Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> TURBO do Fiata Cinquecento 900
MACIOR
post Sun, 04 Jul 2004 - 14:32
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("ade":1y3yrtbo)
CYTAT("WASyL":1y3yrtbo)
CYTAT("hustla":1y3yrtbo)

[list]
[*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:1y3yrtbo]
[*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:1y3yrtbo]
[*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:1y3yrtbo]
[*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:1y3yrtbo]
[*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:1y3yrtbo]
[*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:1y3yrtbo][list]



pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić

Dopisałem


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Jul 2004 - 14:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ade
post Sun, 04 Jul 2004 - 14:44
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("MACIOR":otfwhz61)
CYTAT("ade":otfwhz61)
CYTAT("WASyL":otfwhz61)
CYTAT("hustla":otfwhz61)

[list]
[*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:otfwhz61]
[*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:otfwhz61]
[*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:otfwhz61]
[*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:otfwhz61]
[*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:otfwhz61]
[*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:otfwhz61][list]





pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić

Dopisałem


co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Sun, 04 Jul 2004 - 14:47
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





CYTAT("ade":1mzr29zh)
co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D


za grosze to sie qpuje zapałki

pees. bez intercoolera to tylko przy doładowaniu 0,1-0,2 bo inaczej silnik walnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 04 Jul 2004 - 15:06
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("WASyL":3su6q463)
CYTAT("ade":3su6q463)
co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D


za grosze to sie qpuje zapałki

pees. bez intercoolera to tylko przy doładowaniu 0,1-0,2 bo inaczej silnik walnie


a co ma intercooler do walniecia silnika?? ja myslalem, ze po prostu jak sie zgrzeje to bedzie slabszy... moze sie myle...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Sun, 04 Jul 2004 - 15:09
Post #25


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





może walnie z tego powodu że jak sie zagrzeje to tłoki popłyną w siną dal ale moge sie mylić.

Ogólnie włoszczyzna to sie nadaje do zupy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Janek
post Sun, 04 Jul 2004 - 15:43
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa-Magdalenka





przy takim doładowaniu to raczej by się obyło bez intercoolera,dla przykładu od cholery seryjnych Turbo Diesli jeździ bez IC ,beznyny chyba też się trafiają bez.


--------------------
OPEL ASTRA G
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zork
post Sun, 04 Jul 2004 - 15:46
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Wrocław/Kalisz





hymmm, włączam tryb teoretyka
IC chłodzi powietrze pompowane przez turbo, by zawierało więcej tlenu w jednostce objętości.
Brak IC = wyższa temp. w dolocie.
Wyższa temp = mniej tlenu
mniej tlenu = niższe AFR, bogatsza mieszanka
a o ile dobrze kombinuję, to bogatsza mieszanka jest bezpieczniejsza od ubogiej, i skutkuje niższym EGT
Naprostujcie mój tok rozumowania...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sun, 04 Jul 2004 - 16:40
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





intercooler ochladza powietrze rozgrzane przez sprezanie w sprezarce. jesli sprezanie jest nieduze to i wzrost temperatury nieduzy wiec bez sensu.
Elektronika i tak dostosuje ilosc paliwa do temperatury wplywajacego powietrza.... Z intercoolerem lag moze byc wiekszy - uwazam ze do mikro doladowania w CC 900 iC jest zbedny.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Sun, 04 Jul 2004 - 16:43
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





co za boski temat...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sun, 04 Jul 2004 - 17:03
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("ade":39jdqv3l)
CYTAT("MACIOR":39jdqv3l)
CYTAT("ade":39jdqv3l)
CYTAT("WASyL":39jdqv3l)
CYTAT("hustla":39jdqv3l)

[list]
[*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl - za 300zł to się zaraz rozpadnie [/*:m:39jdqv3l]
[*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz-200zł za materiały dasz [/*:m:39jdqv3l]
[*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi - ciekawe kiedy wybuchnie [/*:m:39jdqv3l]
[*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem - 150-250zł[/*:m:39jdqv3l]
[*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem - 50zł[/*:m:39jdqv3l]
[*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic - ale ładnie wygląda w zderzaku [/*:m:39jdqv3l][list]





pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić

Dopisałem


co sie dziwisz, colin mi mozg wypral:) i teraz wszytko za grosze bym uturbial:D



Mi już pierze od dłuższego czasu ale się niedaje


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Sun, 04 Jul 2004 - 20:13
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT("WASyL":d3w1bviz)
może walnie z tego powodu że jak sie zagrzeje to tłoki popłyną w siną dal ale moge sie mylić.

