Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Które BMW do upalania e36 vs. e46, e36 vs. e46
nomad66
post Mon, 06 Jun 2016 - 09:22
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





w m52tu faktycznie jest przepustnica elektroniczna, w m52 zwykłym jest klasyczna linka. Zawsze można zaprogramować przepustnicę na szybsze reakcje:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jun 2016 - 09:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mireczek89
post Mon, 06 Jun 2016 - 12:35
Post #42


User
Dołączył: Mon, 26 January 2015





a przepustnica elektrroniczna nie jest dopiero od m54?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 07 Jun 2016 - 01:29
Post #43


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(mireczek89 @ Mon, 06 Jun 2016 - 12:35) *
a przepustnica elektrroniczna nie jest dopiero od m54?


Nie

CYTAT
In 1998, the M52TU ("technical update") was released, adding variable valve timing to the exhaust camshaft (called dual VANOS by BMW). Other upgrades included electronic throttle control (which uses a throttle cable as backup), a dual length intake manifold (called "DISA" by BMW) and revised cylinder liners.




--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 07 Jun 2016 - 07:57
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(rennen @ Mon, 06 Jun 2016 - 08:51) *
194 kg bez vanosa, 198 kg z vanosem - przy okazji jest to kolejny argument ktory potwierdza ze vanos w M50/M52 to zlo, przy okazji jestem pewien ze to sterowanie jest zamontowane gdzies wysoko zeby psul rozklad masy oprocz charakterystyki wykresu.. i jeszcze jakby tego bylo malo w vanosach sa przepustnice elektroniczne ktore zawsze w bmw dzialaja z opoznieniem, w mechanicznej wciskasz i jedziesz. A w M52 wciskasz gaz do oporu ale komputer stwierdza ze tak nerwowo to nie wolno i sam "dodaje" go bardziej plynnie mimo ze pedal fizycznie juz robi dziure w podlodze wink.gif

Do jazdy na codzien, nawet takiej "szybszej" to mocny dół w M52TU jest na prawde przyjemny....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 07 Jun 2016 - 10:41
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W M52TU jest linka normalnie jeszcze.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mireczek89
post Tue, 07 Jun 2016 - 10:58
Post #46


User
Dołączył: Mon, 26 January 2015





no właśnie mnie to ciekawi ocb bo w M52TU mam normalny pedał z linką a w M54 mam pedał na potencjometr.
Szczerze mówiąć nie rozumiem na czym ma polegać ten backup z linką.

Tak czy siak wracając do meritum tematu.
Jeżdzę 328 2000r oraz 530i 2002r.

Oba auta są fajne, nawet bardzo jako daily.

Ale nie wyobrażam sobie e46 do sportu szczerze mówiąć,
co prawda widziałem iż w BMW Challenge startował ktoś e46 328 w angolu, driftu liczyc nie będę of kors smile.gif

Osobiście nie widzę żadnych plusów z upalania e46 zamiast e36 oprócz potencjalneog lepszego stanu budy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Tue, 07 Jun 2016 - 12:10
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(mireczek89 @ Tue, 07 Jun 2016 - 10:58) *
...
Ale nie wyobrażam sobie e46 do sportu szczerze mówiąć,
co prawda widziałem iż w BMW Challenge startował ktoś e46 328 w angolu, driftu liczyc nie będę of kors smile.gif
...


A dlaczego?
Miko radzi sobie w E46 znakomicie http://www.racingforum.pl/index.php?showto...132822&st=0


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Tue, 07 Jun 2016 - 14:13
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





No tylko on M3 jeździ, a to się chyba trochę różni od choćby 328, czy tam 330 smile.gif.

Sytuacja z E36 i E46 jest taka, jaka jeszcze parę lat temu była z E30 vs. E36. Póki E30 były dostępne w znośnym stanie to się brało je zamiast E36, bo lżejsze, zwinniejsze i bardziej rozpracowane (i chyba dopracowane). Teraz E30 w większości zgniły, albo stały się "jangtajmerami" wink.gif. Zostało E36. Które jest lżejsze i prostsze w przygotowaniu do sportu od E46. Za jeszcze parę lat E36 zgniją albo staną się "jangtajmerami" i zostanie tylko E46. I ludzie będą je polecać zamiast E90 smile.gif. No ale to przyszłość. Póki jeszcze są do znalezienia E36 (choć nie do końca łatwo), to bierz E36.

Albo chrzań te wszystkie BMW i kup se Opla wink.gif biggrin.gif.


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:56