Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Polonez atu+
olozwirski
post Thu, 12 May 2016 - 23:45
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Dzień dobry.
Bede tu opisywał budowę mojego ostatniego projektu nad którym pracuje. Jest to nasza myśl techniczna polonez atu z plusem. Silnik 1.6 i właściwie tyle można napisać bo nie ma żadnych wypasów ani nic ciekawego co by warto było wspomnieć. Najważniejsza rzecz to ze nadwozie jest w absolutnie doskonałym stanie.
Plan jest taki ze ma być konkurencyjny dla innych projektów, klasa dragowa.
Jak to chce osiągnąć? Na początek silnik R36 Vag + skrzynia 6hp26 z rs6, napęd klasycznie na tył, silnik pod maska.
Tym razem nie buduje auta sam bo bym skończył może w 2020 albo później, spawanie rzezanie Syr garaż, elektronika Genowefa garage.
Poza blacharka (jeszcze nie skończona) żadne mody nie zostały przeprowadzone wiec status na cala resztę jest oczekujący.
Temat będzie okraszony spora dawka zdjęć i moich komentarzy co do ciekawszych rozwiązań technicznych.
Ogólnie to tyle wstępu.

Myśl o polonezie dosyć długo chodziła mi po głowie dlatego ze wcale się tego nie spotyka na ćwiartce. Wiadomo, nawet najmocniejsze auta opuszczające fso nie maja czego tam szukać, nie ma żadnego zaplecza części tuningowych, kitów podnoszących moc etc. Jest oczywiście historia rajdowa i części z OBRSO, jakieś szpery... Ale tak naprawdę do tego sportu to jedynie swapy wchodzą w grę ale tez jakoś ich za duzo nie ma. Wiec postanowiłem poprawić fabrykę i pokazać ze polskie tez może. Baza jest mega zdrowa, i można powiedzieć ze ma ciekawa historie, bo aż dziw ze ktoś go oddal na szrot gdzie go poprzedni właściciel wypatrzył i zanim trafił do huty odkupił. Przywiozłem go laweta z Krakowa, włożyłem aku, pojeździłem trochę yountimerem po Kozienicach i pod nóż! Pierwsza zmiana to przeróbka na 3d z użyciem drzwi od trucka, są dłuższe i myślę ze ciekawie to będzie wyglądać. A powiem wam ze znaleźć takie drzwi zdrowe to trzeba się naszukać...






















--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 May 2016 - 23:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rudiger
post Thu, 12 May 2016 - 23:57
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





O, bajki panie, bajki laugh.gif
Wreszcie nieszablonowy projekt.
Więcej zdjęć proszę!


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 12 May 2016 - 23:57
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Jestem Pierwszym Kibicem !!

Pozdrawiam

[EDIT]

kurr.... jednak drugim. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Fri, 13 May 2016 - 00:51
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Coś mi sie wydaje że będzie grubo tongue.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 13 May 2016 - 07:02
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Wiem że to durne pytanie ale silnik napewno planujesz pod maską a nie w bagażniku?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pioootr_*
post Fri, 13 May 2016 - 07:30
Post #6









Czemu wybór padł na silnik R36 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 13 May 2016 - 09:22
Post #7


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hehe
własnie cos mi nie pasowało jak ogladałem zdjęcia klatki z tymi drzwiami wink.gif

pioootr: a czemu nie R36 ?
moze sie juz V8 mu znudziły wink.gif
jak patrze na tą komorę to zresztą słabo tam widze silnik V

rozumiem ze tylnych drzwi nie bedzie tylko zrobione to na gładko i bedzie 2door?
planujesz jakieś poszerzanie błotników z tyłu?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Fri, 13 May 2016 - 13:45
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Wchodzi V oplowska smile.gif
Trzymam kciuki za rozwój projektu smile.gif Rób dużo fotek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrigorS3
post Fri, 13 May 2016 - 14:21
Post #9


