Audi Coupe Rally, 2.8 AAH Quattro |
Audi Coupe Rally, 2.8 AAH Quattro |
Wed, 20 Jul 2016 - 23:08
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Rewelacja!
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 20 Jul 2016 - 23:08
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 01:57
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo |
taki tam garazowy projekt
pelen szacun za podejscie !!! chciec to møc (+ myslenie) -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 09:15
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 |
Podziwiam efekt prac. Powodzenia i czekam na onboardy!
-------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 12:10
Post
#24
|
|
User Dołączył: Sat, 16 November 2002 Skąd: Wawa |
a pamiętasz jaką średnicę ma wkład przedni może? albo numer?
|
|
|
Thu, 21 Jul 2016 - 14:18
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 |
Czyli jednak w tym mieście są poważni ludzie, a nawet poważnie podchodzący do samochodu. Uff...
Gratuluję podejścia, zapału i ilości wolnego czasu na dłubaninę. Śledzę wątek z uwagą, będę wypatrywał po ulicach |
|
|
Sat, 23 Jul 2016 - 23:25
Post
#26
|
|
User Dołączył: Wed, 21 October 2015 |
a pamiętasz jaką średnicę ma wkład przedni może? albo numer? Około 38,5 mm średnica wkładu. Jedyne oznaczenie jakie jest wybite na amortyzatorze to : 3415P30 3006H1 Ciekawe jest to że tylne amortyzatory są trochę grubsze. Dzięki za pozytywne komentarze. Lecimy dalej. Coupeta wylądowała na kobyłkach, w tylnym zawiasie zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia plus przeniesienie napędu. W przednim zawieszeniu miałem tylko rozruszać zapieczone śruby żeby podczas ustawiania zbieżności nie było problemu. Oczywiście skończyło się jak zwykle. W międzyczasie rozkminiałem sprawę short shiftera, prototyp powstał na bazie unibala. Pierwsze przymiarki ręcznego, szukanie najlepszego miejsca na montaż. Dwie śruby mocowania ręcznego to trochę mało, dorobiłem dodatkowe punkty. Dwie nitonakrętki na śrubę 8 mm powinny dać rade. Przymiarka fotela. Podczas mycia silnika nie dawała mi spokoju komora, wszytko fajnie pomalowane a ona taka czerwona. Nie chciałem wyciągać silnika, bo wiedziałem jak to się skończy. Najprościej byłoby wyciągnąć wszystko pomalować komorę, wsadzić z powrotem. Silnik wyciągnięty głupi bym był gybym nie sprawdził sprzęgła. Zabawa trwa dalej, zamiast składać, ja dokładam sobie dodatkowe zadania. Przy okazji sprawdzenie wiązki, wszystko działało ok, ale nie zaszkodzi poszukać przetarć. Opony przyszły, w najbliższym czasie montaż na felgach Pozdrawiam. cdn. |
|
|
Sun, 24 Jul 2016 - 09:22
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra |
Przerób przednie amortyzatory na gruby wkład (wkład od S2), prosta sprawa . Ten cieńki to tylko do jazdy po mieście.
|
|
|
Mon, 25 Jul 2016 - 10:03
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sat, 16 November 2002 Skąd: Wawa |
A jak wygląda taka przeróbka?
|
|
|
Mon, 25 Jul 2016 - 22:51
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra |
Jak znajdę zdjęcia to wrzucę, jak masz w ręku przednią kolumnę to w miejscu nakrętki w wersji zwykłej masz przewężenie kolumny( zmniejszenie średnicy na długości chyba 5cm), wersja S2 ma na całej długości kolumnę tej samej średnicy, idziesz do tokarza mówisz że wkład od s2 ma wejść do zwykłej i da się to zrobić. Obcina przewężenie - dotacza nakrętkę trzymającą i gotowe. Konieczność przeróbki wynikł po rozmowie z Zerkopolem że cieńka laga to do lansu a gruba dżwignie ciężki przód. Cieńka laga dwa razy mi się zgieła, nie było to mega wygięcie widoczne tylko na tokarce i było po amorze. No i cena tej operacji - poszukaj przednich kolumn S2 !! uwieżysz że warto a efekt ten sam.
