BMW E46 3.0 M50B31 Turbo Killer Cukierek k64 DragGirl ;) - FullStreet, 10et street & żona . www.performance.k64.pl |
BMW E46 3.0 M50B31 Turbo Killer Cukierek k64 DragGirl ;) - FullStreet, 10et street & żona . www.performance.k64.pl |
Fri, 01 Jul 2016 - 14:21
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Szybki skrót: e46 coupe + M50 zakuty + [b]Turbo = szybka blondynka
k64 DragGirl Motorownia -blok m50b25 (żeliwny) 92 rok -wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00 -rozwiert cylindra aż do 86,50 -Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3 -blok splanowany o odpowiednia wartosc. -Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie. -pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem, -Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3 -Kute korbowody Litwa + arp. -uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią) -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. -Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów. -Zawory polerka itd. -2 wałki seryjne SSĄCE (póki co) -Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI http://performance.k64.pl/performance-head...tems-p-106.html -śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi. -panewki główne: M57 (mahle) od diesla -panewki korbowodów: ACrace. -śruby korbowodów: ARP -wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju, -wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont. -spływ oleju w obudowie rozrządu -Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach Turbina: Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / k64 lozyska: jorurnal b. - 360 . strona zimna: AR/70 ssanie: 102mm strona goraca: AR 1.0 coś tego pokroju: http://performance.k64.pl/gt35-gt3582-ar63...30km-p-108.html Układ dolotowy: - cały dolot nierdzewka 3" - złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana - intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3" - przeplwyka wywalona oczywiscie. - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere - usunięty filtr węglowy - Blow Off hks 4 replika . - kolektor ssący seria m50b25. - Przepustnica elektryczna z m54 ! Układ wydechowy: - kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool http://performance.k64.pl/kolektor-wydecho...urbo-p-116.html - zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica - przelot : 76mm - tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3" - tłumik srodkowy: BRAK - 1 x lacznik elastyczny 3" - egt nagwintowane w kolektor - całośc na vbandach 3x. Układ wtryskowy - paliwa : - wtryski 630cc deka siemens - regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa. - listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54) - usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam! - DW 350L Elektronika - EMU + orginalna wiązka z e46 siemens. - brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe, - serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik . - auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt. - przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa). - mac zaworek. Układ chłodzenia: - calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo - chlodnica z e46 oczywicie - natomiast visco z m50. - termostat m50 nieco przerobiony. - wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku. Układ napędowy: - sprzęgło : dwutarcz . http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwutarc...000km-p-93.html - skrzynia zf 3.0 m54 . - wał , poloski , dyfer m54 3.0 BODY KIT zawiecha itd. - totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno - gwint przod i tyl - felgi 18' m-pakiet / za wąskie. - heble ATE - org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba Sprzęt przygotowany dla mojej żony Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto. Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze ! MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg ! Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie . Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz ma bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie. Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo. foto / media Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje https://youtu.be/0zJFdzGr-3M i jakieś tam ognie https://youtu.be/AevzWbbNXaI p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna? pozdr k64 & k64 DragGirl -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 01 Jul 2016 - 14:21
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 14:52
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Pogratulować żony Kamil, moja nie może wsiadać w nic co ma więcej niż 70KM
Czemu spaliny do wg tylko z jednego scrolla? Nie ma problemu z trzymaniem boost 'u? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 15:08
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Pogratulować żony Kamil, moja nie może wsiadać w nic co ma więcej niż 70KM Czemu spaliny do wg tylko z jednego scrolla? Nie ma problemu z trzymaniem boost 'u? koniecznie chcialem wykonac kolektor ktory bede mogl wkladac w 5min (nie cierpie wkladac kolektorow) , bez wyciagania silnika, z twinscroolem, i z miejscem aby mozna zdejmowac pokrywe klawiatury (przy tym ze wydech bedzie 3") , stad WG wychodzi z 3 cyl tylko. A jak bym chcial z dwoch sscroolow to znow ZAWIJAS taki ze glowa boli, przegrodzony przy WG wiec olalem temat. WIemy rowniez ze Twinscrool jest po to zeby wstawalo,wiec wstaje , a pozniej to juz niech sie dzieje co sie dzieje. CO do boostu - jak wstanie to stabilne DOWOLNE doladowanie utrzymuje. Wszystko sie na takim kolektorze kryje, jest zimnoo, o nic nie dotyka i jestem mega zadowolny, nameczylem sie pare dni co do ELi -dziękuje (niby nie boi się prędkośći) ale na wertepach takich jak Rudniki to modliła się żęby była meta ... -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 15:18
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Mogłeś dać drugi wg na zagieciu kol. Z garów 4,5,6.
Ale rozumiem wybór Nie jednemu chłopu poci się dupsko przy rwd 400+ -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 15:20
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
No sleeper z tymi naklejkami to to nie jest:D
Bardzo fajnie wyszło. Czekam aż pojawią się jakieś filmy z drogi i wykres. |
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 16:58
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Super auto, nie strach mieć 500+ na seryjnym hamulcu?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 17:13
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Jeśli bazą było 330i to ma standardowo większe tarcze.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Fri, 01 Jul 2016 - 18:45
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Kiedy walki kiedy wiecej, to ty nie na wakacjach ?
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 12:36
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
nowy wykres
608KM / 765nM doladowanie 1,45 w peeku. pb98 turbo dalej to samo slizg GT3584 twinscrool (te same co u Jacka w R36). Full boost 3800. p.s. teraz juz zaczyna byc fajnie. pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 17:43
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant |
Pewnie te pytanie pojawiało się milion razy, ale prosiłbym o szybkie wyjaśnienie. Czemu te modyfikacje nie pojawily się na M54B30, ktore mniemam siedziało na początku w tej budzie.