User
Dołączył: Mon, 26 May 2008
Skąd: Radzymin/Wawa





Kibicuję! Fajny pomysł, poldek do dragu. Zobaczyć Atu plusa robiącego wheelie - bezcenne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Fri, 13 May 2016 - 23:22
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





oooo Panie Ty to masz pomysły, życzę powodzenia! aczkolwiek czekałem na jakieś info odnośnie Twojej sygnaturki... jestem fanem 86c i c2f
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Sat, 14 May 2016 - 10:00
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Bede sledzic intensywnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Sun, 15 May 2016 - 10:06
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Atu+ tu moim zdaniem najbrzydsza wersja nadwoziowa, ale wiadomo, że to performance ma tu grać pierwsze skrzypce. Jestem megaciekawy efektu i na pewno będę zaglądał. Powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 15 May 2016 - 16:47
Post #13


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





z tym ATU to pewnie chodziło o zdrową bude

najfajniejszy były klasyczny borewicz ale takie juz są skorodowane


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Sun, 15 May 2016 - 22:42
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





no i znowu olo idzie swoim torem biggrin.gif jestem ciekaw koncowego efektu... bo nie wierze w to, ze skonczy sie na N/A wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 16 May 2016 - 12:05
Post #15


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kkkacper @ Sun, 15 May 2016 - 22:42) *
no i znowu olo idzie swoim torem biggrin.gif jestem ciekaw koncowego efektu... bo nie wierze w to, ze skonczy sie na N/A wink.gif


słyszałem plotki że klatka jest homologowana do 300 km/h wiec pewnie bedzie grubo wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Tue, 24 May 2016 - 20:27
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Chodziło tylko o zdrowa budę, a ze akurat atu+ to nie znaczenia, w wersji finalnej za XX lat będzie to pickup.
A co do silnika, R36 przede wszystkim dlatego ze wchodzi bez potrzeby grubszych modyfikacji, dorobić łapki i siedzi. Drugi argument za, to ze go mam. Były pomysły na V8 ale bez gruntownej przebudowy całego przodu się nie da, oczywiście jakiś stary kibel ohv by wszedł, może nawet LS ( choć tu nie mam pewności, długość) jednak nie zdecydowałem się iść ta droga. Mam tez nadzieje ze w R36 tak jak w R32 i 2.8 da się zrobić destroker na R34.5 walem z 3.2 fsi.

A tu kilka zdjęć ze zwezania mostu, podstawa to ford 8.8 akurat explorer. Wybór taki bo powinien wytrzymać na początku a jak zajdzie potrzeba dostępność części zamiennych i tuningowych na zadowalającym poziomie. Na początku miała to być hybryda z zawieszeniem z MLa jednak tamto zawieszenie okazało się za szerokie wiec będziemy tworzyć coś ala ladder bar tylko ze na sztywno. Kilka wybranych fotek z prac w Syr garaż:






--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 24 May 2016 - 20:39
Post #17


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jak najbardziej powinno sie udac, odprezenie nawet wyjdzie podobne jak w R30 - tez tłok sie obniza ~3mm, pytanie jak z wytrzymałością tego wału na niutony +700 ?

tylne koła robią szał, zwłaszcza jak sie popatrzy jakie są duze w porównaniu do bloku R32 wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 25 May 2016 - 18:07
Post #18


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





tak zapytam, zostajecie przy FSI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlueComb
post Thu, 26 May 2016 - 18:10
Post #19


Rookie
Dołączył: Mon, 09 May 2011





Ciekawy projekt! Tylne zawieszenie mam nadzieję będzie 4-link, sam bym zobaczył coś takiego w poldku wink.gif Powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 26 May 2016 - 21:20
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Tak, fsi zostaje, przynajmniej na początku. Ja ten silnik mam uruchomiony na seryjnym sterowniku kilka lat temu przez Genowefa Garage.
Tylne zawieszenie to będzie ala pól X-link z tym ze bez regulacji z tylu, a z regulacja konta główki dyfra. Beda fotki to wszystko się wyjaśni.
cowboy no nie wiadomo ile ten wal wytrzyma, dzwoni coś jak kucizna a nie odlew...
Może znacie jakieś projekty z uturbionym 3.2 fsi?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 12:54