![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("ade":1y3yrtbo) CYTAT("WASyL":1y3yrtbo) CYTAT("hustla":1y3yrtbo) [list] [*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:1y3yrtbo] [*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:1y3yrtbo] [*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:1y3yrtbo] [*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:1y3yrtbo] [*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:1y3yrtbo] [*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:1y3yrtbo][list] pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić Dopisałem -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("MACIOR":otfwhz61) CYTAT("ade":otfwhz61) CYTAT("WASyL":otfwhz61) CYTAT("hustla":otfwhz61) [list] [*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:otfwhz61] [*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:otfwhz61] [*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:otfwhz61] [*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:otfwhz61] [*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:otfwhz61] [*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:otfwhz61][list] pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić Dopisałem co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
CYTAT("ade":1mzr29zh) co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D
za grosze to sie qpuje zapałki pees. bez intercoolera to tylko przy doładowaniu 0,1-0,2 bo inaczej silnik walnie |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("WASyL":3su6q463) CYTAT("ade":3su6q463) co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D za grosze to sie qpuje zapałki pees. bez intercoolera to tylko przy doładowaniu 0,1-0,2 bo inaczej silnik walnie a co ma intercooler do walniecia silnika?? ja myslalem, ze po prostu jak sie zgrzeje to bedzie slabszy... moze sie myle... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
może walnie z tego powodu że jak sie zagrzeje to tłoki popłyną w siną dal ale moge sie mylić.
Ogólnie włoszczyzna to sie nadaje do zupy |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa-Magdalenka ![]() |
przy takim doładowaniu to raczej by się obyło bez intercoolera,dla przykładu od cholery seryjnych Turbo Diesli jeździ bez IC ,beznyny chyba też się trafiają bez.
-------------------- OPEL ASTRA G
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Wrocław/Kalisz ![]() |
hymmm, włączam tryb teoretyka
IC chłodzi powietrze pompowane przez turbo, by zawierało więcej tlenu w jednostce objętości. Brak IC = wyższa temp. w dolocie. Wyższa temp = mniej tlenu mniej tlenu = niższe AFR, bogatsza mieszanka a o ile dobrze kombinuję, to bogatsza mieszanka jest bezpieczniejsza od ubogiej, i skutkuje niższym EGT Naprostujcie mój tok rozumowania... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
intercooler ochladza powietrze rozgrzane przez sprezanie w sprezarce. jesli sprezanie jest nieduze to i wzrost temperatury nieduzy wiec bez sensu.
Elektronika i tak dostosuje ilosc paliwa do temperatury wplywajacego powietrza.... Z intercoolerem lag moze byc wiekszy - uwazam ze do mikro doladowania w CC 900 iC jest zbedny. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
co za boski temat...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("ade":39jdqv3l) CYTAT("MACIOR":39jdqv3l) CYTAT("ade":39jdqv3l) CYTAT("WASyL":39jdqv3l) CYTAT("hustla":39jdqv3l) [list] [*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:39jdqv3l] [*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:39jdqv3l] [*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:39jdqv3l] [*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:39jdqv3l] [*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:39jdqv3l] [*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:39jdqv3l][list] pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić Dopisałem co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D Mi już pierze od dłuższego czasu ale się niedaje -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("WASyL":d3w1bviz) może walnie z tego powodu że jak sie zagrzeje to tłoki popłyną w siną dal ale moge sie mylić.
Ogólnie włoszczyzna to sie nadaje do zupy Ty już może nic więcej niemów |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Swarzedz ![]() |
CYTAT("Tommi":16zdru3z) Ty już może nic więcej niemów
Cześć a twoje autko podobno już inaczej wygląda a na zdjęciu białe.... Wiesz z kim bym nie rozmawiał wszyscy w kierunku swapa kierują... I pewnie mają w tym racje.... Może się przełamię i pujdę w ta strone... -------------------- Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
nie łam się - przełam się
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Swarzedz ![]() |
CYTAT("Leo":2l0oushj) nie łam się - przełam się
Leo widze opis... Niebądz takim pesymistą... CHoć nie wątpliwie masz powody POZDRO -------------------- Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("hustla":fgq17q78) CYTAT("Tommi":fgq17q78) Ty już może nic więcej niemów Cześć a twoje autko podobno już inaczej wygląda a na zdjęciu białe.... Wiesz z kim bym nie rozmawiał wszyscy w kierunku swapa kierują... I pewnie mają w tym racje.... Może się przełamię i pujdę w ta strone... No bo już niewygląda tak jak wyglądał i nie jest już biały, a co do zaturbiania 900.... wiesz zależy kto co chce mieć ale ja bym się za to niebrał, bo za taka samą kase którą wsadzisz w zaturbienia zasadzisz sobie spokojnie 1.2, a później powoli sobie można kompletować graty do zaturbienia już 1.2. osiągi niewysilonego 1.2 będą takie same a nawet może i lepsze niż zaturbionej 900 i to dosyć mocno wysilonej już wtedy.... poza tym tak jak ktoś już pisał 900 ma tylko w 3-ch miejscach podparty wał więc raczej szybko będziesz musiał myśleć nad nowym silnikiem bo ten się rozleci w zastraszająco szybkim tępie... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 30 June 2004 Skąd: krynica ![]() |
Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("cuki33":201bndz9) Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673
A masz jakiś wykresik z hamowni potwierdzający tą moc czy to kolejny tjuner co sobie pododawał po 5KM za magnetyzery 10KM za strumiennice dżonsa i 15KM za chip z allegro |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
220 KM w CC to zwyciestwo w klasie mini plus???? dlaczego o nim nic nie slychac????
Mysle ze jak ma 120 - 150 to i tak jest to super wynik i jedno z najmocniejszych CC. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
CYTAT("cuki33":3rkrizm3) Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673
Show me... |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Swarzedz ![]() |
CYTAT("MASS":3cy8skwh) CYTAT("cuki33":3cy8skwh) Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673 Show me... No własnie jeśli jest coś takiego i się jeszcze nie rozwaliło to chce to zobaczyć i wykres z chamowni w jaki zakresie obrotów dostępna moc... Pozdro -------------------- Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:42 |