![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
licznokowe 10s 100-200 więc myśle że koło 12s na racelogicu będzie, pożycze gdzieś to zrobie pomiary oczywiście
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
420ps, to już bardziej wysokie 10, niskie 11s na moje oko.
Dobry wynik, raz śmigałem z e61 370ps to bez szans był, gdzie w e39 miałem identyczna moc. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jako że miałem sporo do czynienia z tymi motorami oraz samym E60 wysokiego 10s (na RL, nie stoperem/licznikiem) bym nie dał...choć oczywiście życzę. 11 w zasięgu ale realniej jak pisze Grand - 12 - E60 to ciężka krowa. Czasy o których piszesz to robi M3 E92
![]() Taka ciekawostka: Moje ex E60 345 KM, kolegi E60 diesel 350 KM - 4 razy w różnych warunkach zawsze 2 długości z tyłu (ja z przodu). Moje obecne F10 370 KM - kolegi F10 535d 370 KM - 2 razy rolka zawsze 2 długości z tyłu (ja z przodu). Nie mówię, że to reguła, ale koledzy od VAGa podobne spostrzeżenia - benzyny vs. diesle porobione na podobne moce jakoś troszkę z przodu. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Joker bo większosc 535d " na samym programie " mają te 340-350 kunia ale górą strasznie leci moc w dół. na 4400 już praktycznie nima sensu kręcić.
A potem przy wysćigu wiadomo każdy trzyma obroty do maxa, gdzie bęzyna generuje moc a diesel już tylko klekot i buczenie. Nie tyle wartość szczytowa co przebieg mocy w funkcji obrotów ma kluczowe znaczenie, i oczywiście pole powierzchni pod wykresem NM. pozatym diesel to się nadaje do traktorów i ciągników siodłowych a nie do wyścigów ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Źle się wyraziłem, chodziło mi o moc identyczna z Twoją :-P
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
pare osób mnie pytało na PW więc odpowiadam, wykres gdzieś wcieło więc wrzucam jeszcze raz.
![]() Autko jeździ od finalnego strojenia bezawaryjnie, nie używam go na co dzień ale wieczorami albo w dłuższe trasy to zawsze zabieram BMW. Jakaś tam trasa Kraków-Makarska na strzała nie robi na niej oczywiście żadnego wrażenia nadal. Skrzyni jeszcze nie zmieliło, konwerter też dobrze się ma, dołożyłem łopatki i często bawię się w trybie manualnym. Za pare dni wleci przedni set hamulców z M5, bo seria z 535d jest ok, ale nie do dużych prędkości. To też podziele się zdjeciami, co prawda pomalowałem proszkowo na biało zaciski i jarzma, mam nadzieje że nie będzie to wioskowato wyglądać... -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
User Dołączył: Wed, 05 May 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Nie wiem jak zmiana z 348mm na 372mm ale u mnie po zmianie z 298 na 372 w e39 dalo bardzo fajne rezultaty, takze mysle ze powinienes byc zadowolony z hamulcy m5
![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
nakupiłem na bogato, nowe tarcze OEM, klocki Hawk, płyn racing madafaka, pomalowałem proszkiem, mierzyłem bicia itd, zobaczymy jaki rezultat z fizyki wynika że bedzie lepiej, ale tez nie chciało to wejść w 18" koło, ale wedle wstępnych przymiarek ma wejść już teraz po szlifie delikatnym...
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kurcze mialem kiedys klocki Hawk i to na tyle. Bylem w szoku jak beznadziejne auto na nich hamowalo, po pierwsze to zawsze jakis tam klocek a nie kupa ŁT43, a po drugie to było na tyle w aucie FWD diesel rozklad masy 60/40. Problemy ustapily po wymiane na ferodo.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Wed, 05 May 2010 Skąd: Poznań ![]() |
A co musiales podszlifowac zeby weszlo 18 ? Ja mam 19 i bylem swiecie przekonany ze 18 wchodzi rowniez...
Co do samych hamulcy to mnie zestaw Zimmermann i Textar, ktory moge polecic. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
zanabyłem Hawk HPS High Performance Street HAWK HB676F.780 i że ma być taki szał pał łał...
Jeździłem na EBC Ferodo ATE i innych takich Hawków nigdy w niczym nie miałem, zaeksperymentujemy, tanio nie było, może bedzie hamować chociaż. Musiałem podszlifować jarzmo, od storny felgi, i dać dystanse 15mm na przód. Mam dwa komplety felg 18 stylingi 123 i 135 ori BMW i bez dystansa albo bez szlifa by nie weszło. Generalnie ciężko, teraz weszło ale jest 3 mm do felgi. Przekopałem internet i nikt nie jeździ M5 na 18 ;] Tu zdjęcie z przypasowania u mnie zacisku M5 Vs 535d ( sam zacisk przykręciłem tak na przymiarke czy felga siądzie wkońcu ) ![]() ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
jak pojeździsz i potestujesz, napisz swoją opinię o klockach hawk hps, sam o nich myślę
ile setnych mm miałeś bicia bocznego ? -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
A zaciski i klocki przypadkiem nie są takie same?
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Jeździłem na Hawk z domieszką ceramiki na tarczach 370 gówno straszne, po wymianie na zwykłe Ate odzyskałem chamulce.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jeździłem na Hawk z domieszką ceramiki na tarczach 370 gówno straszne, po wymianie na zwykłe Ate odzyskałem chamulce. To super, że wcześniej nie straciłeś hamulców ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Zaciski sa inne, podobne do seryjnych z 535d0550i 545i budową ale dużo większe w każdą strone.
Klocki są chyba takie same. Naczytałem się opinii w necie że HAWK kot są więc zanabyłem mi tez zalezy żeby nie żeżarły tarcz w 20 tys bo kurde tarcze oem od M5 ponad 3 koła kosztują, troche sporo... -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Spokojnie, ocenisz hamowanie po pierwszym tysiącu km, jak będzie kiszka to zmienisz klocek na coś innego. Przez ten czas nie zniszczy Ci tarcz raczej.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Hawki są ok, ale pokazują pazur dopiero po nagrzaniu. Na zimno są tępe i nie będzie skuteczności jak w przypadku OEM. Ja bym chyba poszedł w DS Perf.
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Mi chodzi głównie o taką szybszą autostradową jazde, gdzie często jest hamowanie do 100km/h jak znowu ktoś wymusi na lewy pas i trzeba hamować żeby mu w dupe nie wjechać, to seryjne ATE poddawało się przy pierwszym hamowaniu dużej prędkości
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
HPS i DS porównywalne w moim odczuciu. Chociaż skuteczność na zimno DS'a Perf ciut lepsza
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 September 2025 - 16:11 |