S4 Silver Avant Track Day Car |
S4 Silver Avant Track Day Car |
Fri, 17 Jun 2016 - 21:21
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
MODEL:
S4 1998 rok AGB SILNIK: 2.7 biturbo Turbiny K04 z rs4 Większe wtryski Większa pompa paliwa Silnik całościowo uszczelniony po zakupie Plany: Głowice z 2.4 UKŁAD DOLOTOWY: - FMIC centralny na jednym wyjściu Plany: -Układ dolotowy z RS4 -Większa przepustnica UKŁAD WYDECHOWY: - Wydech 2,75" Plany: DP UKŁAD NAPĘDOWY: Sprzęgło z RS4 Plany: -Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom -Szpera ZAWIESZENIE: - gwint H&R - Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport - Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport - Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport - Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport - Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport - Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył - Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył - Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice - Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absu Plany: Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsport Pełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłu Z czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego" Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry . KOLA: - ATS DTC 18 8,5 ET35 - Opony Continental SportContact3 Plany: Drugi komplet lekkich kół do semi slicka UKŁAD HAMULCOWY - Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman - Tył seria - przewody w oplocie przód HEL - przewody w oplocie tył HEL - Płyn RBF Plany: Hamulce tył Sprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgrade Kierownice powietrza ŚRODEK: - Fotele kubełkowe OMP model WRE - Pasy Sabelt 6 punktowe Plany: - Pozbycie się większości zbędnych elementów - Aku do bagażnika - Kierownica w alcantare - Zestaw wskaźników Boost temp oleju BODY: - kratki ala rs4 przód Narazie reszta seria Plany: Lekkie elementy Lotka RS4 Grill RS4 Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze. Witam, Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się . S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach , trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu. Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem . Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem . |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 17 Jun 2016 - 21:21
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 17 Jun 2016 - 21:44
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 10 April 2013 |
mistrzowsko zrobiona zawiech ;p gdybys chcial pozbyc sie tylnych amorkow daj znac
|
|
|
Fri, 17 Jun 2016 - 21:57
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
no proszę na jakie tory się wybierasz?
|
|
|
Fri, 17 Jun 2016 - 23:25
Post
#4
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jak chcesz jechać na tor, to zostaw te CSC3 na dojazdy. CSC5 na suchym totalnie nie dają rady w zakrętach, chyba, że przez pierwsze 500m od startu .
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 00:01
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
Linarr tym sprzętem jeszcze nie byłem, dopiero co zrobiłem zawias, ale planuję Jastrząb i Poznań.
Jackkpl, to jest właśnie zestaw na dojazdy, muszę skompletować drugi zestaw kół na jakiś semislick najprawdopodobniej... Jakie pójdą semi slicki jeszcze się nie zastanawiałem, auto ciężkie, może coś doradzicie... |
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 01:29
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Jaka moc obecnie?
|
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 10:36
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 |
Napisz chociaz cos milego o pobycie auta w Przasnyszu i poprawkach po tych tunerach:p . Szkoda ze nie przyjechales na strojenie. Byly 4 szt s4 i moja becia hamowana. Ogolnie mysle ze sie jeszcze spotkamy na jakiejs prostej
|
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 11:03
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
a czemu masz dolne wahacze twardsze a górne miększe?
|
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 13:21
Post
#9
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
speszial edyszon - czerwone 85ShA. Chciałem by lepiej pasowało do zawiasu.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 16:34
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
speszial edyszon - czerwone 85ShA. Chciałem by lepiej pasowało do zawiasu. Takie bajery... M6nj moc będzie sprawdzona 02.07 po strojeniu. Groszek siema . Bolo ogarnia to prawda trzeba będzie się do niego umówić na jeszcze kilka pierdół do poprawki . Niestety jak wy się stroiliście to dla mnie zabrakło już miejsca , ale 02.07 jadę do Zaprzala, także nadrobie temat . |
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 18:22
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
i jak się jeździ na tych 85sha? bo się waham 75 czy 85 brać..
|
|
|
Sat, 18 Jun 2016 - 18:48
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 |
no to ciekawe co pokaze:) ja ogarnalem wypadanie zaplonu i w tym tyg chyba ladujemy 1,5bara. u Zapszala pokazalo 475km na 0,8bara. Nie badz gorszy!!:)
|
|
|
Sun, 19 Jun 2016 - 01:29
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
Linarr bierz 85, u mnie wszystko jest na 85 i bardzo dobrze czuć tył, a nie czuć żeby się przenosiły jakoś specjalnie drgania itp.
Groszek nie ma szans na taki wynik , ale ogarniaj trzeba się będzie znowu złapać . |
|
|
Mon, 20 Jun 2016 - 08:04
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
haha, Hondziarze w VAGach Siema Nitro Coś w tym musi być...ale u mnie B20 jeszcze dogorywa jako drugie Fotek nie widać więc nie powiem nic miłego...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Mon, 20 Jun 2016 - 10:01
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
Wreszcie opisales auto ziomus
Podejscie takie jak lubie i ktore od czasow modow Hond nic a nic sie nie zmienilo. Musimy sie ustawic w Macku na Rzymowskiego przy okazji, zeby bylo blisko na jakies testy haha, Hondziarze w VAGach Idz Ty smieszku Hondziarzu Fotek nie widać Dokladnie, popraw to szybciutko -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Mon, 20 Jun 2016 - 22:57
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
No proszę, stara gwardia, niektórzy nigdy nie wyrastają z pewnych rzeczy .
Siema Fawor , no ładnie, ładnie, co ja widzę w podpisie , Hiszpański temperament ? Siemasz Spychu , fotki już poprawione , na testy zawsze chętnie, tylko Ty ogarniaj, żebyś miał czym wpaść . |
|
|
Wed, 22 Jun 2016 - 20:20
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 |
Jaki czas szacujesz ze zrobi to auto w Poznaniu?
|
|
|
Wed, 22 Jun 2016 - 22:57
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
Nie mam najmniejszego pojecia, ale obiecuje, ze jak będę po to dam znać.
|
|
|
Wed, 22 Jun 2016 - 22:58
Post
#19
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jakies s4 pojechalo 1:55 ostatnio.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 28 Oct 2016 - 18:12
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa |
Z postępów przy aucie, fotele zamontowane na ori mocowaniach Sparco, zamontowana chłodnica oleju 15 rzędowa z podstawką z termostatem Mocala, montują się nawiewy hamulcy przednich z tzw. Pejtona , tarcze 330mm wentylowane, zaciski 4 tłoczkowe oraz seryjne poliftowe do ręcznego wpadają na tył. Zakupione wachacze regulowane na przód i jak dojadą wkładamy poli na cały przedni zawias.
W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami . Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:48 |