Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd
BeeMiX
post Tue, 04 Jun 2019 - 13:25
Post #341


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(mat13por @ Tue, 04 Jun 2019 - 08:16) *
Jaki rozmiar? 600x300x100? Jaki koszt?


600x300x90 wejscie 76mm wyjscie 80mm. około 3500pln brutto

Wywala mi ciągle foty z hostingu. Jaki hosting warto używać ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Jun 2019 - 13:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nomaster
post Tue, 04 Jun 2019 - 20:06
Post #342


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Jak składałem swoje auto to wyciąłem wylot i wspawałem 89mm (zew) a do wlotu wspawałem kierownicę powietrza. Czy to cos dało to nie wiem, wiem natomiast, że IAT zawsze mam około 25-35C ponad temp powietrza obecnie 50C to normalna temperatura w moim dolocie na chińskim IC ale moim zdaniem to nie do końca jego wina, bardziej sama budowa auta, komora silnika i kolektor. Ile u Jakie u Ciebie były temperatury w dolocie i czy coś się zmieniło po zmianie IC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisC
post Tue, 04 Jun 2019 - 20:58
Post #343


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 July 2012
Skąd: Łódź





50*C to ciągle jeździ na wycofanym zapłonie, dużo za dużo, chyba że mówimy o końcu 5 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 05 Jun 2019 - 08:38
Post #344


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





50c to miałem przy jeździe w korkach po mieście. Poza miastem było zazwyczaj 5-10st więcej niż temp otoczenia. Oczywiście przy obciążeniu czyli dokręcenie 4, 5 biegu do końca leciał 20-30 więcej jak otoczenia, lawinowo. Ale jak w kolektorze miałem 1.5b a przed IC pewnie (jeszcze nie sprawdzone, ale tak było u kumpla) 2.0-2.1bar to turbo już pewnie było poza mapą. Montaż możliwe ze w przyszłym tyg, od razu wleci na rolki. Szukam póki co kolanek 80mm z mierdzewki ze ścianka mniejsza jak 2mm


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Wed, 05 Jun 2019 - 22:29
Post #345









Rób dolot z ALU... u mnie sama zmiana dolotu poprawiła temp smile.gif a szczególnie wychładzanie po postoju.

Fmic 600x300x100. 2.0 ~500KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CaliforniaKid
post Thu, 06 Jun 2019 - 07:46
Post #346


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 June 2016
Skąd: Gdańsk





Ciężko Ci będzie znaleźć kolanka o takim przekroju i ściance poniżej 2mm. Obok mnie jest sklep z kolosalnym wyborem i nawet oni nie mają więc będzie ciężko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 09 Jun 2019 - 17:40
Post #347


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Porównywanie wielu różnych aut pod względem IAT nie ma sensu dopóki każdy ma czujnik w innym miejscu.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 09 Jun 2019 - 19:55
Post #348


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Rura 80mm juz kupiona ale jednak faktycznie zrobie to z aluminium. Chyba całe orurowanie będzie z alu, bo jednak zmieniam poduszki silnika na OEM i silnik może sie podnieść, poli przenosza zbyt dużo wibracji. Problemem jest kolektor dolotowy który jest bardzo blisko kielicha, ale najwyzej sfabrykujemy jakis dampener.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sun, 09 Jun 2019 - 19:58
Post #349


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Może trochę OT ale czy idealnym miejscem na czujnik iat nie byłoby plenum kolektora ssącego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Sun, 09 Jun 2019 - 23:04
Post #350


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





W większości wypadków to OEM iat jest właśnie w kolektorze ssącym, a niektórzy tunerzy robią w dolocie przed przepustnicą. Dlaczego? Jaki ma to wpływ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Mon, 10 Jun 2019 - 00:25
Post #351


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Przerzucenie czujnika w "chłodniejsze" miejsce sprawia, że mieszanka jest bogatsza - tak bardzo skrótowo i teoretycznie.
https://www.google.com/search?ei=q479XM6YBu...i19.tjIlnPQ1qQY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 10 Jun 2019 - 08:07
Post #352


