogą jak ten pomiar czasu jest tam realizowany - organizator treningu / trackday'a swoje urządzenia przywozi i na statywach instaluje ?

(tak każdy pisze "techniczny", jakby jakikolwiek tor nie był "techniczny" smile.gif )


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Mon, 05 Sep 2016 - 21:05
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 05 Sep 2016 - 21:03) *
(tak każdy pisze "techniczny", jakby jakikolwiek tor nie był "techniczny" smile.gif )


Bardziej chodziło chyba o to że srylion koni za bardzo nie pomoże bo nie ma gdzie odrobić strat po źle pokonanych zakrętach.


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Mon, 05 Sep 2016 - 21:28
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





Bylem tez wczoraj. Tor mi bardziej przypomina Kielce niz Jastrzab. Skoro dzial o technice jazdy .... to jakie rady macie na taki tor? Czy np.
- katy mniejsze ustawic a rozbieznosc z przodu i zbieznosc z tylu wieksze na taki ciasny, wolny i krety tor?
- szybciej sie jedzie kiedy sie nie traci trakcji w ogole czy kiedy z lekkim uslizgiem sie jedzie, ze opony troche piszcza w zakrecie?
- cisnienie w oponach mniejsze czy wieksze w porownaniu z szybszym torem, np. Poznan?
- ustawienia stabilizatorow i amortyzatorow sztywniejsze czy mieksze w porownaniu z torem szybszym (ogolne, nie mowie o balansie nad-/podsterownosc)
- jakies inne rady? sie ucze dopiero wink.gif


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 06 Sep 2016 - 05:49
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





wolniejszy tor to tor podsterowniejszy. wiec robi sie wszystko zeby auto nie wyjezdzalo przodem. jak masz neutralne zachowanie z lekka tendencja do zaciesniania przy puszczeniu gazu w luku to jest dobrze.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 06 Sep 2016 - 14:08
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Dokladnie. Jak do zabawy na pacholkach, im auto bardziej chetne do rotacji tylem tym lepiej.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Tue, 06 Sep 2016 - 19:27
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





No fajnie, też się tego domyślałem ale w jakim kierunku i co ustawić żeby tak było - moje podpunkty? Czy po prostu jedyna różnica jest taka żeby było auto bardziej nadsterowne na takich torach?


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 07 Sep 2016 - 13:24
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(GNOSiS @ Tue, 06 Sep 2016 - 19:27) *
No fajnie, też się tego domyślałem ale w jakim kierunku i co ustawić żeby tak było - moje podpunkty? Czy po prostu jedyna różnica jest taka żeby było auto bardziej nadsterowne na takich torach?


załóżmy, że do 80km/h chcesz auto nadsterowne. Robisz to zawieszeniem (zbieżność, kąty pochylenia kół, twardość stabilizatorów, sprężyn).
przy dużej prędkości chcesz stabilne auto, więc musisz tą nadsterowność zlikwidować aerodynamiką.

Najlepsze czasy robi się autem nadsterownym ,ale to musisz mega dobrze ogarniać i nie dasz rady nie popełnić błędu przez 10 kółek.
Na dłuższą metę auto podsterowne (delikatnie) będzie szybsze. Poza tym jeśli balans nie jest totalnie skopany, to można zawsze lekko pomóc, np hamując delikatnie w zakręcie.


--------------------
-Poznań 1:44.115 -Łódź 59.6 -Pomorze 42.06 -Toruń 29.59 -Koszalin 48.97
_www.racetcs.com - sportowa kontrola trakcji
_https://play.google.com/store/apps/details?id=com.racedroid - aplikacja do pomiaru osiągów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 07 Sep 2016 - 14:59
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Ale tu chyba chodzi o czas jednego kolka. A wtedy, zwlaszcza w warunkach takiego wolniejszego toru raczej tylko nadsterownie.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 07 Sep 2016 - 15:54
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





kazdy kierowca jest inny, nie mowiac o aucie wiec ciezko uogolniac. ja osobiscie kocham jak auto: lekko myszkuje na dohamowaniu, w srodku luku jak odpuszcze gaz to zaciesnia zakret (jest lekko nadsterowne) a jak dodaje gazu to jest neutralne(nie ucieka dupa ani przod). to moj ideal do ktorego najbardziej pasuja auta fwd. jakos najwiecej mam czucia w takich autach i przyjemnosci z prowadzenia.
Jacek wpisz czasy z lodzi do swojego pliku z czasami z torow.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 October 2019 - 06:34