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 17:56
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Juz na poczatku tematu masz odpowiedz. Zeliwny vs alu blok
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Sat, 22 Oct 2016 - 21:30
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Pewnie te pytanie pojawiało się milion razy, ale prosiłbym o szybkie wyjaśnienie. Czemu te modyfikacje nie pojawily się na M54B30, ktore mniemam siedziało na początku w tej budzie. tamten m54 to byl smietnikowy, panewki uwalone, wal itd itd stad wtedy wlecial m50 z matowej suszarki aleee robimy m54 na wielkim Turbo , z wykresem bedzie oczywiscie motor zakuty . cos opisze jak skonczymy -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Sun, 23 Oct 2016 - 10:12
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Jak to w ogóle jedzie ? Jakieś czasy 0-200, v-max? Cokolwiek?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Sun, 23 Oct 2016 - 11:24
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Jak to w ogóle jedzie ? Jakieś czasy 0-200, v-max? Cokolwiek? 0-100 4,5 sek jak raz mierzylem i nie ma tutaj zabardzo moc nic do gadania, a raczej pierwszy bieg odgrywa sprawe. 2 letnie R1 265/35/18stki waga to 1400-1500KG (tak jakos przynajmniej w dowodzie) bedzie racelogic to pomierzemy . v-max to 265Km/h (5 biegów) (na hamowni tak pokazywalo) i odcinka 7000rpm aktualnie. a jak jedzie , nie wiem co napisac: fajnie ale jak dla mnie idelanie było by 700 tak co na 3ce bedzie slizgac a nie uslizgiwac To nie e36 gdzie 450 juz robi jakies wrazenie. e46 ma super rozklad masy w stosunku do starszych ...wiecej trakcji, wieksza waga, wrazenia jak by slabsze ale przy 600 cos jedzie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wed, 06 Nov 2019 - 16:55
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Dawno nic sie nie działo ale coś tam naszkrobie.
Żona wkręciła się w ćwiartke . Złożyliśmy nowy piec : 3,1L , dołożyliśmy skrzynie automatyczna 8hp na sterowniku od Lamików , i w tym sezonie pojechała żonka pierwszy raz od 2 lat (dziecko, pieluchy, życie...) . ZRobiła w klasie street powtarzalnych naście 10et z pełnym wnętrzem. W trencinienie na słowacji na koniec sezonu zrobiła 10,5 et .(zdemontowana lampa). Tak na szybko. Pare fotek i video. Już szykujemy się na 2020 z jeszcze większą sprężarką i modami. Mocy w 2019 było koło 850KM przy doładowaniu w okolicach 1,5-1-9bara KOntrola trakcji na koniec sezonu (POLECAM RACETCS) zrobiła mega robotę. Pora na lepszy zawias ,lacz, więcej boostu Jak by zrobić potwarzalne 0-100 na poziomie niskiej 3sek z tą wagą 1550KG ! to będzie świetnie. https://www.youtube.com/watch?v=N_w9By4iqW0 na pile z haya turbo https://www.youtube.com/watch?v=StPcZwrYckA Jakieś tam fotki: -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wed, 06 Nov 2019 - 17:04
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Dawno nic sie nie działo ale coś tam naszkrobie.
Żona wkręciła się w ćwiartke . Złożyliśmy nowy piec : 3,1L , dołożyliśmy skrzynie automatyczna 8hp na sterowniku od Lamików , i w tym sezonie pojechała żonka pierwszy raz od 2 lat (dziecko, pieluchy, życie...) . ZRobiła w klasie street powtarzalnych naście 10et z pełnym wnętrzem. W trencinienie na słowacji na koniec sezonu zrobiła 10,5 et .(zdemontowana lampa). Tak na szybko. Pare fotek i video. Już szykujemy się na 2020 z jeszcze większą sprężarką i modami. Mocy w 2019 było koło 850KM przy doładowaniu w okolicach 1,5-1-9bara KOntrola trakcji na koniec sezonu (POLECAM RACETCS) zrobiła mega robotę. Pora na lepszy zawias ,lacz, więcej boostu Jak by zrobić potwarzalne 0-100 na poziomie niskiej 3sek z tą wagą 1550KG ! to będzie świetnie. 100-200 zalogowało 4,8sek na jednych z zawodów https://www.youtube.com/watch?v=N_w9By4iqW0 na pile z haya turbo https://www.youtube.com/watch?v=StPcZwrYckA Obecnie Żonka i jest pierwszą kobietą która zrobiła 10 sek na ćwiare (w dodatku street) . Dostała jobla , nie boi się prędkości więc musimy zrobić wszystko żeby tego nie zmarnować (wtedy może zbuduję sprzęt dla siebie ) Jakieś tam fotki: pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 19:12
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Kobita z "większymi jajami" niż niejeden chłop ,manualna przy takiej.mocy i rwd tez by ogarnęła ,czy już był strach i problemy i dlatego aftomat wlecial
Powodzenia i 9ki życzę -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 07:37
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Kobita z "większymi jajami" niż niejeden chłop ,manualna przy takiej.mocy i rwd tez by ogarnęła ,czy już był strach i problemy i dlatego aftomat wlecial Powodzenia i 9ki życzę automat jest szybszy, i w zyciu nie zrobi takiego czasu w manualu , zresztą doszedł wątek bezpieczenstwa - wkoncu matka mego syna lepiej przy tej mocy realnej miec 2 rece na pokladzie i skupic sie na pozostalych duperelach -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 08:04
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
ależ to zapierdziela. W street też trzeba spadochrony montować poniżej 10 ET?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 10:18
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
ależ to zapierdziela. W street też trzeba spadochrony montować poniżej 10 ET? nie wiem ale kupie jej kiedys ... -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 04:19 |