Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Szybkie i możliwie tanie V8 ..., Czy to możliwe?
jackkpl
post Fri, 30 Sep 2016 - 11:04
Post #41


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(dzik @ Thu, 29 Sep 2016 - 19:15) *
Wspomniany przeze mnie 300c srt8 robi 1/4 13.0 w serii, więc nie jest wolniejszy od cupry.


A jak z serwisem takiego 300c ? nie ma kosmosu z częściami?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Sep 2016 - 11:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rezor
post Fri, 30 Sep 2016 - 15:45
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Zależy co rozumiesz przez kosmos smile.gif. IMO tragedi cenowej nie ma.
Główne bolączki tego samochodu to zawieszenie i hamulce: Prawie 2t masy i skrzynia automat (Tylko automat!) więc po dupie potrafią dostać. Ja jestem po wymianie tarcz oraz klocków na brembo i ciekaw jestem jak będą się sprawować. Skrzynia od AWD raczej pancerna ale ma ponoć problemy w upały na długich odcinkach (u mnie nic takiego nie miało narazie miejsca). RWD ma tylko 4 przełożenia i jest bardziej awaryjna ale za to tańsza w naprawie.

EDIT: @dół racja nie zorientowałem się, że chodzi o srt wink.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voytekk1
post Fri, 30 Sep 2016 - 15:55
Post #43


User
Dołączył: Sun, 02 August 2009
Skąd: Sosnowiec





300c srt8 jest tylko rwd i ma skrzynie 5b automat. Między zwykłym 300c nawet v8 a srt8 jest spora różnica, głównie chodzi o hamulce i zawieszenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Fri, 30 Sep 2016 - 17:39
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Fri, 30 Sep 2016 - 11:04) *
A jak z serwisem takiego 300c ? nie ma kosmosu z częściami?


Ja się nie wypowiem bo mam go za krótko, będę teraz robił hamulce i ceny są rozsądne a ma on tarcze wentylowe przód tył, i czterotłoczkowe brembo na obu osiach.
Zawieszenie podobno wrażliwe na dziury. Serię podobno od razu warto wzmocnić dolotem i programem.
Jest sporo filmów jak seria lub po dolocie latają 12.6 na ćwiartkę co jest raczej przyzwoitym wynikiem.
Skrzynia W5A580 Mercedesa z AMG, podobno bardzo mało awaryjna i znosi dużo.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 30 Sep 2016 - 19:03
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





12.6 to kosmos nie wierzę smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Fri, 30 Sep 2016 - 19:31
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(specu @ Fri, 30 Sep 2016 - 19:03) *
12.6 to kosmos nie wierzę smile.gif


https://www.youtube.com/watch?v=ALyiWN8mprI
https://www.youtube.com/watch?v=RmRga89VQwk

Jest tego trochę na forach. Nie będę się przy tym upierał bo nie mój samochód, ale 12.9 które podają na forach jako standard to dobry czas wyjściowy a części tuningowe strasznie drogie nie są.
Mi po głowie chodzi:
http://www.shophemi.com/p-1172-440-hemi-stroker-kit.aspx
lub 7.0 i kompresor.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Fri, 30 Sep 2016 - 19:45
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





W pl warunkach to kosmos, na kleju i z super trakcja da się zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Fri, 30 Sep 2016 - 19:55
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Lincoln e30ix @ Fri, 30 Sep 2016 - 19:45) *
W pl warunkach to kosmos, na kleju i z super trakcja da się zrobić.


Mój jest na P Zero 245/45/20 i trakcja jak było cieplej i na ciepłej oponie była świetna. Zakupie polecane w US 275/40/20.
Chodziła mi po głowie cupra która po zwykłym programie będzie szybsza ale same syntetyczne czasy to nie wszystko, osiągi 300-tki nazwałbym bardziej uniwersalnymi.
W cuprze miałem problemy z dobrym startem, albo procedura i palenie kapcia albo zmulony, tutaj gaz w podłogę i katapulta, reakcja na gaz dużego silnika też jest inna, ostre dodanie gazu to natychmiastowa ostra reakcja.
I oczywiście dzwięk. Seryjny wydech jest świetny, w środku podczas spokojnej jazdy cisza, na WOT zupełnie inaczej.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 11:54