Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 206 Zawias
MisioLBN
post Mon, 18 Jul 2016 - 13:55
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Witam, przymierzam się do wymiany zawiasu w swoim 206 2.0 16v. Mam b14 w częściach ale 1 amor jest krzywy i raczej nadaje się tylko na złom. Samochód to dupowóz którym lubie poupalać trochę. Zastanawiam się nad zakupem pół rocznego gwintu AP w cenie 1100zł lub b8 w zerkopolu w bardzo podobnej kasie z tym że sam przód ( AP mam też tył). Aktualnie jeżdżę na serii z obniżoną belką i Eibachem pro kit. Zależy mi żeby samochodem dało się normalnie "komfortowo" podróżować ale jednak dobrze się prowadził i był trochę twardszy niż aktualnie. Dzięki za wszelkie rady. Pytanie konkursowe czy ktoś może wie czy pasuje większy hebel na tył z innego samochodu coś w stylu 263mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Jul 2016 - 13:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 18 Jul 2016 - 14:01
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(MisioLBN @ Mon, 18 Jul 2016 - 13:55) *
Pytanie konkursowe czy ktoś może wie czy pasuje większy hebel na tył z innego samochodu coś w stylu 263mm.


Po co ?


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 18 Jul 2016 - 14:31
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(GrzesiekK. @ Mon, 18 Jul 2016 - 14:01) *
Po co ?

Bo na przód wleci 283 z Rca więc chciałem zachować proporcję hebli. 266mm i 249mm więc przy 283 z tyłu powinno być koło 263mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 18 Jul 2016 - 16:35
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(MisioLBN @ Mon, 18 Jul 2016 - 14:31) *
Bo na przód wleci 283 z Rca więc chciałem zachować proporcję hebli. 266mm i 249mm więc przy 283 z tyłu powinno być koło 263mm.


Nie przesadzaj smile.gif A jak Ci napiszę że 238mm na tyle więc jeszcze mniej niż u Ciebie, lata właśnie z tarczami 280-285mm na przodzie i jest w pełni wystarczające ? Baaaa nawet Ci napiszę że 238mm wystarczy do 300mm na przodzie smile.gif


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 18 Jul 2016 - 17:50
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



pewnie nikt nie uwierzy...

w mojej wyścigówce mam na tyle seryjne 238 do przodu AP Racing 4tłoczki 280mm i jest to wystarczające do zablokowania slika na torze i kontroli auta.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 18 Jul 2016 - 18:08
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Czytałem ostatnio trochę temat o heblach na RF i wyszło że warto zachować proporcje. Kumpel w ibizie zmienił przód na większy hebel i uważa że większą poprawę odczuł dopiero jak dołożył na tył hebel z MB coś koło 260mm ( nie pamiętam dokladnie). Ja nie jestem w stanie drogowej opony zablokować ręcznym ( nowe tarcze, klocki, linki).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 18 Jul 2016 - 18:10
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(MisioLBN @ Mon, 18 Jul 2016 - 18:08) *
Czytałem ostatnio trochę temat o heblach na RF i wyszło że warto zachować proporcje. Kumpel w ibizie zmienił przód na większy hebel i uważa że większą poprawę odczuł dopiero jak dołożył na tył hebel z MB coś koło 260mm ( nie pamiętam dokladnie). Ja nie jestem w stanie drogowej opony zablokować ręcznym ( nowe tarcze, klocki, linki).



Znaczy to tylko tyle że masz klocki syfilis i same zaciski wymagają też serwisu. Używam takich samych zacisków w clio na tarczy 238mm jakie masz w 206 na tyle, nie ma problemu zatrzymać ręcznym slicka na tyle ...


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadiusz
post Mon, 18 Jul 2016 - 23:41
Post #8


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 March 2008
Skąd: W-wa





a jakie tarcze ma RC z tyłu? Takie jak masz obecnie 247/8 czyli takie same jak np 307, czy berlingo z heblem 283/26 wiec z jakiego powodu chcesz zmieniac proporcje? wlasnie dajac wiekszy hebel z tylu pogorszysz rozklad sily hamowania szczegolnie w tak lekkim aucie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 19 Jul 2016 - 10:57
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(GrzesiekK. @ Mon, 18 Jul 2016 - 18:10) *
Znaczy to tylko tyle że masz klocki syfilis i same zaciski wymagają też serwisu. Używam takich samych zacisków w clio na tarczy 238mm jakie masz w 206 na tyle, nie ma problemu zatrzymać ręcznym slicka na tyle ...

Klocki trw tarcza mintex. W takim razie co radzisz zrobic z tym fantem? Podobno zacisk z Rc ma wiekszy tloczek 32mm zamiast 30mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 22 Jul 2016 - 00:46
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Podpowie ktoś w temacie zawiasu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 22 Jul 2016 - 08:27
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Czy półroczny gwint ap tłumi dobicie?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 22 Jul 2016 - 11:23
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-a...6086670104.html
łooo taki o. Nie zależy mi na możliwości regulowania wysokości tylko na właściwościach jezdnych dlatego nie wiem czy pchać się w gwint czy poprostu kupić b8 zarzucić moje eibachy pro kit a na tył coś budżetowo typu Kayaba ultra SR.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 22 Jul 2016 - 11:40
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Chcesz żeby Ci ktoś pomógł? Zadałem Ci pytanie i nie otrzymałem odpowiedzi więc jak chcesz, żeby Ci ktoś pomogl?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 22 Jul 2016 - 11:53
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Nie mialem tego gwintu w rękach. Jeździł pół roku skręcony na maxa w tym samochodzie https://www.facebook.com/206GTiC0Xik/?fref=ts
Samochód został ostatnio rozbity i wszystkie graty na handel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 22 Jul 2016 - 12:00
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Więc wybierz się do wróżki. Nie interesuje mnie w jakim samochodzie jeździł.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 22 Jul 2016 - 12:13
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Zakładam że jest w pełni sprawny dlatego się nim interesuje. Chociaż już b14 leży w garażu, też miał być sprawny smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Fri, 22 Jul 2016 - 16:07
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Gwint za 1800zł raczej nie będzie lepszy od b8. Ewentualnie poszukaj gwintu pug sporta


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 22 Jul 2016 - 23:37
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Nie ma wielu szans, aby był lepszy od b8


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Sat, 23 Jul 2016 - 00:44
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Ap to niby tanie KW ale nie jeździłem na takim zawiasie więc nie wiem jak się sprawuje. Wiem natomiast że kolega ma kw3 a na tyle koni z regulacją i jest meeega zadowolony. Kompletnie mi nie zależy na tym żeby to był gwint. Ma się dobrze prowadzić i pozostawić resztkę komfortu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Sat, 23 Jul 2016 - 07:34
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Nie porównuj AP do KW v3 - to zupełnie dwa inne światy. KW V3 to amortyzator typu twintube w pełni rozbieralny/regenerowalny z rozdzielonymi regulacjami tłumienia na dobiciu i powrótu, AP o którym mówisz to zawieszenie oparte na wkładach z którymi później nic nie zrobisz jeśli pociekną i generalnie nie masz żadnego wpływu na ich charakterystykę pracy.

Jeśli używasz Facebooka a na pewno używasz smile.gif odszukaj firmę MXPROFI SUSPENSION - zadzwoń i porozmawiaj odnośnie Twojego B14 które już masz, myślę że Ci pomogą.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 13:53