|
|
|
Mon, 25 Jul 2016 - 23:40
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra |
Jak masz zdjęte błotniki zrób takie wzmocnienia przednich fartuchów i przy okazji podłużnic. Ciężka morda a to jej znacząco pomoże na hopach.
http://photos.motoiq.com/MotoIQ/Project-Ca...742_CKGaC-L.jpg |
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 21:23
Post
#31
|
|
User Dołączył: Wed, 21 October 2015 |
Przerób przednie amortyzatory na gruby wkład (wkład od S2), prosta sprawa . Ten cieńki to tylko do jazdy po mieście. Hej. Wkłady mam już kupione, zobaczymy ile wytrzymają. Moje przednie kolumny nie mają zwężeń, po całej długości mają tą samą średnice. może są od S2, albo montowali takie i takie. O wzmocnieniach można w przyszłości pomyśleć, na razie masa pracy, a błotniki już zamontowane. Kolejne fotki: Zdemontowane sprzęgło, dwumas w stanie bdb, tarcza sprzęgła na wykończeniu. Cały zestaw wazy 18,5 kg, zobaczymy ile uda się zejść przechodząc na jednomas. Opróżnianie komory silnika Wymiana uszczelniacza w pompie wspomagania Przygotowywanie przedniego zawiasu do piaskowania Przygotowania do malowania, przy okazji lakierowania komory silnika postanowiłem polakierować felgi. Były w bardzo fajnym stanie, dlatego wystarczyło je zmatowić przed malowaniem. Tak to wyszło finalnie. Mam nadzieje że to już ostatnie zabawy z pistoletem do malowania, jest to wszystko mega czasochłonne. Teraz trochę podgonie projekt, zaczynam właśnie urlop Pozdro cdn. |
|
|
Fri, 29 Jul 2016 - 21:30
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Jeśli to naprawdę Twoje pierwsze podrygi z pistoletem to przynajmniej na zdjęciach wygląda jak byś miał do tego "dryg". Bardzo ładnie jak dla mnie.
Pozdrawiam |
|
|
Sat, 30 Jul 2016 - 23:57
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 |
1. Masz jednak przewerzane kolumny amorow
2. poszukaj przedniej lawy z 2.8 oska avant - prznajmniej moja jest fabrycznie wzmocniona + daj tuleje na sztywno u mnie prz zastosowaniu twardszych tulei w wahacz pracuje tuleja lawy a nie wahacza a tak chba byc nie powinno 3. nie wiem czy to wiele pomaga ale ja sobie dalem prawy drazek kierowniczy z angola, jest prosty po calosci zawsze to inne sily chociarz nie slyszalem zeby ori sie zgiol, to przegiecie nawet na hopie chyba nie dotknie skrzyni 4. Mjejsca chyba styknie wiec polecam podwojne serwo z pompa od a6 lub a6 b6/c6 5. Sa tansze lepsze rozwiazania na hamulce niz dwutlok girlinga o ile go zostawiasz 6. Sprawdz grubosc blachy w wahaczach zamiennikach, te z ktorymi sie spotykalem zawsze byly ciensze, wiec lepiej wypiaskowac ori Mam nadzieje ze pomoglem |
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 10:44
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra |
Co do wahaczy zgadzam się lepiej orginał w dobrym stanie niż te zamienniki.Tuleje w belce tylko sztywne. Co do amortyzatorów będę dalej namawiał na grubą lagę uwierz że wyrzucisz cienkie po pierwszym KJS-ie. Co do hamulca, na dzień dobry spokojnie wystarczy to co masz. Podwójne serwo da tylko tyle że łatwiej zablokujesz koła nie czując tego na pedale.
