![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Hmm, nie zazdroszczę zabawy tuż po zakupie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Czyli silnik przeżył to że klapa wpadła do środka, pogruchotał ją i wypluł, czy czegoś nie rozumiem? Ładne auto swoją drogą.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Na jednym zostało pół klapy. Tłoki wymienić ? hm to są raczej nieszkodzliwe dziobnięcia. ile jest w stanie znieść taki ttid? ma ktoś jakieś konkretne info. Bardziej martwię się o turbiny. Nowa 3 tysie ( dwie w komplecie z kolektorem). To są birga warnera więc nue wiem czy tak łatwo to zregenrują bez psucia charakterystyki. Ale dmuchać dmuchały 1,65 bara z zapchanym katem i może dpfem aż wypierdziana była uszczelka ( a dziwne bo silnik cicho pracował ).
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Mówiłem kup benzyne
![]() Tłoki są spoko, nie ruszałbym. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Pytanie... Może nadgorliwy jestem. Wszystkie zawory szczele ale przy przyłożenu 4-rech do suwmiarki widać lekkie skrzywienia tzn. prześwit na trzonku, to samo jak się położy na grzybku przy pionowej powiewrzchni i obraca zaworem wokół swojej osi to trzonek w miejscu gdzie sie zakłada zamki tańczy 2mm przy najgorszym zaworze ( są 4 takie "krzywe"). Trzonek ma 5mm w tym przypadku gdzie w słabsych wersjach silnikowych są 6mm. Na trzonku w miejscu gdzie się kończy prowadnica widać błyszczące miejsca po jednej ze stron ( bo trzonek jest lekko wygięty w łuk ). Zawór położę swobodnie na gnieżdzie to jest szczelny.
Kupiłbym z bomby te podpadziochy ale pewnie tylko serwis a w sklepie tematu nie ogarniają. -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 01 July 2004 Skąd: Zabrze ![]() |
Bardziej martwię się o turbiny. Nowa 3 tysie ( dwie w komplecie z kolektorem). To są birga warnera więc nue wiem czy tak łatwo to zregenrują bez psucia charakterystyki. Zawsze możesz w aso za 26 tys zamówić ![]() -------------------- Nowe natchnienie Promot 84 ex. Andrzej Godula
Nowsze Dallara F393 ex. Miroslav Fajkus www.5turbo.com |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Mam 4 zawory nowe (2+2) i 12 po szlifowaniu tych właśnie 5mm.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Ok odezwę się jak nie załatwię z serwisu.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Ktoś może wypowiedzieć się na temat tych cen turbo sprężarek?
http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-saab...35.html#thumb/2 To samo na intercars. Cena raczej niska za nowe turbo. Dwie turbiny ![]() Mam obie do regeneracji , po wyjęciu rdzeni widać pociachane po zewnętrznej stronie wirniki. Wolałbym nową lub uzywaną 100% sprawną niż regeneracje. -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 14:00 |