Ogólnie włoszczyzna to sie nadaje do zupy


Ty już może nic więcej niemów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hustla
post Sun, 04 Jul 2004 - 20:34
Post #32


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CYTAT("Tommi":16zdru3z)
Ty już może nic więcej niemów


Cześć a twoje autko podobno już inaczej wygląda a na zdjęciu białe....

Wiesz z kim bym nie rozmawiał wszyscy w kierunku swapa kierują...
I pewnie mają w tym racje....

Może się przełamię i pujdę w ta strone...


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sun, 04 Jul 2004 - 20:43
Post #33


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





nie łam się - przełam się


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hustla
post Sun, 04 Jul 2004 - 21:01
Post #34


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CYTAT("Leo":2l0oushj)
nie łam się - przełam się


Leo widze opis... Niebądz takim pesymistą...
CHoć nie wątpliwie masz powody

POZDRO


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Mon, 05 Jul 2004 - 08:47
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT("hustla":fgq17q78)
CYTAT("Tommi":fgq17q78)

Ty już może nic więcej niemów


Cześć a twoje autko podobno już inaczej wygląda a na zdjęciu białe....

Wiesz z kim bym nie rozmawiał wszyscy w kierunku swapa kierują...
I pewnie mają w tym racje....

Może się przełamię i pujdę w ta strone...


No bo już niewygląda tak jak wyglądał i nie jest już biały, a co do zaturbiania 900.... wiesz zależy kto co chce mieć ale ja bym się za to niebrał, bo za taka samą kase którą wsadzisz w zaturbienia zasadzisz sobie spokojnie 1.2, a później powoli sobie można kompletować graty do zaturbienia już 1.2. osiągi niewysilonego 1.2 będą takie same a nawet może i lepsze niż zaturbionej 900 i to dosyć mocno wysilonej już wtedy.... poza tym tak jak ktoś już pisał 900 ma tylko w 3-ch miejscach podparty wał więc raczej szybko będziesz musiał myśleć nad nowym silnikiem bo ten się rozleci w zastraszająco szybkim tępie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuki33
post Mon, 05 Jul 2004 - 08:58
Post #36


Rookie
Dołączył: Wed, 30 June 2004
Skąd: krynica





Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Mon, 05 Jul 2004 - 09:24
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT("cuki33":201bndz9)
Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673


A masz jakiś wykresik z hamowni potwierdzający tą moc czy to kolejny tjuner co sobie pododawał po 5KM za magnetyzery 10KM za strumiennice dżonsa i 15KM za chip z allegro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Mon, 05 Jul 2004 - 09:41
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





220 KM w CC to zwyciestwo w klasie mini plus???? dlaczego o nim nic nie slychac????
Mysle ze jak ma 120 - 150 to i tak jest to super wynik i jedno z najmocniejszych CC.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Mon, 05 Jul 2004 - 09:59
Post #39


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





CYTAT("cuki33":3rkrizm3)
Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673


Show me...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hustla
post Mon, 05 Jul 2004 - 11:00
Post #40


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CYTAT("MASS":3cy8skwh)
CYTAT("cuki33":3cy8skwh)
Znam kolesia co swoje CC 1.1 podciognal do 220 KM i nadal w nim dlubie. Jesli chcesz to zadzwon do niego i on moze i podpowiedyiec co i jak na nawet pomoc w rozwiazaniu 503014673


Show me...


No własnie jeśli jest coś takiego i się jeszcze nie rozwaliło to chce to zobaczyć i wykres z chamowni w jaki zakresie obrotów dostępna moc...

Pozdro


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:42