Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> VW Caddy tdi 205@440 co zrobic zeby lepiej skrecalo...
GnieznoGniezno
post Sun, 31 Jul 2016 - 21:20
Post #1


User
Dołączył: Fri, 04 September 2015





Witam, silnik mam zrobiony perfekcja(ARL) no ale gokarta z tego nie zrobie... Panowie co byscie doradzili z modow w zawieszeniu(gwint i obnizenie odpada bo czasem sa klienci na ciezkich budowach...) ze 195/65/15 skoczylem na 215/45/17 juz jest lepiej ale nadal bude kladzie, mechanik mowi no problem duzo czesci z golfa V podchodzi ale nie chce mnie na mine wpakowac...
Jak ktos cos prosze o rady...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 31 Jul 2016 - 21:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gumi5
post Mon, 01 Aug 2016 - 23:57
Post #2


User
Dołączył: Tue, 26 January 2016
Skąd: Świecie





Jak chcesz zrobić żeby buda mnie się bujała to grubsze stabilizatory + dobry amor i ew. rozpórki, a jak chcesz żeby się lepiej trzymał drogi (chociaż chciałbym zobaczyć latającego Caddy biggrin.gif) to trochę grubsza kmina... W starszych VW zawieszenie przód było zwalone i dużo problemu żeby to odkręcić... Nie wiem czy później tego nie poprawili, ale zgaduję że jeśli już się ślizgasz to przodem więc na początek możesz zmienić geometrię ustalając większy negatyw z przodu. Na geometrii tylnej strony się nie znam, ale ja bym raczej nie ruszał póki co, bo jednak z tyłu tylko puszka, cała masa na przedzie...


--------------------
woop woop
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 02 Aug 2016 - 21:09
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Na poczatek zainwestuj w dobry amor.Bo to podstawa.Polecam bilstein b6 jesli nie obnizasz.A pozniej kat pochylenia kol, rozporki itd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Tue, 02 Aug 2016 - 23:03
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Wyczarować twardsza sprezyne, ktora nie obnizy, twardszy amor, i przestanie podpiwrax sie lusterkami, geometria tyłu ma kluczowe znaczenie dla prowadzenia, ale strzelam, ze kaddy ma z tylu belkę więc nic nie ugrasz.
Jak z dostawczaka zrobić gokarda smile.gif ciezki temat, jeśli nadal ma pozostać dostawczakiem smile.gif
Ewentualnie sam dobry amor do sprężyny ktora masz, tak zrobiłem w civie jak latalem po brzydkich drogach, i dzialalo świetnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Mon, 03 Oct 2016 - 23:10
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Bilstein B6 + gruby stabilizator = wielka poprawa. Potem może rozpórka i wywalenie gum na rzecz poliuretanu, zniwelujesz opóźnioną reakcję na ruchy kiery ale buda może dostać w kość.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Fri, 07 Oct 2016 - 22:05
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Zmien pochylenie kola do -2 stopni. Wtedy nie bedzie Ci sie podwijac w zakretach.To jedna z glownych modyfikacji po amortyzatorach.Poprawiajaca prowadzenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 06 December 2019 - 09:23