![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
w m52tu faktycznie jest przepustnica elektroniczna, w m52 zwykłym jest klasyczna linka. Zawsze można zaprogramować przepustnicę na szybsze reakcje:P
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Mon, 26 January 2015 ![]() |
a przepustnica elektrroniczna nie jest dopiero od m54?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
a przepustnica elektrroniczna nie jest dopiero od m54? Nie CYTAT In 1998, the M52TU ("technical update") was released, adding variable valve timing to the exhaust camshaft (called dual VANOS by BMW). Other upgrades included electronic throttle control (which uses a throttle cable as backup), a dual length intake manifold (called "DISA" by BMW) and revised cylinder liners. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
194 kg bez vanosa, 198 kg z vanosem - przy okazji jest to kolejny argument ktory potwierdza ze vanos w M50/M52 to zlo, przy okazji jestem pewien ze to sterowanie jest zamontowane gdzies wysoko zeby psul rozklad masy oprocz charakterystyki wykresu.. i jeszcze jakby tego bylo malo w vanosach sa przepustnice elektroniczne ktore zawsze w bmw dzialaja z opoznieniem, w mechanicznej wciskasz i jedziesz. A w M52 wciskasz gaz do oporu ale komputer stwierdza ze tak nerwowo to nie wolno i sam "dodaje" go bardziej plynnie mimo ze pedal fizycznie juz robi dziure w podlodze ![]() Do jazdy na codzien, nawet takiej "szybszej" to mocny dół w M52TU jest na prawde przyjemny.... |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W M52TU jest linka normalnie jeszcze.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Mon, 26 January 2015 ![]() |
no właśnie mnie to ciekawi ocb bo w M52TU mam normalny pedał z linką a w M54 mam pedał na potencjometr.
Szczerze mówiąć nie rozumiem na czym ma polegać ten backup z linką. Tak czy siak wracając do meritum tematu. Jeżdzę 328 2000r oraz 530i 2002r. Oba auta są fajne, nawet bardzo jako daily. Ale nie wyobrażam sobie e46 do sportu szczerze mówiąć, co prawda widziałem iż w BMW Challenge startował ktoś e46 328 w angolu, driftu liczyc nie będę of kors ![]() Osobiście nie widzę żadnych plusów z upalania e46 zamiast e36 oprócz potencjalneog lepszego stanu budy |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
... Ale nie wyobrażam sobie e46 do sportu szczerze mówiąć, co prawda widziałem iż w BMW Challenge startował ktoś e46 328 w angolu, driftu liczyc nie będę of kors ![]() ... A dlaczego? Miko radzi sobie w E46 znakomicie http://www.racingforum.pl/index.php?showto...132822&st=0 -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No tylko on M3 jeździ, a to się chyba trochę różni od choćby 328, czy tam 330
![]() Sytuacja z E36 i E46 jest taka, jaka jeszcze parę lat temu była z E30 vs. E36. Póki E30 były dostępne w znośnym stanie to się brało je zamiast E36, bo lżejsze, zwinniejsze i bardziej rozpracowane (i chyba dopracowane). Teraz E30 w większości zgniły, albo stały się "jangtajmerami" ![]() ![]() Albo chrzań te wszystkie BMW i kup se Opla ![]() ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:56 |