Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 535d '05r Carbonschwarz, 421ps / 768 nm - wykres
Grand_
post Sun, 05 Jun 2016 - 12:21
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





tak, TurboSpec, w sumie najlepszą cene dali i wyglądają na kumatych. a masz jakieś opinie o nich ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Jun 2016 - 12:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
std1984
post Mon, 06 Jun 2016 - 10:02
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(Grand_ @ Sun, 05 Jun 2016 - 12:21) *
tak, TurboSpec, w sumie najlepszą cene dali i wyglądają na kumatych. a masz jakieś opinie o nich ?

Nie ale popytam znajomych i dam Ci znac. Ok?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 07 Jun 2016 - 23:58
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





OK to dajcie ktoś jakieś info, bo coś cza zacząć działać żeby to jechało...


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 11 Jun 2016 - 14:03
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Ziomek tam robil napisalem PW


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 25 Oct 2016 - 23:04
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Siema, mały update.

Wywaliłem EGR mechanicznie, zaślepiłem przy kolektorze i usunąłem ten zawór z dolotu bo zasłania prawie 40% światła,


Oraz zważyłem wkońcu 535d Mpak, Skóra komfort elektronika, felgi 18, hud i takie tam




Zdemontowałem obie turbiny i oddałem na modyfikacje, trochę już któryś uszczelniacz olejowy puszczał do dolotu, generalnie auto z z tymi brakami w doładowaniu pojeździło 4 miesiące, nic sie złego nie działo, po prostu czuć było jak program tnie dawkę nagle jak nie otrzymuje zadanego doładowania.

W każdym razie wakacje się skończyły i dalsze wyjazdy też, więc auto wjechało na warsztat.



żeby wyjąć dużą sprężarkę trzeba odkręcić troche łape silnika i lekko go postawić do pionu



Stwierdziłem też nieszczelności przy połączeniu dużej sprężarki z kolektorem, pomijam fakt że odkręciła się prawie palcami, mimo że od nowości nikt tam nie grzebał...
uszczelka dużej



Czy jest sens robić Donwpipe'a ? czy zostawić katalizator ? DPFa już nima, auto nie kopci, nie chce wycinać kata żeby dało się oddychać swojąc przy aucie ale czy dla mocy koło 400 kunia robi się problem że kat jest ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Wed, 26 Oct 2016 - 10:07
Post #26


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





JNX pisał, że w 535D wydech nie robi dużej różnicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Thu, 27 Oct 2016 - 00:11
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





sam w sobie wydech ma spory zapas i jest przelotem, jak wytniesz DPFa to zostaje tylko końcowy tłumik który tez jest przelotowy, można kij od miotły wsadzić na metr biggrin.gif
Ale nie wiem jak sie ma katalizator vs downpipe


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Thu, 27 Oct 2016 - 15:02
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Znajomy zrobił z przed lifta 420ps i 790nm.Powiem że fajnie to chodzi.Ja swoją e30dziechą itb,strokery hujery,cuda wianki ,spięty jak baranie jaja żeby z biegami dobrze się wstrzelić a on mnie takim kanapowozem,w dodatku glonojadem śmierdzącym objeżdża paląc przy tym szluga.Trochę to irytujące wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Thu, 27 Oct 2016 - 19:11
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





i jeszcze mu pali 7-8 L ON w trasie biggrin.gif
moja przy wyniku 370/700 już klepie moje byłe E36 330i z wykresem na 250/300, i to nie że długość czy dwie, ale poprostu jade do przodu i to nie wygląda jak wyścig tylko jakby E36 zgasło biggrin.gif a tez z tymi strokerami walczyłem długie noce...


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 04 Nov 2016 - 22:12
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





niemoge edytowac postu...

Co odpiąć w e60 żeby kręcił rozrusznik a nie odpaliło auto ?
Albo gdzie jest przekaźnik / bezpiecznik od stycznika rozrusznika ? żeby zakręcić rozrusznikiem a nie odpalił samochód, bo w dieslu nie tak łatwo kurde, jak poodpinam wtryski to zaświeci błędami stałymi ??

Wróciły turbinki od TC-Turbo, niebawem będziem montować ;]



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Fri, 04 Nov 2016 - 23:36
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Może to głupie, i może to przypadek, ale u siostry auto kręciło ale nie odpalo po wyciagnieciu zaslepkki wtyki obd.
Miala ten kluczyk bez grota. U kolegi w wersji z grotem patent nie działa.
Nie wiem, nie znam się, czy tak powinno być czy nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 05 Nov 2016 - 00:20
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





niestety u mnie zaślepka OBD nie wpływa na odpalanie, mam kluczyk z grotem,
myslałem żeby odpiać wtryski, ale na bank zaświeci sie check jakiś.
Przy rozruszniku chyba pozostaje zewrzeć plusy do kupy i niech kręci, tylko dostęp tam dramatyczny


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elDyfer
post Sat, 05 Nov 2016 - 00:55
Post #33


User
Dołączył: Tue, 22 July 2014
Skąd: Kraków





A jakby wypiąć czujnik położenia wałka i wału? Wtedy sterownik nie zauważy, że silnik się kręci, a jak będą wypięte oba, to nie pojawi się błąd synchronizacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 05 Nov 2016 - 19:22
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Wypiecie czujnika walu bedzie koszmarem. Elektrozawor na pompie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 05 Nov 2016 - 23:00
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Nima elektrozaworu na pompie jest tylko "02 Flow-control valve 1 13517787186 " i on chyba niema stanu całkowitego zamknięcia.
Wogóle słabe jest zadawanie takiego pytania na racingforum, co zrobić żeby zakręcić a nie odpalic... poczciwe E36 to było tyle możliwości, a tu co nie odepne to check na bank, jebać, podam se plus do rozrusznika jakoś i niech kręci bez zapłonu silnikiem


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 06 Nov 2016 - 10:57
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przed montażem turbin zalej do nich olej strzykawką albo oliwiarką i po problemie.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 09 Dec 2016 - 22:37
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Poskładane, ale nie wystrojone, doładowanie nadal to samo które było .
Jeszcze przepływka odpięta na czas strojenia, bo jakieś cuda się działy. wykresu ni mam na razie, ale i tak długo tak nie będzie, bo przepływka musi być tylko sprawna ( iat w niej jest )
w każdym razie pod względem dymu fajnie jest

https://youtu.be/K77XPBZXnF4

narazie około 392 kunia i 710 nm.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xiofarii
post Mon, 12 Dec 2016 - 18:39
Post #38


Rookie
Dołączył: Wed, 04 November 2015





Wynik piękny, czekam na wykres, a jak z wytrzymałością motorowni/napędów przy 7xx + nm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 12 Dec 2016 - 22:35
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





wykresem się pochwale, jak będzie finalne strojenie, napędy skrzynia nic nie mówią na razie, wiesz nie zawsze jedziesz z gazem w podłodze w sumie przy tym nm nie potrzeba po prostu.
Rzym-Neapol-Carpi objechałem na kołach i wszystko lux.
Silnik, jeździ na motulu X-clean co ciekawe od wymiany do wymiany - 15 tys, nie muszę dokupować oleju (dolewam to co zostaje czyli 1,3 litra na te 15 tys )
Jak na razie nic nie jebło biggrin.gif
Ale jeszcze nie finał...




--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 12 Dec 2016 - 23:15
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Ziom mimo wszelkich kwestii wymieniaj olej max. co 10 tys. km, przy tym obciążeniu robiąc 15 tysi męczysz motor i inne podzespoły
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 01:57