![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Witam, przymierzam się do wymiany zawiasu w swoim 206 2.0 16v. Mam b14 w częściach ale 1 amor jest krzywy i raczej nadaje się tylko na złom. Samochód to dupowóz którym lubie poupalać trochę. Zastanawiam się nad zakupem pół rocznego gwintu AP w cenie 1100zł lub b8 w zerkopolu w bardzo podobnej kasie z tym że sam przód ( AP mam też tył). Aktualnie jeżdżę na serii z obniżoną belką i Eibachem pro kit. Zależy mi żeby samochodem dało się normalnie "komfortowo" podróżować ale jednak dobrze się prowadził i był trochę twardszy niż aktualnie. Dzięki za wszelkie rady. Pytanie konkursowe czy ktoś może wie czy pasuje większy hebel na tył z innego samochodu coś w stylu 263mm.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Pytanie konkursowe czy ktoś może wie czy pasuje większy hebel na tył z innego samochodu coś w stylu 263mm. Po co ? -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Bo na przód wleci 283 z Rca więc chciałem zachować proporcję hebli. 266mm i 249mm więc przy 283 z tyłu powinno być koło 263mm. Nie przesadzaj ![]() ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
pewnie nikt nie uwierzy...
w mojej wyścigówce mam na tyle seryjne 238 do przodu AP Racing 4tłoczki 280mm i jest to wystarczające do zablokowania slika na torze i kontroli auta. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Czytałem ostatnio trochę temat o heblach na RF i wyszło że warto zachować proporcje. Kumpel w ibizie zmienił przód na większy hebel i uważa że większą poprawę odczuł dopiero jak dołożył na tył hebel z MB coś koło 260mm ( nie pamiętam dokladnie). Ja nie jestem w stanie drogowej opony zablokować ręcznym ( nowe tarcze, klocki, linki).
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Czytałem ostatnio trochę temat o heblach na RF i wyszło że warto zachować proporcje. Kumpel w ibizie zmienił przód na większy hebel i uważa że większą poprawę odczuł dopiero jak dołożył na tył hebel z MB coś koło 260mm ( nie pamiętam dokladnie). Ja nie jestem w stanie drogowej opony zablokować ręcznym ( nowe tarcze, klocki, linki). Znaczy to tylko tyle że masz klocki syfilis i same zaciski wymagają też serwisu. Używam takich samych zacisków w clio na tarczy 238mm jakie masz w 206 na tyle, nie ma problemu zatrzymać ręcznym slicka na tyle ... -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
a jakie tarcze ma RC z tyłu? Takie jak masz obecnie 247/8 czyli takie same jak np 307, czy berlingo z heblem 283/26 wiec z jakiego powodu chcesz zmieniac proporcje? wlasnie dajac wiekszy hebel z tylu pogorszysz rozklad sily hamowania szczegolnie w tak lekkim aucie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Znaczy to tylko tyle że masz klocki syfilis i same zaciski wymagają też serwisu. Używam takich samych zacisków w clio na tarczy 238mm jakie masz w 206 na tyle, nie ma problemu zatrzymać ręcznym slicka na tyle ... Klocki trw tarcza mintex. W takim razie co radzisz zrobic z tym fantem? Podobno zacisk z Rc ma wiekszy tloczek 32mm zamiast 30mm. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Podpowie ktoś w temacie zawiasu ?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czy półroczny gwint ap tłumi dobicie?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-a...6086670104.html
łooo taki o. Nie zależy mi na możliwości regulowania wysokości tylko na właściwościach jezdnych dlatego nie wiem czy pchać się w gwint czy poprostu kupić b8 zarzucić moje eibachy pro kit a na tył coś budżetowo typu Kayaba ultra SR. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Chcesz żeby Ci ktoś pomógł? Zadałem Ci pytanie i nie otrzymałem odpowiedzi więc jak chcesz, żeby Ci ktoś pomogl?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nie mialem tego gwintu w rękach. Jeździł pół roku skręcony na maxa w tym samochodzie https://www.facebook.com/206GTiC0Xik/?fref=ts
Samochód został ostatnio rozbity i wszystkie graty na handel. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Więc wybierz się do wróżki. Nie interesuje mnie w jakim samochodzie jeździł.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Zakładam że jest w pełni sprawny dlatego się nim interesuje. Chociaż już b14 leży w garażu, też miał być sprawny
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Gwint za 1800zł raczej nie będzie lepszy od b8. Ewentualnie poszukaj gwintu pug sporta
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie ma wielu szans, aby był lepszy od b8
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Ap to niby tanie KW ale nie jeździłem na takim zawiasie więc nie wiem jak się sprawuje. Wiem natomiast że kolega ma kw3 a na tyle koni z regulacją i jest meeega zadowolony. Kompletnie mi nie zależy na tym żeby to był gwint. Ma się dobrze prowadzić i pozostawić resztkę komfortu.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Nie porównuj AP do KW v3 - to zupełnie dwa inne światy. KW V3 to amortyzator typu twintube w pełni rozbieralny/regenerowalny z rozdzielonymi regulacjami tłumienia na dobiciu i powrótu, AP o którym mówisz to zawieszenie oparte na wkładach z którymi później nic nie zrobisz jeśli pociekną i generalnie nie masz żadnego wpływu na ich charakterystykę pracy.
Jeśli używasz Facebooka a na pewno używasz ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 13:55 |