![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wspomniany przeze mnie 300c srt8 robi 1/4 13.0 w serii, więc nie jest wolniejszy od cupry. A jak z serwisem takiego 300c ? nie ma kosmosu z częściami? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Zależy co rozumiesz przez kosmos
![]() Główne bolączki tego samochodu to zawieszenie i hamulce: Prawie 2t masy i skrzynia automat (Tylko automat!) więc po dupie potrafią dostać. Ja jestem po wymianie tarcz oraz klocków na brembo i ciekaw jestem jak będą się sprawować. Skrzynia od AWD raczej pancerna ale ma ponoć problemy w upały na długich odcinkach (u mnie nic takiego nie miało narazie miejsca). RWD ma tylko 4 przełożenia i jest bardziej awaryjna ale za to tańsza w naprawie. EDIT: @dół racja nie zorientowałem się, że chodzi o srt ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec ![]() |
300c srt8 jest tylko rwd i ma skrzynie 5b automat. Między zwykłym 300c nawet v8 a srt8 jest spora różnica, głównie chodzi o hamulce i zawieszenie.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak z serwisem takiego 300c ? nie ma kosmosu z częściami? Ja się nie wypowiem bo mam go za krótko, będę teraz robił hamulce i ceny są rozsądne a ma on tarcze wentylowe przód tył, i czterotłoczkowe brembo na obu osiach. Zawieszenie podobno wrażliwe na dziury. Serię podobno od razu warto wzmocnić dolotem i programem. Jest sporo filmów jak seria lub po dolocie latają 12.6 na ćwiartkę co jest raczej przyzwoitym wynikiem. Skrzynia W5A580 Mercedesa z AMG, podobno bardzo mało awaryjna i znosi dużo. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
12.6 to kosmos nie wierzę
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
12.6 to kosmos nie wierzę ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ALyiWN8mprI https://www.youtube.com/watch?v=RmRga89VQwk Jest tego trochę na forach. Nie będę się przy tym upierał bo nie mój samochód, ale 12.9 które podają na forach jako standard to dobry czas wyjściowy a części tuningowe strasznie drogie nie są. Mi po głowie chodzi: http://www.shophemi.com/p-1172-440-hemi-stroker-kit.aspx lub 7.0 i kompresor. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
W pl warunkach to kosmos, na kleju i z super trakcja da się zrobić.
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W pl warunkach to kosmos, na kleju i z super trakcja da się zrobić. Mój jest na P Zero 245/45/20 i trakcja jak było cieplej i na ciepłej oponie była świetna. Zakupie polecane w US 275/40/20. Chodziła mi po głowie cupra która po zwykłym programie będzie szybsza ale same syntetyczne czasy to nie wszystko, osiągi 300-tki nazwałbym bardziej uniwersalnymi. W cuprze miałem problemy z dobrym startem, albo procedura i palenie kapcia albo zmulony, tutaj gaz w podłogę i katapulta, reakcja na gaz dużego silnika też jest inna, ostre dodanie gazu to natychmiastowa ostra reakcja. I oczywiście dzwięk. Seryjny wydech jest świetny, w środku podczas spokojnej jazdy cisza, na WOT zupełnie inaczej. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 11:54 |