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(maaaad @ Mon, 10 Jun 2019 - 00:25) *
Przerzucenie czujnika w "chłodniejsze" miejsce sprawia, że mieszanka jest bogatsza - tak bardzo skrótowo i teoretycznie.
https://www.google.com/search?ei=q479XM6YBu...i19.tjIlnPQ1qQY

Wiekszosc aut ma szerokopasmowke, mieszanka jest taka, jaka sobie.ustawimy smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Mon, 10 Jun 2019 - 10:18
Post #353


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(farmer91 @ Sun, 09 Jun 2019 - 23:04) *
W większości wypadków to OEM iat jest właśnie w kolektorze ssącym, a niektórzy tunerzy robią w dolocie przed przepustnicą. Dlaczego? Jaki ma to wpływ?


Być może dlatego, ze głowica grzeje kolektor, a ten z kolei grzeje sam czujnik fałszując wskazania.


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisC
post Wed, 12 Jun 2019 - 08:13
Post #354


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 July 2012
Skąd: Łódź





nowe auta mają czujnik za coolerem i przed przepustnicą, w kolektorze to lata 90 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 12 Jun 2019 - 08:22
Post #355


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(KrisC @ Wed, 12 Jun 2019 - 08:13) *
nowe auta mają czujnik za coolerem i przed przepustnicą, w kolektorze to lata 90 smile.gif

Są nowe auta z czujnikiem w kolektorze, bo maja cooler zintegrowany z kolektorem wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_
post Sun, 16 Jun 2019 - 20:19
Post #356


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 May 2009
Skąd: Lublin





CYTAT(jackkpl @ Mon, 10 Jun 2019 - 08:07) *
Wiekszosc aut ma szerokopasmowke, mieszanka jest taka, jaka sobie.ustawimy smile.gif.


Korekta po IAT tez ma wplyw na mieszankę chyba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 17 Jun 2019 - 12:19
Post #357


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(wujek_ @ Sun, 16 Jun 2019 - 20:19) *
Korekta po IAT tez ma wplyw na mieszankę chyba?


Przy sterowaniu MAP potrzebny jest IAT (chociaż stroiłem wolnossaka na MAP bez IAT i ma się dobrze). Przy MAFie nie wpływa on na skład mieszanki.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 17 Jun 2019 - 14:07
Post #358


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Seryjne sterowniki silnika pomimo MAF mają korekty po IAT i mają one wpływ na mieszankę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 17 Jun 2019 - 14:25
Post #359


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mis @ Mon, 17 Jun 2019 - 14:07) *
Seryjne sterowniki silnika pomimo MAF mają korekty po IAT i mają one wpływ na mieszankę.


Masz mapę korekcji , która bezpośrednio wpływa na mieszankę? Czyli po IAT robi korekcje tak, żeby uzyskać lambdę 1?
MAF z definicji mierzy przepływ masowy, a masa sama w sobie jest już zależna od gęstości (temperatury, ciśnienia).
Po IAT widziałem korekcje boostu, korekcje zapłonu, ale nie paliwa.

Może mówimy o innych rzeczach, tzn przy MAF czujnik IAT ma wpływ na docelową lambdę (wzbogacenie przy wysokim IAT), ale nie na fizyczne liczenie ilości powietrza w cylindrze.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 17 Jun 2019 - 14:57
Post #360


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Tak, zgodnie ze schematem blokowym logiki sterownika i wartościami w macierzy sterowania korekcyjnej ma wpływ mimo wszystko.
Jest kilka tematów, których MAF niestety nie załatwi sam. Pomijam już to, że jeden MAF ma IAT wbudowane, a drugi nie ma.
Pasuje wziąć pod uwagę, że za MAFem już dostają się opary paliwa z EVAP, opary olejowo-powietrze z odmy, umiejscowienie IAT jest zdecydowanie bliżej głowicy względem MAF (szczególnie w doładowanych), a IAT ma spory wpływ na pracę rozgrzanego silnika w trybie afterstart.

W tym temacie, który jest oparty o EMU i speed density ta rozmowa to mocny offtopic.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 23:48