|
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 17:28
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 |
Pojemnosc podcisnienia wieksza, wiec starcza go na wiecej, i heble szybciej biora jak dla mnie to duzy plus' dodatkowo serwo kupujesz z pompa od 26 do 29mm za bezcen a to juz na przyszlosc do np. czterotloka dobre
|
|
|
Sun, 31 Jul 2016 - 23:34
Post
#36
|
|
User Dołączył: Wed, 21 October 2015 |
Jeśli to naprawdę Twoje pierwsze podrygi z pistoletem to przynajmniej na zdjęciach wygląda jak byś miał do tego "dryg". Bardzo ładnie jak dla mnie. Pozdrawiam Hej. Jak pisałem była to moja pierwsza karoseria malowana z zewnątrz, w przeszłości zdarzały się jakieś drobne elementy. Pierwszą komorę silnika i środek samochodu malowałem jakieś 4 lata temu, było to podczas budowy FC rwd. https://www.youtube.com/watch?v=tQ1FjYkwKBY Podstawy lakierowania nie są jakieś mega trudne, trzeba pamiętać tylko o kilku istotnych sprawach. Zawodowy lakiernik posiada doświadczenie (pamięć mięśniową), maluje jak automat , Mnie podczas malowania karoserii (jakieś 1,5h) najbardziej męczyło ciągłe myślenie, cały czas pełna koncentracja. Kąt pod jakim masz nadgarstek, odległość pistoletu, kolejność lakierowanych elementów itp. Zdobywanie nowych doświadczeń fajna sprawa. Dzięki za cenne rady. W przyszłości projekt na pewno będzie ewoluował, wtedy skorzystam z waszych sugestii. W obecnej chwili to co opisuje jest jakiś miesiąc wstecz w stosunku do stanu rzeczywistego, dlatego pewnych rozwiązań już nie zmienię. Układ hamulcowy na razie zostaje po staremu, tylko Abs wylatuje, zobaczymy jak będzie się sprawował na lżejszej budzie. Jeden wahacz musiałem kupić bo był skrzywiony, drugi poszedł do piaskowania. Ale ten co kupiłem wygląda solidnie, nie jest to jakaś cienka blaszka, powinien dać rade. Co do amorów to i tak pewnie przed zimą będę rozbierał mcphersony (zmiana sprężyn), wtedy pomyśle o grubej ladze. Ok kolejne zmagania z Coupetą: Reanimacja wału napędowego, wymiana krzyżaka, łożyska w podporze, sama podpora wały usztywniona klejem do szyb. Na koniec wał poszedł do wyważenia. Wypłukiwanie resztek starego smaru i nabijanie nowym. Odświeżenie osłon termicznych i rozpórek tunelu Dodatkowe punkty mocowania pasów Zabezpieczenie antykorozyjne podłogi i przednich nadkoli Wstępne przymiarki docisku RS4 z nowym kołem zamachowym, pomiary ile i gdzie trzeba podebrać. Przy okazji zamach został lekko odchudzony i wyważony. Reanimacja tradycyjnego ręcznego, wymiana linek i ukręconej śruby. Podczas pozbierania przedniego zawieszenia okazało się że ma dwie różne sprężyny. Nie wiem jak wysoko audi będzie stało po ukończeniu, dlatego na razie zakupiłem dwie używane sprężyny. Tylny zawias prawie gotowy. Przykręcony na alu tulejkach. Przy okazji poduszki dyfra też wleciały z alu. Cdn. |
|
|
Mon, 01 Aug 2016 - 00:23
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
wał było zrobić bez podpory, po co ona komu
|
|
|
Mon, 01 Aug 2016 - 15:39
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 |
Już nieraz się zastanawiałem, jak wytrzymałe jest 2.8 w porównaniu do 2.7
|
|
|
Mon, 01 Aug 2016 - 17:19
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
wał było zrobić bez podpory, po co ona komu Dwa krótsze odcinki mają większą sztywność skrętną niż jeden długi wał. Druga sprawa jest taka że wał nie może być sztywno skręcony - gdzieś musi być wieloklin zapewne tutaj jest w miejscu podpory. Inaczej musiałby być albo w dyfrze albo w skrzyni. Bez tego wszystkiego szybko wał skręci i wygnie nawet poprawnie wyważony. Lącznik elastyczny nie zda egzaminu - szybko go zniszczy. W polsce już takie eksperymenty robili - samochód na podnośniku 5ty biegi i opór - dobrze że nikogo nie było w pobliżu samochodu. Silnik nie zdążył nawet dojść do połowy obrotów. |
|
|
Tue, 02 Aug 2016 - 00:15
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 |
A guzior to przypadkiem juz bez podpory nie jezdzi z 300+ w swom avancie?
W kwesti 2.8 nie wszystkie mialy natrysk na denko tloka, moj np nie ma a jest po 94 czyli po modernizacji, wczesniejsze chyba wszystkie mialy |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:12 |